• Harry TOP
• podle písničky Always you|Louis Tomlinson|Stojím na letišti s Eleanor a čekám až přistane naše letadlo do Amsterdamu. Vůbec nejsem šťastný, že ji musím brát s sebou. Harry bohužel nemůže, takže se mnou nemůže jet a to je pro mě hrozné.
„Lou, už je tady naše letadlo." ukáže na příletovou tabuly. Vezmu si svůj kufr a s Eleanor v patách se vydám do letadla. Sednu si na místo u okýnka dám si sluchátka do uší a koukám z okna, Eleanor si beztak teď jde dělat svoje. Svoji práci si teď udělala, takže má volno.
Celý let jsem prospal. Strašně mě štve, že tady teď nemůžu být s Harrym, nebo že nemůžu jet sám a musím tady být Eleanor. Nic proti ní nemám, ale vadí mi.
Jenže jediné, na co jsem myslel a čeho jsem měl plnou hlavu, byl můj kudrnáč, který právě teď neměl čas.
I went to Amsterdam without you
And all I could do was think about ya
I should've known„Píšeš, Lou?" usmála se na mě Eleanor, když si sedla vedle mě. V hlavě mi proběhlo milion myšlenek o tom, jestli je úplně blbá, nebo slepá, že nevidí, že píšu.
„Ano, copak to není očividné?" pokrčil jsem obočí.
„Večer budete s Harrym volat? Já jen abych věděla, že nemám být v pokoji." zeptala se na otázku, kterou bych od ní nečekal, že uslyším.
„Jo, budeme. Ale nemáme mít náhodou samostatný pokoje?"
„Měli jsme, ale prý nakonec bude jenom jeden, aby prý fanoušci šíleli." zakoulela očima čemuž jsem se uchechtl. Asi ji to taky nebaví, stále se přetvařovat. Možná chce taky normální život.
„Ale, nemusíš nikam chodit, myslím, že Harrymu vadit nebudeš, když si tam budeš dělat svoje věci. My si tě stejnak nebudeme všímat." pousmál jsem se a zadíval se na slova, která jsem napsal do bloku. A začal vzpomínat na chvíle, kdy jsme ještě byly jako One Direction.
I went to Tokyo to let it go
Drink after drink, but I still felt alone
I should've knownTen den si pamatuju. S Niall jsme se pěkně ožrali a kluci nás potom museli táhnout do pokojů zadním vchodem hotelu. Týden semnou potom Harry nepromluvil, jelikož jsem zapomněl na náš večer a prý měl něco extra.
Byl jsem z toho tenkrát celý nešťastný, že jsem byl celou dobu na všechny protivný. A když semnou Harry promluvil, byl jsem tak šťastný, že jsem Harrymu dělal sluhu.
----
Nastal večer, já jsem si z kufru vytáhl počítač, zapnul ho a hned mi tam vyjela moje a Harryho společná fotka z koncertu. Když jsme ještě byli spolu. Strašně moc mu to tam sluší.
ČTEŠ
Larry Jednodílovky
FanfictionJednodílovky na téma Larry. Jako vedlejší bude Niam Horayne. Jeden díl 1000+ slov začátek-6. 2. 2022 dokončeno- Obrázky jsou z Pinterestu ©All rights reserved (@brunneisetnigrum) ®2022| fanfiction