Johnathan's pov.
"හහ්...ලුසිෆර්...ලුසිෆර්...ලුසිෆර්...!!තමුසෙ හිතන් ඉන්නේ තනියෙන් අඳුරේ රජු වෙන්නද?😏මමයි ජොනතන්....මම ඉන්නකං තමුසෙ කොහොමද තනියෙන් අඳුර පාලනය කරන්නේ?මේ සැරේ කලින් පාර වගේ වෙන්න මම ඉඩ තියන්නේ නෑ....!"
නෝන්ජල් සහගත හඬකින් තමාටම මේ දේවල් මුමුන ගත්තේ වෙන කවුරුත් නෙමෙයි ලුසිෆර්ගෙ යුග ගානක් තිස්සේ දකුනු අත වගේ හිටපු ජොනතන්...!😏
ලුසිෆර් ලොකු වැරැද්දක් කරා...ඒවගේම තාමත් කරනවා....ඒ ජොනතන්ව විශ්වාස කරන එක!!
දුර ඉන්න හතුරට වඩා ලඟ ඉන්න මිතුරා තමයි වැඩිපුර හතුරුකම් කරන්නෙ කියන එකට මීට වඩා උදාහරණ ඕනෙද?"ඩේව්!හැමදේම ලෑස්තියිද?"
"දේ බොස්,ඔක්කොම හරි...ඒත්..මේ..!!"
"ඒත් කියන්නේ මොකද ඩේව්?තමුසෙලාට හරියට වැඩක් කරගන්නම බැරිද?"
"ඒ බොස්ගෙ පුතා නිසා...බොස් එයුන්බින් සර් මේ වැඩේට කැමති නෑ!"
"අාාශ් මූ !"
පැත්තක තිබුන මල් වාස් එකක් අරන් තමන් ඉදිරියෙන් තිබුන කැඩපත කුඩු වෙන්නම පාරක් ගහපු ජොනතන් තරහෙන් පිටත් වුනේ එයුන් බින්ව බලන්න...
Eun bin's pov.
ටෙරී!කොච්චර අහින්සක කෙල්ලෙක්ද? එ් අහිංසක ඇස්..ගැඹුරුයි.ඒත් නොකියන මොකද්දෝ කතාවක් ඒ ඇස් අතරේ හංගන් ඉන්නවා කියලමයි එයුන් බින්ට හිතුනෙ....
ඇඳේ ඒ පැත්තට මේ පැත්තට පෙල්ලි පෙල්ලි ටෙරීෂා ගැන මනෝ පාරක් ගහගෙන හිටපු කොල්ලා උඩ ගියේ ජොනතන් පහල ඉඳන් කෑ ගහන්න ගත්ත නිසා..."එයුන්....හොඳ හිතින් පහලට වරෙන්...!!"
"වේ...අ..අප්පා...?"
"වේ..වේ...තමයි..තමුසෙත් තමුසෙගෙ අම්මා වගේම තමයි....ඒ ගෑනිටත් මට වඩා අනිත් එවුන්ගෙ පරිස්සම ලොකු වුනානේ....අන්තිමට ඒ ගෑනිට වුන දේම තමයි තමුසෙට වෙන්නෙත්...!"
"අප්පා මො..මොනා ගැනද මේ කියන්නේ?"
කටහඬ නොබිඳී තියාගන්න අසාර්ථක උත්සාහයක යෙදෙන අතරෙ එයුන් කොහොමහරි වචන ටිකක් ගැටගහගත්තේ වෙන්නෙ මොනවද කියලා ඇත්තටම දැනගන්න තිබ්බ වුවමනාව නිසාමයි....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝔼𝕧𝕚𝕝'𝕤 ℝ𝕖𝕧𝕖𝕟𝕘𝕖 ☠️
Фанфикතමුසෙගෙ ඔය ජරා අත මගෙන් අහකට ගන්නවා!අමතක කරන්න එපා තමුසෙ රාක්ෂයෙක්!! මොකද හිතන්නෙ හැඟීමක් දැනීමක් නෑ වගේ ඉන්න රාක්ෂයෙක්ට ආදරේ දැනුනොත්? මනුස්ස කෙල්ලෙක්ට ගුම්හියෝ කෙනෙක්ට ආදරේ කරන්න පුළුවන් වෙයිද? කියවලාම බලමු නේද?🥀 Kim_J