Senju'nun yönelimini bilmiyorum, internete baktım ama bilgi bulamadım o yüzden hikayelerde kızlardan hoşlanıyor olarak alıcağım.
Hoşuna gitmeyen kitabı okumasın lütfen.
____________Kız arkadaşın Senju ile beraber okuldan dönüyordunuz.
Bugün Senju ile AVM'ye giyme sözün olduğu için ilk önce onun evine uğrayıp Takeomi'den para alıcak ve üstünüzü değiştiricektiniz.
Senju ile yürürken elini tutuyor ve sana hangi mağzalara uğramanızın gerektiğini anlatıyordu.
Sonunda Senju'nun evine vardınız, içeri girip fatklı odalarda üstünüzü değiştirdiniz.
Senju, Takeomi'den siyah kartı almadan önce Takeomi'nin sözlerini dinliyor sayılırdı.
Takeomi, Senju'yu "kızlar" için olan kıyafetler alması konusunda uyarıyor. Senju dinliyormuş gibi gözüküyor ama deneyimlerinden yola çıkarak dinlemediğini biliyordun.
Sonunda kartı aldınız ve senin elinden tutarak çekiştirdi.
Senju kapıdan hızla arkasında sen ile beraber dışarı çıktı, onun hızına yetişmek senin için zordu.
+Senju kolum çıkıcak yavaş ol.
Sen dedikten sonra hızının farkına vardı ve elini tutarak senin ayak uydurabildiğin hızda yürümeye devam etti.
Parmaklarını seninkilere kenetlemiş yürüyordunuz.
-İlk olarak yeni açılan dondurmacıya gidelimm!!! (Senju)
+Olurr!!
Konuşarak dondurmacıya yaklaştınız, dondurma çeşitlerinin yazılı olduğu tabloya bakıp birini seçmeye çalışıyordun.
+Hmmm...
+Senju sen ne alıcaksın?
Senju göz ucuyla sana baktı bu anları hiç kaçırmıyordu, bir şey seçerken yüzün onun için tatlı bir hal alıyordu.
-Yeni bir şey denemek istiyorum! (Senju)
+Tamam o zaman, bende senin aldığını alacağım!
-Hmm.... (Senju)
-O zaman ben muz ve çikolata karışımı alıcam. (Senju)
(Deneyin ben çok seviyom)
Kısa bir süre tablo da o aromaları aradın.
+Tamam, bende ondan alıcam.
-Dur (ismin), başka bir şey al birini beğenmezsek diğerini yeriz. (Senju)
+Evet evet, abi bana bi karamelli çikolatalı.
-bana da muzlu çikolatalı.
5 dakika sonra ikinizin dondurması da hazırdı.
Parasını ödediniz ve dondurmacıya bağlı masa ve sandalyelerin olduğu tarafa ilerlediniz.
Senju çoktan dondurmayı yalamaya başlamıştı bile.
Boş bir masaya ilerleyip yumuşak sandalyeye karşılıklı oturdunuz.
Dondurmanın tadı gerçekten güzeldi, yemeğinin tam ortasındayken Senju konuşmaya başladı.
-Hadi değişelim.
Ona baktın.
+He..?
Senin haline güldü ve elinden dondurmayı alıp kendikini sana verdi.
Ve bir iki saniye önce senin yediğin dondurmayı yemeğe başladı.
Sen de bişey demeden bir kaç saniye önce kız arkadaşının yediği dondurmayı yemeye devam ettin.
Yüzünden beğendiğin anlaşılıyordu, Senju gülümsedi sende ona gülümsedin ve yanağına bir öpücük kondurdun.
Senju'nun gülümsemesi genişledi, dondurmalarınız bittikten sonraki 5 saat boyunca gezdiniz ve uyumlu şeyler aldınız.
Çok fazla şey aldınız için taşımanızın zor olacağını düşünüyordun ama Senju bazı brahman üyelerini yardıma çağırdı ve sizin yükünüz hafiflemiş oldu.
Takeomi'de evde faturalara bakıp göz yaşlarını zor tutuyordu.
_____________
407 kelime
Senju ile fazla bilgi olmadığı için tanıyabildiğim kadarıyla nasıl davranacağını yazmaya çalıştım.
Umarım beğenirsiniz. ~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senju Akashi x Reader
RandomHer bölüm farklı hikaye ile yaşanılacağını düşündüğüm olaylar. Kendim yazıyorum.