violent father ✔

698 31 4
                                    

• Louis TOP
• A/B/O
oneshot na přání pro cernyhao

Kudrnatý omega seděl v autobuse a pozoroval kapky strkající po okně.

Připadalo mu nefér, že ony se mohou pohybovat tak volně a kamkoliv budou moct. I když mu bylo už osmnáct, což znamenalo, že mohl jít bydlet sám, jeho otec mu to však nedovolil. Jeho otec totiž byl násilnícká alfa. Každý večer chodil domu opilý a zlost z toho, že mu umřela žena, si vybíjel na Harrym.

Harry každý den chodil do školy s modřinami, které si ale schovával make-upem. Harry ve škole nebyl moc známí, ale stačil mu jeho nejlepší kamarád Niall, který mu se vším vždy pomáhal a jeho přítel Louis. S ním se sice moc ve škole neviděl, jelikož Louis byl ten známý na škole a Harry mu nechtěl kazit reputaci.

Jediný Niall věděl, co se mu děje. Už hodněkrát, to chtěl nějak řešit, jenže to Harry nikdy nedovolil. Nechtěl, aby ho otec ještě víc zbil, nebo dokonce zabil. Harry vždycky říkal, že si to radši nechá líbit, než aby ho potom, kdyby to s policií nevyšlo, otec zabil.

Harry vystoupí z autobusu, jako všichni ostatní a jde do školy kde na něj už u skříněk čeká Niall.

„Ahoj Nini." dojde k němu a obejme ho.

„Ahoj Hazz, zase?" odtáhl se od něj a pohladí ho po modřině na oku, která je pod vrstvou make-upu.

„Zase se opil." Harry sklopil hlavu. Měl co dělat, aby se nerozbrečel.

„Hazz, už s tím musíš něco udělat. Už jsi to řekl Louisovi?" Niall si ho vtáhl do náruče a pohupoval s ním.

„N-ne, j-já mu to nemůžu říct, akorát by měl starosti navíc, a hlavně co by na to řekli ti jeho kamarádi, že se baví semnou." vzlykal dal.

Mezitím, co Harry plakal Niallovi do ramene, do školy vešla partička populárních lidí, ve které byla vyšší modrooký alfa shodou okolností to byl Harryho přítel. Jakmile vešli dovnitř, všichni odstoupili stranou, až tedy na Nialla a Harryho, kteří si jich nevšimli.

„Bože, to nevidí, že jdeme my? Já jim nechci nic udělat." zeptal se modrooké alfy, jeho nejlepší kamarád Liam, který hodil s Niallem.

„Nevím, ale s Harrym se něco děje." zakroutil hlavou a rozešel se i s Niallem k nim. Ostatní z jejich párty se na ně zvláštně koukali. Nikdy neviděl, že by se s nimi zrovna oni dva bavili.

„Hazz, lásko moje, co se děje?" došel k nim a za ramena si k sobě otočil Harryho. Liam si k sobě stáhnul Nialla, který měl v očích slzy, jelikož věděl, že se Harry za chvíli složí.

„N-nic, t-to je v pohodě. Klidně si jdi za ostatníma." Harry se snažil zhluboka dýchat, aby už dal nebrečel.

„Ne, s tímhle už dost Harry. Něco se děje, takže mi řekni, co se děje. Prosím!" Louis držel Harryho za tváře a koukal se mu do očí.

„M-můj o-otec," jak Harry brečel, tak se mu make-up pod okem začal rozmazávat. Harry to moc dobře věděl, takže si rukávem setřel slzy z pod oka a tím Louisovi ukázal velikou modřinu na jeho oku. Louis, Liam i Niall zalapali po oku.

„Všichni se rozejděte, není tady nic k vidění!" řekl Liam hlubokým hlasem, všichni se hned otřásli a každý si šel po svém.

„T-to ti udělal táta?" Louis jemně hladil palcem Harryho modřinu pod okem a nevěřícně se na Harryho koukal. Harry mu na to pouze přikývl. „Panebože." Louis si Harryho vtáhne do obětí, kde se mu úplně rozbrečí. „Harry, budeš teď bydlet u mě. Nechci slyšet žádný odmlouvání, prostě budeš bydlet semnou." Louis si k sobě tiskl malé tělíčko jeho malé omegy, které se otřásalo pod náporem vzlyků.

Larry JednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat