Camdan içeri giren güneş ışıklarıyla uyanmak yerine Senju'nun uykusunda attığı mükemmel tekmeyle yere düşerek uyandın.
Düştüğün yerden söylenerek kalktın ve uyurken tutulan yerlerini esnettin.
Ardından yatakta uyuyan Senju'nun sevimli figürü gözüne çarptı.
Ona doğru bir tekme atarak onuda yere düşürerek uyandırdın.
+Hadi kahvaltıdan sonra havuza gidelim. Dün için üzgünüm.
Senju, yataktan kendi düştüğünü sanarak yerden kalktı. Böyle sanması senin işine yaramıştı.
Esnedi ve vücudunu esnetti.
-Tamam! Sen giyindikten sonra gidelim!
Sabah sabah fazla enerjikti.
Mayonu aldın ve üzerini değiştirdin. Mayonun üzerine yazlık bir elbise giydin.
Senju da hazırlığını bitirdiğinde ikinizde kahvaltı için ortak alana indiniz.
Yemek sırasına geçip elinizde tabaklarla klimaya yakın olan bir masaya oturmaya özen gösterdin.
Senju da seni takip etti.
Kahvaltıyı küçük sohbetler eşliğinde bitirdiniz ama daha çok yemek görmemiş mağara adamları gibi yediğiniz için konuşacak zaman yoktu.
Yemekleriniz bittiği gibi kalkıp havuza koştunuz.
Yemek saatinde havuzda az kişi olduğundan daha rahat hareket edilecek yer vardı.
İkinizde elbiselerinizi çıkartıp havuza goril gibi atlayınca havuzda küçük bir deprem oluştu.
Gülüşmeler eşliğinde birbirinize doğru yüzdünüz.
Senju için aldığın beyaz bikini onun üzerinde gerçekten fazla iyi duruyordu.
Senju suya daldı ve seni omuzlarına aldı.
Düşmemen için elleriyle bacaklarını tutuyordu.
+Senju! Yapma düşeceğim.
Gülerken Senju'ya biraz sesini yükselterek söyledin.
Senju da gülüyordu.
Seni geriye doğru suya attı ve yüzüne yapışan saçlarla kafanı sudan çıkarınca gülme krizine girdi.
Öğlen saatlerinde havuzun kenarına oturmuş ayaklarını suyun içinde sallayarak meyve suyunu içiyordun.
Senju, suyun içinde bacaklarına başını koymuş ellerini beline sarmış dinleniyordu.
Tuttuğunuz şezlonglar arkanda ve yakın oldukları için biraz geriye uzanarak boş meyve suyunu şezlongun üzerine koydun.
Kucağında yatan Senju'nun saçlarını okşarken arka çaprazında tuttuğunuz şezlongların yanında kendi şezlonglarında oturan orta yaşlarında bir kadın ve adam olumsuz sesler çıkararak bir şeyler geveliyorlardı.
-Hey! Sen (saç rengin) saçlı kız.
Yüzünü onlara döndün ve 'ne oldu' dercesine baktın.
Senju da sesi duyduğu için hafifçe başını kaldırıp onlara baktı.
Güneş gözlüklü büyük ihtimalle adamın karısı olan kadın devam etti:
-Kardeşin mi?
+Hayır, sevgilim.
Senju'nun cevaptan ötürü göğsü kabarmıştı, kendinden emin bir sırıtışla adama ve kadının tiksintiyle bakan gözlerine baktı.
Adam aniden söze atıldı:
-Bir kızla mı?!?!
-İki kız birbiriyle çıkamaz!!
Kadında başıyla adamı onaylayınca Senju kafasını koyduğu kucağından kaldırıp ellerini iki yanına havuz kenarına koydu ve:
-İzle bakim.
Kendini yukarı çekti, ıslak dudaklarını sıcak ve kuru dudaklarına bastırdı.
Sende ona karşılık verdin.
Adam ve kadın yüzlerini burulturdular ve içecek alma bahanesiyle şezlonglarından kalkıp gittiler.
Dudaklarınız ayrıldığında gülmeni tutamadın, Senju da seninle güldü.
Havuz maceranızın sonlarına yaklaşmaya başlamıştınız.
Çıkış saatine kadar havuzda vakit geçirip zaten nerdeyse hiç eşya çıkmamış bavulu alıp arabaya gittiniz ve sorunsuz bir şekilde eve ulaştınız.
Eve geldiğiniz gibi üzerinizi bile değiştirmeden yatağa yatıp günün geri kalanında uyudunuz.
_______________________________________
437 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senju Akashi x Reader
RandomHer bölüm farklı hikaye ile yaşanılacağını düşündüğüm olaylar. Kendim yazıyorum.