Chapter 06

135 23 20
                                    

Terisha's pov.

ප්ලම් මල් ගස් යට හිටපු පිරිමි ළමයා හිටියෙ ඇස් පියාගෙන  ප්ලම් පෙති වලට පාඩුවෙ තමන්ගෙ මූණ සිපගන්න දීලා...
ම්..ම්...ලස්සනයි.....ප්ලම් පෙති නෙමෙයි....ඒ පෙති වැටෙන ග්‍රීක පිලිරුවක් වගේ මූන....වැටෙන ප්ලම් පෙති වුනත් හිමීට ඒ මූණ උඩින් ලිස්සලා ගියේ වැඩි වෙලා හිටියොත් ඒ වාත්තු කරපු මූණට රිදෙයි කියලා වගේ.....
පිරිමිකම වෑහෙන ඒ මූණ...හීන් දිගැටි ඇස්  ඒ මූණට ගෙනාවෙ ගාම්භීර ලස්සනක්...හීනි තොල්පෙති වල ඇඳිලා තිබුන නිදහස් හිනාව වගේම සැරින් සැරේ දිවෙන් ඒ තොල් පෙති තෙත් කරන හැටි කෙනෙක්ව භාවනාවක් වගේ ඒ කෙනාට ඇදලා බැඳගන්න පුළුවන් තරම් ලස්සන වුනා....!!

ඒත් ඒ දැහැන බිඳිලා ගියේ කවුරුහරි ඒ පිරිමි ළමයට කතා කරපු නිසා...

"ජංග්කුක්...!!"

ජංග්කුක්...ම්...ලස්සනයි....එයා වගේම නමත් ලස්සනයි.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(a/n: ඇත්තක් කියලා හිතපු අයට විනාඩියක නිශ්ශබ්ද තාවයක්🙂😂)
.
.
.

"නැගිටපන්.....ඒයි....!!"

"ම්...හ්..ව..වතුර...!!"

"වතුර...හහ්..හහ්...උඹට වතුර ඕනද?ජංකුක්ව මරන්නයි උඹව මෙහෙට ගෙනාවෙ නැතුව හුරතල් කරන්න නෙමෙයි...!"

"ජ...ජං...ජංකුක්?...ඒත්...ම..මම එයාව අඳුරන්නේ නෑ....කවුද ඔ...ඔය කට්ටිය?"

"මම !මමද? මම තමයි තමුසෙයි අර ජංකුක් කාරයාගෙයි මාරයා....!!"

"ඒත්...!"

"වහපන් බැ#ලි කට"
චටාස්💥

ගුටි කන එක කෙල්ලට අලුත් දෙයක් නොවුනට ඒ වැදුනු කම්මුල් පාරට සැරට කෙල්ලව පිටිපස්සෙ තිබුන වීදුරු මේසෙ ගිහින් හැප්පෙද්දි..ඇඟට දැනුන වේදනාව වගේම තොල පැලිලා එන වේදනාවත් සම්පූර්ණ ශක්තියම කෙල්ලගෙන් උදුර ගත්තා...

"අාාර්ග්...ම් කෙල්ල ජීවත් වෙන්න ඕනෙ...උඹලා මුකුත් මේ කෙල්ලට කරන්නෙ එහෙම නෑ..!!"

"ලුසිෆර්...අර කෙල්ලට කෑම?"

"මොනවහරි දෙනවා...!"

Jin's pov.

"ආශ්...බලනවකෝ ජූන්...දැන් පැය ගානක් තිස්සෙ මෙතන...ඇයි අපිට ඇතුලට යන්න බැරි?....ඊටත් මං ඇල්ෆා කෙනෙක්...!!"

 𝔼𝕧𝕚𝕝'𝕤 ℝ𝕖𝕧𝕖𝕟𝕘𝕖 ☠️Where stories live. Discover now