together and always ✔

1.4K 33 4
                                    

• Harry TOP
• nehoda

HARRY

„Harry, dělej nebo přijdeme pozdě na hodinu a Jackson nám vynadá." zakřičí na mě Niall a skočí mi na záda. Jsme na chodbě sami, takže nás museli určitě všichni slyšet.

„U všech svatých, Nialle, vážíš nejmíň padesát kilo a skáčeš na mě i s taškou. Chceš, aby mi ruply záda!" shodil jsem ho ze sebe a s učebnicemi jsem se vydal do třídy, kde jsem se posadil na svoje místo vedle Louise. Učitel ještě nedošel a když se otevřeli dveře, stal tam Niall a Liam. Oba si sedli za nás. Učitel došel s deseti minutovým zpožděním.

„Takže lidičky, dneska si na vás provedu menší test s vápnem. Takže, ten, kdo jako první odpoví správně, dostane malou jedničku." usmál se na nás učitel. „Co se dává jako první? Dává se první voda a až potom vápno nebo obráceně?"

„Jako první se nasype vápno a potom se tam přilévá voda, pane učiteli." vykřikl Louis, až si rukou zakryl pusu. Jen jsem se tomu zasmál a políbil ho na tvář, načež zčervenal.

„Výborně, pane Tomlinsone. Za jedna..." usmál se učitel Jackson a pokračoval ve vyprávění látky. Louis se celou hodinu červenal, jelikož jsem ho celou dobu všemožně osahával a cukroval.

„Harry, můžeš toho nechat " syknul po mně Louis a odsunul se ode mne. Ublíženě jsem se na něj podíval a radši se od něj taky odsunul. Trošku mě to ranilo, vypadalo to, jako by mě nemiloval. Jakoby se mě štítil.

Jen, co zazvonilo, jsem si posbíral všechny věci a šel do druhé třídy, kde jsem se posadil do poslední lavice a všechny ignoroval.

„Harry, tady jsi, strašně rychle jsi odešel z hodiny a já nevěděl, kde jsi. Vylekal jsi mě!" sednul si vedle mě Louis a dal mi pusu na tvář. Pod jeho dotekem jsem se nepatrně odsunul. Hodina proběhla v pohodě, měli jsme fyziku, takže to nebylo až zas tak těžké.

Kluky jsem celý den ignoroval, a když na mě čekali na obědě u našeho stolu, radši jsem si sednul k jinému stolu.

Možná to trochu přeháním, ale poslední týden se ke mně všichni moji známí chovají divně, tak odtažitě. Nevím, čím to je. Možná mě už vážně nikdo nemá rád. To by naznačovalo to Louisovo chování. Možná mě už nemiluje a chce se se mnou rozejít.

Vlastně bych se nedivil. Chodíme spolu už od základky a teď jsme ve třeťáku. Chodíme spolu už šest let.

Po obědě jsem se hned vydal ke svému autu a chtěl vyjet domů, ale to bych nemohl vidět Louise, jak stoji před školou s nějakým klukem, dává mu pusu na tvář, pak ho obejme a s úsměvem jde zpět do školy.

V tu chvíli si moje slzy razily cestu ven.

S ním se objímá a dává mu pusu na tvář, ale když tohle udělám já, tak mě odstrčí a řekne mi, ať ho nechám napokoji.

S očima plných slz jsem se rozjel směrem domů. Byl jsem už na dálnici a stále jsem brečel, tak strašně moc Louise miluju, ale to asi není pro něj podstatný.

Zrovna jsem řadil, když to do mě zboku někdo narval. Pamatuju si, jak moje auto padá na bok a jak mě do obličeje praští airbag.

LOUIS

Sedím s Liamem v lavici, máme matiku, a přemýšlím nad tím, jak se Harry dneska choval. Nepřišel k nám na oběd, celou dobu mě i ostatní ignoroval a teď nepřišel na hodinu. Bojím se o něj. Zrovna jsem měl jít k tabuli, když mi zazvonil mobil. S omluvným úsměvem jsem vyšel na chodbu a podíval se, kdo mi volá. Byla to Anne.

Larry JednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat