Sonunda sevgilinle ayrılmıştın. Mutluluktan ağlayarak evine koşuyordun.
Eski sevgilin sana çok kötü davranmıştı.
Aldatmış ve sana zarar vermeye bile çalışmıştı.
Uzun zamandır gidemediğin evin hiç değişmemişti.
İçerisi pis olmasına rağmen kolayca eski sıcak evine geri döndürülebilir durumdaydı.
Kendini yatağa attın ve uzun zamandır uyuyamadığın uykuya kendini bıraktın.
Öğlene doğru uyandın, marketten kahvaltılık bir şeyler aldın ve doyurucu bir kahvaltı yaptın.
Evet. Artık intikam zamanıydı.
Aynı şeyleri ona yapmiyacaktın. Onun en sinir olduğu şeyi, ondan daha üstte olduğunu kanıtlicaktın.
Yüzüne şeytani bir gülümseme yerleştirdin ve sofrayı toplayı işe koyuldun.
O günden beri 7 yıl geçmişti ve amacına ulaşmış durumdaydın.
Şimdi sıra bunu eski sevgiline göstermekti.
7 yıl içinde Tokyo'nun en büyük çete toplantılarını düzenler olmuştun.
Yaptığın şey şu: Tokyo'nun en güçlü mafyası olmuş durumdasın ve bu gücünü kullanarak bir masa kurdun.
5 kişilik bir masa ve bu masaya davet edilen (seçilen) insanlar büyük haklara sahip oluyorlar.
Diğer çeteler ve mafyalar senin kurduğun bu masaya oturabilmek için birbirlerini öldürürken kaosa bayılan sen ise onların aptal kavgasını izliyordun.
Masada yeri belli olan iki kişi vardı.
Biri çete savaşlarına bile katılmadan koktuğu kapan en büyük çeteye sahip aynı zamanda sevgilin Senju.
İkincisi ise, tabii ki eski sevgilin, "masayı" senin kurduğunu bilmiyor ve oraya katılma sebebinin senden sonra en büyük mafya kurucusu olduğu için olduğunu sanıyor.
Bugün "masa" grubunun toplanma günü, bu yüzden seçilen masa üyeleri Senju'nun bir barında buluşacak.
Senju senin eski sevgilinin sana yaptıklarını bikmiyor. Bilseydi büyük ihtimalle onu öldürürdü.
Hazırlandın ve Senju ile beraber maskelerinizi takıp bara girdiniz.
Sizin için hazırlanan masaya ilerleyip, oturdunuz.
Eski sevgilinde kısa sürede size katıldı.
Üçünüz otururken adam seni rahatsız edici gözlerle süzüyordu.
Adam flörtöz bir sesle seninle konuşmaya başlayınca kendini bozmadan rolüne uygun olarak ona cevaplar verdin.
Senju ise yanınada oturuyor ve sizi dinliyordu, surat ifadesinden adamdan hoşlanmadığı belliydi.
-Bana bir yerden tanıdık geliyorsunuz hanımefendi.
Senju'ya biraz daha yaklaştın.
Hafifçe kıkırdayıp maskeni biraz kaldırıp ona yüzünü gösterdin.
+Evet tanışıyoruz.
Adam bir anda öfkeyle kırmızıya döndü ve anında ayağı fırlayıp sana doğru eğildi.
-SENİ SÜRTÜK-
Adam, Senju'nun onun ağzına yerleştirdiği silahıyla lafını bitiremeden susmak zorunda kaldı.
Elini beline sardı ve seni kucağına çekti.
-Sevgilim hakkında doğru konuş pislik.
Ve tetiği çekti. Sana o adamı sordu ve ona her şeyi anlattın.
_______________________________________
366 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senju Akashi x Reader
عشوائيHer bölüm farklı hikaye ile yaşanılacağını düşündüğüm olaylar. Kendim yazıyorum.