Uyandığımda hâlâ yerdeydim. İçeriden babamın keyifle şarkı söyleme sesleri geliyordu. Tutulmuş boynumu 1-2 kere çevirerek ayağı kalkıp banyoya doğru ilerledim.
Duştan çıktıktan sonra üstüme tişört ve eşofman giyindim. Telefonumu elime aldığımda açılan ekran ile neredeyse hepsi Batuhan'dan olan mesajlar ile şaşırdım. Okumaya başladığımda heyecanlanmıştım.
Masal.
7.23 -BatuhanMasal hadisene acil.
9.45 -BatuhanMASALLLLL
10.40 -BatuhanBunlar bana gelen 54 mesajdan sadece üçüydü. Konuyu söylemediği için ve tahminimce uzun bir konu olduğu için Batuhanı aradım.
-Alo, Masal. -Batuhan
-Ne oluyor Batuhan, kötü bir şey mi oldu? -Masal
-Hayır, aksine çok güzel bir haberim var. -
Batuhan
-Çatlatma insanı. -Masal
-SANA İŞ BULDUMMMM, Bar gibi bir yer ama şimdilik işini görür maaşı da iyi 2.600 TL -Batuhan
-İnanamıyorummm teşekkür ederim Batuu, sen olmasan bulamazdım -Masal
-Teşekkürünü sonra bana yemek ısmarlayarak ödersin, ben sana konum göndereceğim sen gidip görüş. -Batuhan
-Tamamdır. -MasalMutluluktan zıplamaya başlamıştım. Son zamanlarda hiç bu kadar mutlu olmamıştım.
"Masal çok mutlu bir şekilde yerinde duramazken, bu sessiz fırtınayı sezememişti..."
Hemen hazırlanıp evden çıktım ve Batuhan'ın attığı konuma baktım. Çok uzak bir yer değildi ama yürüme mesafesi de değildi. Metro istasyonuna gittim ve beklemeye başladım.
Bindiğim metro'da hiç boşyer yoktu, bu yüzden ayakta duruyordum. 8 durak sonrasında inmiş ve tekrardan konuma bakarak yürümeye başlamıştım.
10 dakika yürüdükten sonra Batuhan'ın bahsettiği bar gibi bir mekânın önünde durdum.
Derin bir nefes aldım ve içeri girdim. Kasaya doğru yavaş ve dikkatli adımlarla yürüdüm ve kasanın önünde durdum. Kasanın başında ki çalışan kız bana soru sorana kadar konuşmak aklımın ucundan bile geçmemişti.
"Yardım edebilir miyim?" "Aa şey evet, ben buranın patronu ile görüşecektim." "Ozan beyle mi?" "Evet evet, Ozan bey." "Bekleyin lütfen."
Kız kasanın arkasından bir koridora girdi ve gözden kayboldu. İş bulduğum için mutluydum ama burası beni biraz tedirgin etmişti. Saatin öğlen 12.30 olmasını aldrış etmeden hunharca içen mafya tipli insanlar vardı.
Sessizce ağırlığımı bir sağ bacağıma, bir sol bacağıma vererek beklerken kız tekrardan gözüktü. "Beni takip edin lütfen."
Kızın arkasına takıldım ve eski, ürpertici koridorlardan teker teker geçtim. Zannettiğimden uzun olan koridorun sonunda bir oda vardı. Odanın önünde durduk ve kız benim girmemi beklemek için yana açıldı. Yavaşça kapıyı tıklattım ve içeriden çıkacak olan sesin gelmesini bekledim.
"Girin..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karan
Teen Fiction"Sen sadece bana aitsin derken dalga geçmiyordum. Şimdi ne demek istediğimi anladın mı?" Üzerimdeyken büyük bir sinirle konuşuyordu. O her konuştukça sigara kokusu ciğerlerime siniyor, rahatsızlık veriyordu. "Cevap ver!" Hâlâ cevap veremezken iki b...