Bu bölümü A Slient Voice'den esinlenerek yazdım. (yabancı birinde görmüştüm. İlham geldi.)
_______________________________________İşitme engelliydin ve bunun için üretilen cihazlardan takıyordun.
Oldukça pahalılardı, ailene maddi olarak sorun çıkarmak istemediğin için kendinden çok onlara değer versende.
İlkokul da olmanıza rağmen sınıf arkadaşların yeni zorbalıklarını işitme cihazını kullanarak yapıyorlardı.
Bu ailene kaybettiğini söylediğin üçüncü cihazdı. Artık herkes için can sıkıcı olmaya başlamıştı.
Yavaş adımlarla sınıfa girdin ve yerine oturdun.
Tenefüsün bittiğini haber veren zil çaldı ve bütün öğrenciler sınıflarına dağıldılar.
Kısa sürede sınıftaki herkes yerlerine oturmuştu.
Sınıf öğretmeni içeri beyaz saçlı bir kız ile beraber geldi.
Sınıfta uğultular oluştu.
Kollarını sıranın üzerinde bağdaş yaptın ve alnını koluna koyarak sıraya yattın.
Kız neşeli ve enerjik sesiyle kendini tanıttı:
-Ben Senju Akashi!! Tanıştığıma memnun oldum!!
Kız fazla enerjikti. Sabah sabah nerden geliyor bu enerji diye geçirdin içinden.
Sınıf öğretmeni Senju denen güzel kızı senin yanına oturtmuştu.
Kafanı biraz kaldırıp ona baktığında göz göze geldiniz.
Öpretmenin duyamayacağı bir sesle konuştu:
-Artık sıra arkadaşlarıyız. İsmin ne?
Cevap verip vermemekle tereddüt ettin.
Önünde açık olan deftere kalemliğinden aldığın uçlu kalemle imini yazdın ve biraz ona yaklaştırdın.
Yazdığını okudun ve tekrar sana baktı.
-Konuşamıyor musun? Tama o zaman artık arkadaşımsın. Seni rahatsız edenleri bana söyle!
Sanki senin zorbalığa uğradığını anlamışçasına konuşmuştu.
Sandalye de dik oturur pozisyona geldin ve ona parlak bir gülümseme verdin.
İkinizde nedensiz yere birbirinize sırıtıyordunuz.
Yeni kızla iyi anlaşman sınıftakilerin hoşuna gitmemiş olucak ki öğlenden sonraki ders arkanda oturan çocuk ellerini kulaklarına yaklaştırıp sertçe işitme cihazlarını aldı.
Acıyla inledin ve ellerini kulaklarına götürdün.
Boynundan aşağı akan bir sıcaklık hissettiğinde de telaş yaptın.
Senju kaşlarını çatmış şekilde ilk sana endişeyle baktı ardından arkandaki çocuğa öldürücü bakışlar atmıştı.
Sınıftaki bir kaç kız seni alıp revire götürüyordu.
Senju, işitme cihazını alıp sana zarar veren çocuğun arkadaşlarıyla gülüşüp dalga geçtiğini duyduğunda, onlara doğru etrafına ürkütücü hava yayarak ilerledi.
Revirdeki kadın kulaklarına bakıp ciddi bir şey olmadığını sana haber verdi.
Kulağına küçük bir işlem yaptı ve iyi olduğunu duyurup revirden çıkmana yardım etti.
Çıktığında kapıda seni bekleyen endişeli yeşil gözlerle karşılaştın.
Boynuna atlayıp sana sarılınca şoka girdin.
-Senin için endişelendimm!!
Gülümseyip sende ona sarıldın ve kızın sırtını sıvazladın.
Sonrasında sana yapılan bütün zorbalıklar kesildi.
O günden sonra eve Senju ile beraber gittin.
Ve o gün senin işitme cihazını alıp yaralayan çocuklar ise aileleri çocuklarının bir süre okula gelemeyecek olduklarını belirtmişti.
Geldiklerinde de senden uzak duruyorlardı yani senin için senju sayesinde okul artık katlanılanilir bir yer olmuştu.
_______________________________________
400 Kelime.
Nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senju Akashi x Reader
RandomHer bölüm farklı hikaye ile yaşanılacağını düşündüğüm olaylar. Kendim yazıyorum.