• Louis TOP
• school
• vampire and werewolf
• smut 15+Louis
Jen co jsme dojeli k Harrymu domů, už jsme si to společně štrádovali do jeho pokoje.
Cestou jsme pozdravili Anne a Gemmu, které se v obýváku koukali na televizi.
V pokoji jsme si hned zalezli do postele a při Netflixu se mazlili.
„Hazz?" zašeptám, když se už hodnou dobu mazlíme.
„No?" zvedne ke mně hlavu a s úsměvem se na mě koukne.
„Miluju tě, ano?" kouknu na něj vážným pohledem.
„Já tebe taky." usměje se a natáhne se pro pusu.
„Ne, Hazz, já to myslím vážně. Slyšel jsem, co ti nedávno říkal George. Nikdy, opakuju NIKDY tě kvůli nim nenechám odejít! Miluju tě a jsi prostě můj, jasný!" řeknu vážně. Harry se na mě s mírným úsměvem zadívá.
„Já vím, Lou. Vždyť ty jsi jenom můj." usměje se a pohldí mě po tváři.
„Přesně tak, jenom tvůj!" usměju se a přiložím svoje rty na ty jeho.
„Za chvíli bude půl desáté, měli bych skočit k tobě pro ten stan, ne?" koukne na mě.
„Jo, to by byl dobrý nápad. Tak si zatím dej do batohu nějaké věci, co budeš potřebovat a sejdeme se potom na vaši zahradě." pohladím ho po tváři a odejdu z jeho pokoje.
„Anne, my půjdeme s klukama za váš barák do lesa, je úplněk a chceme mít Harryho na očích." řeknu, když dojdu do obýváku.
„Dobře, ale dejte mi na něj pozor, prosím." vstane ze sedačky a stoupne si naproti mě.
„Nemusíš se bát, já si ho ochráním." usměju se na ni a obejmu ji.
„Dobře, tak jo, tak se uvidíme zítra?" koukne na mě s otázkou v očích.
„Zřejmě ano." pousměju se a s pozdravem odejdu z domu. Nasednu do auta a rozjedu se směrem k našemu domu.
----
„Mami! My jedeme s Harrym a klukama stanovat, ano?" křiknu na ní, když vejdu do domů.
„Dobře zlato, pozdravuj je. My budeme s holkama ve sklepě, to víš, musíme je naučit se ovládat." uchechtne se.
„Jasný, já vezmu nás stan jo?" kouknu na ní, když stojím na schodech.
„Jasný, a nějakou krev, nebo plazmu nechceš?" zeptá se mě.
„Ne, s klukama jsem Harrymu slíbili, že nám může něco ulovit tak si dáme to, co nám dá, zbytek kdyžtak donesu domů." usměju se na ní a vyběhnu do pokoje, kde si do cestovky hodím trenky a kalhoty na spaní, plus jeden velký spacák.
S taškou dojdu zpět dolů do obýváku, kde už sedí i taťka se sestrami.
„Čauvec, jdeme s klukama stanovat, jo?" dojdu k nim a všechny moje sestry políbím na čelo.
„Nechceš nějaký pití s sebou?" zeptá se taťka. Společně s mamkou se uhechtneme.
„Ne, slíbili Harrymu, že ho nechají jim něco ulovit." pousměje se.
„Tak to je od vás hezký! Doufám, že ho když tak nějak zkrotíte." řekne taťka.
„Jo, já si ho ohlídám." přikývnu. „No nic, jedu, ještě si z garáže vezmu stan, jo?" křiknu, když si nazouvám boty.
ČTEŠ
Larry Jednodílovky
FanficJednodílovky na téma Larry. Jako vedlejší bude Niam Horayne. Jeden díl 1000+ slov začátek-6. 2. 2022 dokončeno- Obrázky jsou z Pinterestu ©All rights reserved (@brunneisetnigrum) ®2022| fanfiction