• Harry TOP
• !¡smut¡! karolina_li
• A/B/O
• pokud někdo nerad čte smut, tuhle kapitolu přeskočte!Harry
Ten years later
Hned ráno, jen co jsem se probudil, mě do nosu trefila nádherná vůně. Hlavu jsem otočil na Louise, který se na mě s rozšířenýma zorničkama koukal.
Neříkám, docela jsem se ho lekl, ale když jsem viděl, jak zhluboka dýchá pusou a z čela mu teče pot, věděl jsem, že má Heat a mě za chvíli přijde Rut. Okamžitě jsem se dostal z postele a vytočil jsem číslo mé mamky.
„Mami!" vyhrknu do mobilu.
„Harry? Co se děje?" zeptá se vystrašeným tónem.
„Mohla by jsi prosím přijet pro Darcy. Louisovi už začal Heat a já budu mít za chvíli Rut, prosím." zakňučím lehce.
„Jasný, hned jsem u Vás, zatím se zamkněte v ložnici. Vaše klíče mám, takže přijedu. Mám Vám se potom někoho poslat? Aby Vám nosil jídlo nebo něco?"
„Ne, nikoho, já to zvládnu. Jinak děkuju." vydechnu, s rozloučením típnu hovor a okamžitě zamknu dveře a zabezpečím i radši okna.
„Hazz." řekne roztřese Louis.
„Už jdu za tebou, princezno moje." usměju se na něj a s dravým pohledem dojdu k němu. Už se u mě začíná projevovat můj Rut.
Z postele strhnu deku, kterou odhodím na zem a po posteli dolezu mezi Louisovi nohy, kde se už stačí dělat mokrý flek od jeho vlastního lubrikantu, které si jeho tělo tvoří. Zhluboka se nadechnu, načež hrdelně zavrčím nad onou nádherný o u vůni.
„Alfo, pomož mi." zakňučí podemnou moje nádherná Omega. S šibalským úsměvem mu zaháknu prsty za lem trenek, které po chvíli leží někde na zemi.
S úsměvem se posunu na kraj postele, lehnu si mezi Louiho nohy a jazykem přejedu přes jeho růžovou dírku.
Louis hned hlasitě vzdychne zatahá mě za vlasy. S úsměvem se dám do lizání jeho sladké dírky, čímž po chvilce dovedu Louise k jeho prvnímu orgasmu.
Mezitím, co se Louis vydýchává, si sundám svoje trenky a kleknu mezi jeho nohy a svůj penis nasměruju k jeho vchodu. Když je Louis znovu při sobě, nahnu se nad něj a začnu ho líbat.
Louis mi do polibku vzdychne, když se otřu o jeho penis. Pouze se nad jeho citlivostí pousměju. Za stálého líbání nasměrují svůj penis k jeho dírce a začnu se do něj pomalu zasouvat. Ne proto, že by ho to bolelo, ale proto, že ho chci potrápit. Vím, jaký je, když ho pořádně rozdivočím.
„Alfo!" zavzdychá nahlas, když se fotku jeho prostaty a chytne se mého předloktí, jelikož držím jeho boky pevně na matraci.
„Co bys chtěl, omego?" zašeptám mu do ucha a tvrdě do něj přirazím.
„D-dělej si semnou, c-co chceš, js-jsme jenom tvůj!" zavzdychá na celou ložnici.
„Tak to se těš, že se další měsíc neposadíš" zavrčím a začnu do něj jako zběsilý přiřážet.
----
„Už jsme hotový." vydechne Louis, když už dvě hodiny v kuse pořád šukáme.
„Jo, to já taky," vydechnu a svalím se vedle něj. „Donesu nám nějaké jídlo, jo?" zašeptám a polibím ho na rameno.
„Děkuji!" pousměje se a na chvíli zavře oči.
„Dobře zlato, hned budu tady." usměju se a nahý odejdu dolů do kuchyně, kde si z šuplíku vytáhnu toustový chléb a ze špajzu si vytáhnu nutelu a jahody.
Chleba namažu na chléb a na to naložím nakrájené jahody, ještě do skleniček naleju vodu a všechno to donesu do ložnice. Sednu si na postel vedle Louiho, který už spí. Lehce ho pohladím po tváři a s láskou se na něj zadívám.
Tak strašně moc moji malou roztomilou omegu. Je tak strašně krásný. Stále si po těch deseti letech vyčítám, že jsem se k němu tenkrát choval k Louimu tak, jak jsem se choval.
Nikdy jsem se k němu takhle nechtěl chovat. Nikdy! Jenže jsem byl zaslepený tím, že jsem Alfa a musím se takhle chovat. Ano, sice jsem se mu doma omlouval, ale myslel jsme si, že když tohle budu dělat v práci, tak budu mít více respektu. A to byla moje chyba. To, že jsem si to myslel.
S povzdechem jsme si lehl vedle a přitáhl si ho k sobě, takže jsem měl jeho nahý zadeček na mém penise.
Ne, teď na to ani nemysli! Louis je unavený!
----
a week later
Probudilo mě vlhko a příjemné teplo na mém penise.
Pomalu otevřu oči a rozhlednu se kolem sebe, jestli Louis ještě spí, když si ale uvědomím, že Louis neleží vedle mě, okamžitě si odkryju deku. Co mě, ale překvapí, je Louis s mým penisem v puse.
Tak to bylo to teplo a vlhko.
„Louisi!" zavzdychám, když přidá na tempu a začne přitom sát.
Hlavou praštím do polštáře a chytnu Louise za vlasy. Louis ještě víc přidá na tempu, čímž mě po chvíli přivede k orgasmu. Všechno sperma, které má v půdě spolkne a pak se na mě nevinně usměje.
„Ty potvoro, jedna!" uchechtnu se a přitáhnu si ho k sobě na klín, abych ho mohl polibít.
„Miluju tě Hazz." řekne rozklepaným hlasem.
„Já tebe taky, miláčku," usměju se a pohladím ho po tváři. „Co se děje, Lou?" zeptám se ho, když se na mě chvíli kouká se skleněnýma očima.
„J-já... My... čekám miminko." zašeptá koktavě.
„Miminko?" překvapeně na něj kouknu. Louis jenom přikývne hlavou, načež se mu po tváři skutálí slza.
„Ano." přikývne.
„To je úžasný, lásko!" vyhrknu a okamžitě ho obejmu.
„Harry!" vzlykne mi do ramene a pořádně mě obejme.
„Tak strašně tě miluju, Lou. Zkurveně moc tě miluju, lásko!" zašeptám mu do ramene, na které jo následně i polibím.
„Já tebe taky Hazz." zašeptá a dá mi pusu na tvář.
S velikým úsměvem se od něj odtáhnu a polibím ho. Louis si mě chytne za krkem a přitáhne si mě k sobě blíž.
S úsměvem si s ním lehnu na postel a nechám ho ležet na mé hrudi.
„Miluju vás." zašeptám mu do ucha.
„Vždyť my s Darcy tebe taky." usměje se a dá mi pusu na čelo.
Tak zkurveně moc miluju svoji rodinu, kterou jsem si založil s Louisem. Tak strašně moc je miluju. Oni jsou moje světlo v mém životě. Moje lásky tři!
ČTEŠ
Larry Jednodílovky
FanficJednodílovky na téma Larry. Jako vedlejší bude Niam Horayne. Jeden díl 1000+ slov začátek-6. 2. 2022 dokončeno- Obrázky jsou z Pinterestu ©All rights reserved (@brunneisetnigrum) ®2022| fanfiction