Bir saattir Yoongi'yi bekliyordum. Bana dersinin bitmek üzere olduğunu ve kendisini alıp alanayacağımı sorduğunda alabileceğimi söylemiştim. Üniversitesinin güzel sanatlar fakültesinin önüne arabayı park etmiş beklemeye başlamıştım işte. Fakat beyefendiden hâlâ daha haber yoktu. Dersi uzamıştır hocalarıyla görüşüyordur diye aramamıştım ancak bu kadar beklemek yeter. Telefonu arabaya bağlayıp arabadan numarasını tuşlayıp aradım. Uzun uzun çaldırdım ama açmadı. Kapayıp tekrar aradım. Bu sefer ikinci çalışta açtı. Karşıdan ses gelmeyince ilk ben konuştum.
"Neredesin sen?"
"T-taehyung, bana yardım et."
"Yoongi? Neyin var? Sesin niye böyle?"
"Ah! Tamam söyleyeceğim!"
"NE OLUYOR ORADA?!"
"Borcum olan adamlar kaçırdılar beni. Kurtar lütfen."
"Tanrı aşkına neredesin söyle geleceğim hemen! Borcunu ödememiş miydik? Neden kaçırdılar?"
Yoongi tekrar acıyla inlediğinde sinirden direksiyonu sıkmaya başladım. O sırada karşı hatta bazı sesler geldi ve başka biri konuşmaya başladı.
"Yoongi'nin bankası sen misin?"
"Ne istiyorsun?"
"2 milyon won. Polisi karıştırma. Eğer polisle iletişime geçtiğini duyarsak... Yoongi'ye olacaklardan biz sorumlu değiliz."
Sikik orospu çocukları!
"Tamam, istediğiniz parayı vereceğim. Nereye getireyim?"
"Bu güzelliğin telefonundan konum atacağım. 2 saat içerisinde geldin geldin... Anladın sen."
İmayla söylediklerinden sonra telefonu yüzüme kapattı. Şerefsizler hele bir dokunmaya kalksınlar Yoongi'ye... Burnumdan soluyup telefonumdan Jungkook'u aradım. Kendisi liseden beri en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Liseden sonra polis akademisine girip dedektif olmuştu. Birkaç çalıştan sonra açtı.
"Taehyung şu an müsait değilim. Önemli değilse sonra-"
"Jungkook, Yoongi kaçırıldı. Adamlar fidye istiyor. İki saat içinde üstelik."
"Ne?"
"Duydun beni, bir şey yapmalısın. Siktiğimin parasını veririm hiç umrumda değil ama o piçler dışarıda dolanmaya devam edemezler!"
"Tamam sakin ol. Nerede olduklarını biliyor musun? Yerlerini söylediler mi?"
Konumu atıp atmadıklarını kontrol ederken mesaj geldi. "Evet, konum attılar. Ama polisi karıştırma yoksa zarar veririz Yoongi'ye dediler."
"Tae, sakin ol ve konumu bana yolla."
"Pekâlâ..." derin bir nefes alıp dediğini yaptım.
"Güzel. Yarım saat içerisinde 2 milyon wonu bulabilir misin?"
"Evet hallederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIAMOND {TaeGi}
FanfictionYarı text yarı düzyazı bir TaeGi fici. İlk bölümden konuyu anlayacağınıza eminim. Keyifli okumalar dilerim~ İlk Yayım: 31 Aralık 2021 Son Yayım: 20 Ağıstos 2023 #2-yoontae