Senju'nun yandere hali tamamen kafamdan yazılmıştır!
_____________
Sıradan bir hayatın var. Ortalama notlara sahip, ortalama zeki, ortalama kilo, ortalama boy ve ortalama bir aileye, arkadaş grubuna sahipsin.
Sıradan hayatın dışında içinde başka bir sen yatıyor ama onun dışarı çıktığı vakitler çok nadir.
Sıradan bir gün, ve sen sıradan okuluna gidiyorsun.
Bunda bir yanlış yok, ama bir süredir izlendiğinin de farkındasın.
Sıradan arkadaş grubunla her gün olduğu gibi beraber okula gidiyorsunuz.
Son bir kaç haftadır izlenme hissi hiö gitmedi ya gerçekten izleniyordun ya da iyice paranoyak olmaya başlamıştın.
Evinde, okulda, yolda sen neredeysen o da oraya gidiyordu.
Bir takipçiye sahip olduğunu anladığın ilk zaman bir arkadaşının şüpeli ölümü ile arkadaşlarının senden uzak durmaya başlaması olmuştu.
Evet.... Fazla Wattpad okuyor olabilirsin ama bu doğru bir çıkarımdı... Değil mi?
Hepsini bir bir kaybettin. Herkez senden uzak duruyor ve konuşmaya çalıştığında kısa kesiyorlardı.Öğretmenlerin bile!
İlk başlarda çok umursamadın ama artık rahatsız edici olmaya başladı.
Özellikle gece odana birinin girip seni izlemesi ve öpmesi.
Bu gece için planların vardı. Odana koymak için internetten gizli kamera spariş etmiştin.
Açık mavi peluş ayının gözlerinden birinde küçük gizli kamera! Ve senin telefonundan izleyebildiğin kamera kaydı!
Hemen gidip kargocudan paketi almak için hızlıca merdivenlerden indin.
Biraz soluklandıktan hemen sonra neşeli bir şekilde kapıyı açtın.
Kargocu kız sana paketi uzattı. Şapka yüzünden yüzünü göremesende omuzlarına gelen beyaz saçları vardı.
Kızdan paketi aldın ve teşekkür edip iyi günler diledin.
Neşeli bir şekilde roket hızıyla odana koştun ve heyecanla paketi açtın.
Tamamen oyuncak ayıya benziyordu!
Kazıklanmadığın için mutluluk göz yaşları dökerek ayıcığa sarıldın. Gerçekten pahalı bir şeydi bu makine.
Makineyi kurdun ve odanı tamamen çekebileceği bir köşeye yerleştirdin.
Şimdi tek gereken gece olmasıydı. Biraz dizi izledin ve boş boş internette takıldın.
Sonunda akşam yemeği zamanı gelmişti, hızlıca yemeğini yedin ve hızlıca bütün işleri halledip odana girdin.
Bugün son nokta koyulacaktı!
Ailene iyi geceler diyerek yatağına yattın ve uyumak için kendinle savaştın.
Saçma salak anıların aklına geliyor ve uyumanı engelliyordu.
...
Sonunda uykuya daldığından emin olan birisi odanın balkona açılan penceresini sürükleyerek açtı.
Sessiz ve temkinli hareketlerle içeri girdi.
Yatağına doğru ilerlerken sehpanın üzerinde bulunan ayıcığı fark etti.
Hafif kıkırdadı ve gülümseyerek ayıcığa samimi bir şekilde el salladı.
Yatağında uyuyan figürüne yaklaştı ve biraz eğilerek kulağına fısıldadı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senju Akashi x Reader
RandomHer bölüm farklı hikaye ile yaşanılacağını düşündüğüm olaylar. Kendim yazıyorum.