7| Kabul

707 64 19
                                    

Yoongi heyecanla gözüne kestirdiği saf ve zengin olan gelecekteki kocasını bekliyordu. Şaka bir yana Taehyung'u gerçekten beğenmişti ve ilk defa zengin biriyle oturup karşılıklı kahve içeceği için de içi içine sığmıyordu. Kafenin kapısının üzerindeki küçük çan çalınca Yoongi bakışlarını o tarafa çevirdi. Çevirir çevirmez gördüğü bedenle donup kalmıştı. Taehyung gerçekten... Nefes kesici bir yakışıklılığa sahipti. Zengin ve saf diye onu gerçekten kullanmayı düşünmüştü -çünkü babası ve amcası azıcık olan paralarını ve üstüne ayrıca kredi çekerek olmayan paralarını da kumarda yiyip sarhoşken trafik kazası geçirerek öldüklerinden dolayı tüm borç kendisine kalmıştı- ama hiç planlamadığı bir şey oldu... Taehyung gereğinden fazla etkileyiciydi ve Yoongi onu kandırıp kullanmaya kıyamayacak gibiydi.

Taehyung, Yoongi'yi hiç görmediği için kafeye girmiş etrafına bakınıyordu. Çünkü Yoongi mesajla geldiğini ve kendisini beklediğini yazmıştı. Fakat kimse Taehyung'a el sallamayıp masasına davet etmediğinden kendisine kafeye girdiğinden beri bakan çocuğun masasına doğru ilerledi. Çünkü içinden bir ses Yoongi'nin o olduğunu söylüyordu. Yoongi sonunda kendine gelip Taehyung'u selamlamak için ayağa kalktığında gözünü bir kez bile yakışıklı yüzden ayırmıyordu.

"Ş-şey, merhaba. Ben Yoongi." elini tokalaşmak için kaldırdığında Taehyung içten bir gülümsemeyle beyaz ve kemikli eli tutup sıktı. "Memnun oldum Yoongi Bey, ben de Kim Taehyung. Oturalım mı?" Yoongi hızlıca başını sallayıp Taehyung'un oturmasını bekledikten sonra kendisi de yerine yerleşti. "Sohbete başlamadan önce size hediyemi taktim etmek isterim." Yoongi heyecanını bastırmak için dudaklarını dişledi ve Taehyung'un ceketinin iç cebinden hediyesini çıkartmasını bekledi. Taehyung, lacivert kadife bir kutu çıkartıp masanın ortasına koydu ve karşısındaki sevimli çocuğa baktı. Gözlerini heyecanlı heyecanlı kırpıştırıyor ve parıldayarak kutuya bakarkenki sevimli mimikleriyle Taehyung'u gülümsetiyordu. "Senin için tasarladım. Açmayacak mısın?" Yoongi şaşkınca gözlerini kendinden yaşça büyük ve yakışıklı bedene çevirdi. "Tasarlandın mı? B-benim için mi?" Taehyung yüzündeki gülümsemeyle Yoongi'yi onayladı. "Hadi aç bak. Beğenecek misin merak ediyorum."

Yoongi beyaz kemikli elleriyle zarif kutuyu kavrayıp kendine doğru çekti ve heyecandan nefesini tutup kapağını açtı. Gördüğü şık yüzükle gözlerini inanamazmış gibi açıp gelecekteki zengin müstakbel kocasına baktı. "Taehyung Bey b-ben ne diyeceğimi bilemiyorum..." çünkü hayatında ilk defa kendisi için emek sarf edilen bir hediye alıyordu. Hoş, bu zamana kadar aldığı hediye sayısı da bir elin parmağını geçmezdi de neyse. Anlamlandıramadığı, üstüne çöken duygusallıkla gözlerinin dolmasına engel olamadı. Taehyung da neredeyse ağlamak üzere olan geçle şaşırırken panikledi. "Ne oldu birden? Beğenmedin mi, o yüzden mi ağlıyorsun? Yenisini getiririm ağlama lütfen." Yoongi gülüp göz yaşlarını sildikten sonra nazikçe burnunu da silmeyi es geçmedi.

"Hayır çok beğendim. O kadar sevindim ki mutluluktan ağladım. Gerçekten çok teşekkür ederim. Hem ilk defa bu kadar pahalı bir hediye alıyorum" gülüp devam etti. "Hem de ilk defa düşünülerek verilen bir hediye alıyorum." Taehyung gülümseyip Yoongi'nin eline uzandı ve kutudaki yüzüğü çıkartıp beyaz tenlinin yüzük parmağına geçirdi. "Bu yüzüğü benimle buluşacağın her zaman takmanı istiyorum. Sana çok yakıştı."

"Sizinle buluşacağım her zaman mı?" masanın başına gelen garsonla Yoongi'nin sorusunu kısa bir süreliğine askıya alan Taehyung basit bir kahve siparişi verip önüne döndü. Yoongi de hızlıca karşısındaki yakışıklının istediği kahveden isteyip Taehyung'a döndü. "Evet, benimle bir daha görüşmek istiyor musun? İdeal tipimi bile sordun. Sanırım mesajda söylediğim tüm özellikleri taşıyorsun. Tarzına bir el attım mı kusursuz bir sevgili profilisin bana göre." Yoongi şaşkınlıktan küçük dilini yutmuştu resmen. Ya bu Taehyung yokluktaydı ya da Yoongi sandığından daha yakışıklı veya sevimliydi. Yanan yanakları yüzünden bakışlarını kafenin dışında gezdirmeye başladı. "Yalnız Taehyung Bey-"

DIAMOND {TaeGi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin