• Louis TOP
• Simon CowellHarry
„Mě je strašný teplo, Harry." zakňučí Louis, když se společně válíme na sedačce na jachtě. S klukama máme teď pár měsíců pauzu od koncertů, takže jsme se rozhodli jet všichni na dva týdny na moře.
„Tak si jdi zaplavat," uchechtnu se a pohrábnu mu prsty vlasy. „Já tady na tebe budu čekat."
„Asi, půjdu. Budu, tady, u tebe hned, jo?" zvedne se a dlouze mě políbí.
„Jasný!" uchechtnu se. „Škoda, že nemůžu jít s tebou." povzdechnu si.
„Já vím. Víš co, až přijedeme domu, tak se tvýho strachu společně zbavíme." pohladí mě po stehně.
„N-no, snad." vydechnu.
„Miluji tě, ano?" zašeptá mi do rtů.
„Já tebe taky, Lou." usměju se a polibím ho.
Louis s úsměvem odejde na záď lodi, kde ze sebe sundá boty a skočí ladnou šipku do vody.
****
„Harry, můžu s tebou prosím mluvit?" přijde ke mně Simon, který přijel na jachtu jenom na otočku.
„Jo, jasný, posaď se." pokynů hlavou k lehátku naproti mě.
„Nepůjdeme dopředu na loď, nechci, aby nás někdo slyšel." zamumlá a nervózně přešlápne z nohy na nohu.
„Ugh, jo, můžeme." zvednu se z lehátka, nazuju si žabky a rozejdu se s Simonem k přídi lodi. „No, tak co potřebuješ?"
„Musíte toho s Louisem nechat!" vyjekne. Nechápavě se na něj podívám a pořádně se opřu o zábradlí. „Už jsem vám to jednou říkal! Prostě se k sobě vůbec nemějte." řekne víc nahlas, načež na sebe upoutal pozornost Liama a Nialla.
„A ty si myslíš, že budu celý koncert ignorovat Louise?" výsměšně se na něj podívám.
„Jo, jinak se můžeš rozloučit s místem v kapele." řekne Simon nadřízeně.
„Nebo ty se můžeš rozloučit s pozicí našeho manažera." ozve se Liam.
„Zaprvé, vy jste podepsali smlouvu semnou! A za druhé, jsem Váš manažer, takže ti Harolde říkám, drž se na veřejnosti od Louise co nejdál!" řekne hnusným hlasem. Načež se mi zase, jako vždy když máme takovýto rozhovoru, po tvářích skutálejí slzy.
„Jenže já ho miluju, chápeš to! Nebudu se od něj distancovat!" skoro až zakřičím. Všichni se na mě překvapeně podívají, jelikož u mě není obvyklé, že bych křičela.
„Ale budeš, nebo si můžeš jít na svoji sólo dráhu jako Zayn!" vykřikne.
„Jeho si do huby neber! Zayn odešel, jelikož jste se k němu chovali jako prasata a využili jste toho, že jsme byli mladí! Já si ale ve svých jednadvaceti nenechám srát na hlav!" zakřičím a rozmáchnu se rukama ignorující všechny okolo sebe.
„Neřvi na mě!" zakřičí Simon, načež vidím, jak Liam utíká na záď lodi, kde ve vodě ještě zřejmě plave Louis.
„Nebo co? Shodíš mě z lodi? Dáš mi facku?" uchechtnu se se zakroucením hlavy, načež po chvíli na tváři ucítím štiplavou facku a pak už jenom padám z lodi dolů slyšející, jak Niall křičí na Simona a Liama.
Louis
„LOUISI! Louisi!" slyším Liamův křik mezitím, co šplhám na loď. Trhnu sebou a podívám se na Liama, který je doslova vyděšený.
„Co se stalo?!" vyjeknu, když uvidím jeho vystouplou žílu na čele.
„Simon a Harry se hádají!" vyjekne a hned se rozeběhne zpátky na příď lodi. Okamžitě se vyškrábu na nohy a rozběhnu se za nimi. Když doběhnu, vidím, jak Simon dává facku Harrymu a pak ho strká z jachty do moře.
Niall k Simonovi okamžitě přiběhne a dá mu pěstí.
Jakmile mi dojde, co se stalo, skočím z lodi do moře a začnu se kolem sebe rozhlížet, jestli uvidím Harryho. Když ho zahlédnu, jak padá ke dnu, neváhám a okamžitě plavu na ním. Chytnu ho kolem pasu a vyplavu s ním na hladinu. Rychle s ním doplavu na záď lodi, kam ho položím a vylezu si za ním.
Harry začne okamžitě kašlat, načež ho poplácám po zádech a když přestane okamžitě si ho přitáhnu k sobě.
„Jsem u tebe, lásko, jsem u tebe!" zašeptám mu do ucha, když zhluboka dýchá.
„L-lou." vzlykne a pořádně se ke mně přitulí.
„Jsme tady, jsem tady!" pohladím ho po vlasech a dám mu pusu na čelo. Opatrně si ho vezmu do náruče a rozejdu se s ním do kajuty.
„Zlato, teď tady chvíli budeš sám, já si to půjdu vyřešit s tim hajzlem, ale neboj se, pošli ti sem Nialla." pohladím ho po vlasech a dám mu mlaskavou pusu.„N-ne, já n-nechci být s-sám, Lou." zavzlyká skoro až hystericky.
„Ne, miláčku, prosím, neplač. Lásko moje, nebudeš tady sám, hned za tebou přijde Niall, slibuji!" naposledy ho polibím na čelo a rozejdu se z kajuty ven, na záď lodi.
„Nialle, jdi za Harrym, je dole u nás v pokoji!" řeknu tvrdým hlasem.
„Jasně." okamžitě se rozběhne směrem ke kajutě. Simon stojí lehce zmláceny před zábradlím, vedle něj stal Liam, který zrychleně dýchal a měl lehce odřené klouby.
„Ty hajzle, co si o sobě vůbec myslíš!" rozkřiknu se. „Seš ty normální! Moc dobře víš, že se Harry bojí plavat, a ještě ho schválně shodíš do vody!?" zaječím a chytnu ho za límec.
„Lou, Niall, volal policii, za chvíli tady budou, neudělej nějakou kravinu!" řekne nahlas Liam.
„To se neboj, neudělám." uchechtnu se a shodím ho na zem.
„Teď se můžeš smířit s tím, že od tebe a vaší společnosti odcházíme a hledáme si někdo nového a lepšího!" vykřiknu.„A-ale to nemůžete, jste na mě vázáni smlouvou." uchechtne se.
„Ale můžeme, nahlásíme tě za ublížení na zdraví! Za omezování svobody a lidských práv a za spoustu dalších věcí." řekne teď pro změnu Liam.
----
„Simon Philipp Cowell, obviněný za ublížení na psychickém i fyzickém zdraví, za omezování lidských práv a svobod, si odsedí trest deset let za mřížemi bez možnosti na odvolání." pronese soudce a klepne kladívkem.
Harry se mi hned pověsí kolem krku a dlouze mě políbí.
„Miluju tě, Lou." zamumlá mi do krku, když se ode mne odtáhne a pořádně mě obejme.
„Já tebe taky." pousměju se a přitáhnu si ho blíž k sobě.
„Hej, hoši, to si nechte na doma, teď se jde oslavovat svoboda." řekne Liam a všechny nás už vede pryč ze soudní síně.
„Bože kluci, to je takový dobrý pocit, být zase svobodný!" vyjekne Harry.
__________________________________________________
Tak jo, další díl je venku,
taková menší kravina,která mě napadla, ale tak aspoň něco!😅all the love!
ČTEŠ
Larry Jednodílovky
Fiksi PenggemarJednodílovky na téma Larry. Jako vedlejší bude Niam Horayne. Jeden díl 1000+ slov začátek-6. 2. 2022 dokončeno- Obrázky jsou z Pinterestu ©All rights reserved (@brunneisetnigrum) ®2022| fanfiction