Bavulunu yatağının altından çıkardın ve yatağının üzerine koydun.
Bavulun büyük olan bölmesini açtın.
Ardından giysi dolabına yüneldin ve yanına almak istediğin kıyafetleri içine koydun.
Bavulun içine fazla kıyafet koymamıştın zaten tek günlüğüne gidiyordunuz.
Senju içeri girdiğinde kıyafetlerini yerleştirmeyi yeni bitirmiştin.
-Hah! Çoktan hazırlanmaya başlamışsın, yardım edeyim.
Başınla onu onayladın.
Dolaptan yanına almak istediği kıyafetleri sana uzattı ve sende onları senin kıyafetlerinin üzerine düzenlice yerleştirdin.
Bavul hazırlığı bittiğinde yatak odasından çıkıp mutfağa gittiniz.
Bez bir çantayı açıp içine yemek doldururken o arkandan sana sarılmış başını omzuna yaslayarak hareketlerini izliyordu.
Yemek hazırlıklarını tamamladığında arkanı dönüp Senju'nun dudağına küçük bir öpücük kondurdun ve bez çantayı onun eline verip tekerlekli bavulu yerde sürüyerek evden çıktın.
Senju da arkandan sızlanarak geldi.
-uzun öpücük istiyorum.
Yumuşak yanaklarını şişirerek sana baktı onun bu haline kıkırdayıp saçlarını dahıttın.
+Yolumuz uzun, hızlı olalım.
-pff
Bavulu arka koltuğa koydun ve direksiyonun olduğu kısıma oturdun Senju da yanındaki ön koltuğa oturdu ve yemeklerin bulunduğu çantayı iki ayağının arasına koydu.
Arabayı çalıştırdın ve park ettiğin alandan dikkatlice çıkıp tatil için gideceğiniz tek günlük maceranıza atılmış oldunuz.
Otobana girene kadar Senju'yla dedikodu yapıp arada normalde sesi kısık olan ama senin veya Senju'nun sevdiği bir şarkı geldiğinde son ses açtığınız radyo size eşlik etmişti.
Otobana çıktığınızda Senju telefonunu arabaya bağladı ve müzik listesinde kısa bir gezinti yaptı.
İstediği müziği bulduğunda küçük bir çocuk gibi gözleri parladı ve beklemeden o müziği seçti.
Şarkı: Honeypie ~ Johhny Utah (slowed)
Başlarda sadece şarkıcının sesi geliyordu ama bir süre sonra da Senju da söylemeye başlamıştı.
Sende dayanamadın ve ona katıldın.
Bütün müziğin geri kalanını birlikte söylemiştiniz.
Senju tekrar aynı şarkıyı başlattığında ikinizde nefes nefese olmanızı umursamayarak bağıra bağıra şarkıyı söylemeye devam ettiniz.
Senju sıradaki şarkı için listeye bakınırken bile şarkıyı söylemeye devam ediyordu.
Şarkı: Diet Mountain Dew
Bu şarkıyı da birlikte söylemiştiniz ama ikinizde yorgun olduğunuzdan sesiniz eskisi kadar gür çıkmamıştı.
Yolun yarısındayken Senju uykuya daldı.
Uyuduğunu fark ettiğinde yüzünde küçük bir gülümseme oluştu.
Çok tatlı görünüyordu. Yumuşak ve dolgun görünen yanakları sende onları ısırma isteği uyandırıyordu.
(Hayvan gibi değil, yumuşak ısırık)Düşüncene kıkırdadın ve sakin yolculuğunuza devam ettiniz.
_______________________________________
343 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senju Akashi x Reader
De TodoHer bölüm farklı hikaye ile yaşanılacağını düşündüğüm olaylar. Kendim yazıyorum.