possessive Alpha 1 ✔

991 30 2
                                    

• Harry TOP
• A/B/O

„Sakra, Louisi!" zakřičel na mě můj šéf. „To jsi tak neschopný," musel na mě křičet v přítomnosti všech těch alf. Jen jsem sklopil pohled a omluvil jsem. Harry jenom zavrčel a znovu se věnoval svým obchodním partnerům.

Po celou dobu jejich zasedání, jsem seděl na židli, se sklopenou hlavou, vedle Harryho. Věděl jsem, že se musí chovat takhle chladně. Každý si o něm myslí, že je ta chladná Alfa, která nikoho nemiluje. Ale to není pravda. S Harrym jsme spolu už dva roky mates.

Pokaždé, když se ke mně Harry takhle chová, se mi omluví a dokonce někdy brečí, ale to jen, když zajde do extrému, jako třeba když mě před nimi prostě potrestá.

„Moc se ti omlouvám, Lou..." zašeptal, když jsme spolu leželi v posteli ve společném objetí.

„To je dobrý, Hazz. Nic se nestalo," usměju se na něj a políbil ho na čelist.

„Já na tebe, ale nechci být tak škaredý," zakroutil hlavou. „nebudu, už nikdy," pronesl pevně a hrubě mě políbil.

„Přece si zničíš reputaci a pověst, když na mě budeš hodný. Nemusíš to kvůli mně dělat, já to přežiju," usměju se na něj smutně.

„Klidně si ji kvůli tobě pokazím. Jsi pro mě všechno. Už se nebudu schovávat," zamumlal mi do krku, kde mi opečovával můj bond.

„H-harry!" vzdychl jsem, když se mi jemně zakousl do bondu.

„Copak, zlatíčko?" usmál se na mě rošťácky.

„N-nic," vzdychl jsem. Harry se nade mě vyhoupl a začal se svými polibky sunout na můj hrudník. Do pusy vzal jednu moji bradavku a druhou třel mezi prsty. Když uznal, že jsou moje bradavky dost tvrdé a červené, tak se přesunul k mému penisu, který hned pojal a hned mi ho začal tvrdě kouřit. Občas použil zoubky, někdy stáhl tváře anebo obkroužil moji délku jazykem

Samozřejmě ten parchant musel přestat zrovna ve chvíli, kdy jsem se blížil ke svému orgasmu.

„Neboj se, Lou, teď dostaneš něco lepšího," ušklíbl se a pomalu do mě začal vsouvat svoji délku. Sice si mě nijak nepřipravil, ale jelikož jsem byl nadržený, tak jsem se i sám navlhčil, což je asi jediná výhoda být omegou.

Harry do mě začal tvrdě přirážet. Ruce měl prvně sevřené kolem mých boků a svoji hlavu měl zabořenou v mém krku, kde mě líbal na bond.

Cítil jsem, že se Harry blíží k pomyslné hranici stejně jako já.

„No tak, lásko, udělej se pro mě," zavzdychal a tvrdě přirazil do mé prostaty. S nelidským výkřikem jsem se udělal na břicho. Mé stěny se kolem Harryho stáhly a s posledními přírazy se do mě udělal.

„Panebože, tvůj knot je něco úžasného," zavzdychal jsem, když se mi zahryzl znovu do bondu.

----

(three weeks)

Prudce jsem ze sebe shodil deku a utíkal do koupelny. Ihned jsem si sednul k záchodu a vyhodil do něj obsah svého žaludku. Tohle se mi děje skoro každé ráno už dva týdny. Obávám se, že vím, o co jde, ale bojím se, co na to řekne Harry. Co řekne na to, že jsem těhotný. Nikdy jsme se nebavili o dětech, takže nevím, jestli nějaké chce. A upřímně se bojím, že mě pak opustí, protože je nebude chtít.

Pomalu jsem se zvednul z podlahy, vypláchl jsem si pusu a šel zpět do postele. Harry ještě naštěstí spal. Bodejť by ne, když je ani ne půl sedmé. Vlezl jsem si po deku a snažil se znovu usnout.

Larry JednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat