Gay bar and whore ✔

772 28 4
                                    

• Louis TOP
• Gay bar

Harry

„Loui, já už jedu, jo? Přijedeš večer pro mě, nebo mám dojet sám?" došel jsem do obýváku, kde seděl můj přítel na sedačce. Louis je velice vysoko postaveny podnikatel i na to, že mu je pouhých třicet let. No, podnikatel, vlastně je to šéf newyorské mafie, ale pro všechny je to podnikatel.

„Já pro tebe přijedu, baby, budu se na tebe koukat z VIP boxu. Užij si to tam a nezapomeň, že jsi můj." při jeho slovech se postavil přede mne a majetnicky si mě u sebe přidržel za můj zadeček.

„Neboj, Lou. Tak já teda jdu, užij si to v práci, pa." s polibkem na rozloučenou dojdu do předsíně, kde si na sebe obléknu zimní kabát, sluneční brýle a přes pusu šátek. Vyjdu z domu a hned mě oslepí několik blesků z fotoaparátů

Jelikož je Louis známý, tak mu nechci kazit jeho pověsti, že se zrovna tahá semnou, tak se vždycky celý zahaluji. Louis mi sice stále říká, že se klidně můžu ukázat, ale, na druhou stranu mám chráněné soukromí.

Plně ignoruju všechny fotografy, nasednu do svého auta a vyjedu směrem k gay klubu kde pracuju. Jedu tou nejdelší a nejhorší trasou, tak, abych setřásl všechny fotografy, aby mě nemohli vyfotit, tam kde vystupuju.

„Ahoj, Jamesi." pozdravím barmana stojícího za pultem, který zrovna čistí sklenice. Sednu si před něj za bar a rozhlížím se kolem sebe.

„Ahoj Harry, dneska máš celý den?" usměje se na mě a podá mi sklenici s džusem, který tu má jenom kvůli mě.

„Jo, ale večer si pro mě přijede, Lou, takže doufám, že nebudu mít nějakýho debila." zakroutil hlavou a užij z džusu.

„Já si myslím, že by k tobě ochranka neposlala někoho, kdo by vypadal blbě." usměje se na mě.

„Jo, asi máš pravdu." ještě chvíli si povídáme, než se zvednu a odejdu do šatny, abych se mohl připravit na dnešek.

„Ahoj, Hazz." pozdraví mě můj nejlepší a přitom bohužel jediný kamarád Niall, se kterým sdílím šatnu. Niall je upovídaný blonďatý Ir. Poznali jsme se právě tady v tom baru, když jsem ho zaručoval.

„Ahoj, Nini, tak co, máš dneska nějaký extra program?" sednu si na svoji židli a začnu s dělat lehký make-up.

„Ne dneska ne. Jenom budu chvíli tančit u týče, možná ještě někomu zatančím na klíně, ale to je všechno. Liam si pro mě brzo přijede, máme jet k jeho rodičům." zasměje se Niall.

„Bože, tak ti držím palce." usměju se.

„A co ty? Máš dneska ten program ne?" ptá se mě, když se převléká do jeho těsných kraťasků.

„Jo mám dneska tu show. Pak bude pár tanečků na klíně a potom budu ve VIP s Louisem." usměju se a dodělám si linky.

„Budeme se na tebe s Liamem koukat." dojde ke mně a obejme mě kolem krku.

„Děkuju." Niall je moje obrovská podpora.

„Pojď, jdeme z tebe udělat fešáka, aby z tebe všichni chlapi byli hotoví, hlaveň Louis." Niall mě vytáhne ze židle a postaví mě před věšák s oblečením.

„Ni, hlavně ne nic moc... no však víš, takovýho odhalujícího. Nechci se zase s Louim pohádat." zašeptám a kouknu se prosebně na Nialla.

„Neboj Harry. Budeš vypadat sexy a přitom hříšně nevinně." usměje se.

„Děkuji." Niall se začne přehrabovat ve věcech, než vytáhne ono oblečení.

Z věšáku sundal pastelově modrou sukýnku s vyšším pasem, potom modré tričko a černé podvazky a černé kalhotky.

Larry JednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat