Kde si bola celý môj život?

64 6 6
                                    

Akoby mu čítala myšlienky. Slová, ktoré vyleteli z jej úst mu spôsobili prudké zrýchlenie tepu. Vedel, že chcú to isté. Napätie sa stupňovalo a jeho ruka poputovala k jej bokom. Nebezpečne blízko si ju pritiahol k sebe tak, že zacítili jej prekvapené zachvenie sa. Dlaňou jej jemne prešiel po líci zanechávajúc šteklivé miesto a pokračoval ku krku, z ktorého sa premiestnil na zátylok. Zacítil vlasy medzi prstami a jemne potiahol spôsobujúc záklon jej hlavy. Hladne mu pozerala do očí prosiac o viac. Ruka, ktorá ju ešte stále pevne držala za boky skĺzla pod zadok a hneď sa pridala aj tá druhá. Rýchlym pohybom ju zodvihol a posadil na ostrovček v kuchyni. Ocitla sa mu v rovine očí a nesmiernej blízkosti jeho pier. Oblizol si dolnú peru a opäť jej pevne chytil tvár.

Jemne sa naklonila opierajúc sa mu do dlane hľadiac na jeho pery. Srdce jej bilo o preteky, dýchala ťažko a nahlas naznačujúc napätie, ktoré spôsoboval. Položila mu dlaň na hruď a pocítila i jeho srdce splašene skákať. Ucítila jeho palec na svojich perách, pomaly prechádzajúci vrchnou a potom aj spodnou perou mapujúci prostredie. Hlboko sa mu zahľadela do očí, pootvorila ústa a oblízala špičku prsta na jej perách. Bola to posledná kvapka.

Trpezlivosť obom došla a on sa jej lačne hodil po perách. Ruky mu cestovali jej vlasmi a chrbtom priťahujúc si ju bližšie k telu, zatiaľ čo ona udržiavala pozíciu na jeho hrudi pomaly rozväzujúc zásteru, ktorá mu visela okolo krku. Kúsok po kúsku posúvala jeho zásteru preč až ju nakoniec sám schytil a zhodil na zem spoločne s tričkom. Prudko pozrela na miesto, kde dopadol kus oblečenia a následne sa otočila na neho a široko usmiala. Opäť sa k nej priblížil a s ďalším bozkom jej pomaly stláčal stehno posúvajúc sa stále vyššie a vyššie až kým nezastavil.

Palcom a ukazovákom jej chytil bradu a zadíval sa na ňu. Chcel ju zodvihnúť, pokračovať v tom, čo začali, no v inej miestnosti. Priblížil svoju tvár k tej jej a spojil ich čelá. Obaja ťažko dýchali a preciťovali spojenie, ktoré medzi sebou nadviazali. Oheň v dušiach horel stále viac a viac.

"Kde si bola celý môj život?" zašepkal a znova spojil ich pery.

*Crrrrrn*

Milenci sa preľakli. Prenikavý zvuk zvončeka od dverí sa zopakoval. Pozreli nechápavo jeden na druhého. "Neviem kto to môže byť, v sobotu tu nikto nechodí," prehodil a natiahol sa pre tričko ležiace na zemi. Pomohol jej zliezť z ostrovčeka a zvedavo sa pobral k dverám. Ostala nedočkavo stáť v kuchyni, kde ticho čakala to najhoršie.

Podišiel k ťažkým vchodovým dverám a pootvoril ich, no osoba, ktorá úpenlivo čakala na jeho zjavenie už nepočkala na pozvanie dovnútra a predrala sa až do chodby.

"Kto je tá mladá dáma? Musíme to oznámiť. Tvoja publicita ju potrebuje ako soľ," nadšene hovoril nečakaný hosť a ďalej postupoval do domu až kým sa pri pohľade na už spomínanú mladú dámu nezastavil. "To je ona!" vykríkol a otočil sa na Thomasa.

"Áno Christian, to je ona," nervózne sa poškrabal na krku.

Ona iba nechápavo pozerala na vzniknutú situáciu ešte stále vykoľajená z predošlého diania schovávajúc sa za kuchynským ostrovčekom. Naznačoval jej, aby neprehovorila a slova sa chytil sám "Prišiel si iba kvôli nej?"

"Bol som neďaleko a prišiel som hneď, ako som videl ten článok. Celý internet sa snaží zistiť, kto je a čo s tebou robí na rôznych miestach," zastavil sa a pozrel na obrazovku telefónu kontrolujúc najnovšie dianie. "Čo sa týka vás dvoch, navrhujem čo najskôr účasť na jednej zo spoločenských akcií. Tom, pošlem ti zoznam vhodných miest, niektoré si vyberte," pozrel na hodinky "Už musím ísť, maj sa."

Závratnou rýchlosťou sa vyparil z miestnosti a už ho v dome nebolo. Všetku svoju zlú energiu vzal so sebou a ostalo iba prázdne ticho a atmosféra, ktorá by sa dala krájať.

Chasing For LoveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon