\Yandere Y/N/

298 19 12
                                    

(yaşımız 20)

Çok güzel bir kızdın ama bu zamana kadar kimseye aşık olmayı bırak ilgi bile duymamıştın.

Her zamanki gibi sabah erken kalkarak okul için hazırlandın ve zaman kaybetmeden okula vardın.

Günün her zamanki gibi geçmişti. Çıkma teklifleri, reddetmeler, sen konuşmasan bile seninle ilgilenen insanlar, sırf güzel olduğun için yanında duran sahte insanlar.

Yüzüne gülüp arkandan tıslayan insanlar.

Okuldakilerin isimlerini bile bilmiyordun ama seni kendilerinin en yakın arkadaşları olarak çağırıyorlardı.

Gündüzleri her zamanki gibi geçiyordu ama geceleri...

Güneş batıp, insamlar evine döndüğünde sen kendi diktiğin kırmızı beyaz, beline beyaz ip ile bağlanmış kimononu giyiyor, altına siyah uzun taytını geçiriyor ve beyaz yanak kızımlarında ve göz boşluğu kısımlarında kırmızı çizgiler olan tilki maskeni takıyordun.

Geceleri şehir senden sorulurdu. "Gecenin prensesi" ünvanını üzerinde taşıyordun.

Çete Akahana'nın baş lideri olmanın verdiği servet ve otorite seni şımartmaya yetiyor.
(Akahana= kırmızı gül)

Kimse okul birincisi ve güzelinin böyle bir kişi olduğunu bilemezdi.

Başta senin çeten buna izin vermezdi zaten. Çete yetkililerinin dışında kimliğini bilen kimse yok.

Hzarılanıp gecenin karanlığında arka bahçenden ormana açılan kapıya ilerledin.

Ormanda ilerlerken kayanın üzerinde oturan figürü ve Küçük telefon ışığında parlayan figür dikkatinizi çeker.

Yavaş adımlarla ona ilerledin ve omzuna dokundun.

Kız hafif yerinde sıçradı ve boks pozisyonuna geçerek karnına bir tekme attı. Karnına atılan tekmeyi engelleyerek ayak bileğini tuttun.

+Sana zarar vermeye gelmedim. Yavaş ol.

-Üzgünüm! (Senju)

-Dövüşmeyi biliyorsun galiba! Tekmemi durdurdun. (Senju)

Seni tanımıyor mu?

+Tabii ki ben Akahana'nın lideriyi m!! Bu benim için hiçbir şey!

Kız sana parıldayan gözlerle bakıyordu, aslında tam görmüyordun ama hissedebiliyordun.

-Ben Kawaragi Senju!! Tanıştığıma memnun aldum! (Senju)

Brahman'ın prensesi, onunla tanışmak istiyordun, evet ama bu şekilde değil.

Telefonunu çıkardın ve flaşı açıp ona doğru tuttun. Eliyle gözlerini kapattı ve suratını buruşturdu.

Beyaz saçlı, yeşil gözlü güzel bir kızdı.

Flaşı kapatıp telefonu kimononun cebine geri koydun ve yanından geçerek gitmeye başladın.

Arkandan birinin geldiği seslerini duyunca, dikkatini bozmadan oraya baktın.

Durdun, o da durdu.

+Neden beni takip ediyorsun?

-Yolumu kaybettim- (Senju)

Onun elinden tuttun ve onu evine doğru götürdün.

Senju, tek kelime etmeden seni takip etti.

Evinin arka bahçesinden içeri girdin ve arka kapıyı açıp biraz geri çekildin.

Elini "içeri gir" anlamında işaret ettin. Senju anladığını göstermek için başını oynattı.

İçeriye ilerledi, arkasından sende ilerledin. Senju içeriye bakınarak yavaşça ilerledi.

Senju Akashi x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin