SPOİLER VAR! ama manga da olan kısmı değiştirdim.
Bi de okurken Emma ölmedi olarak düşünün.
_____________(4 yaşında, anılarımız aynı)
Gözlerini açtığında odanda değildin. Uykulu gözlerle etrafa bakınarak ayağa kalktın.
+Bi dakka...
+HSSKTR!!!! BAŞARDIMM!!!!!
Evin içinde dans ediyor, mutluluktan ağlıyordun.
Bacakların ağırmaya başladığında koltuğa oturdun, nerdeyse bir yıl boyunca bunun için uğraşıyordun.
+Çok mutluyum...
Ağladığın için sesin kısık çıkmıştı. Başarmıştın, shifting denemelerin sonucunu vermişti.
Biraz dinlendikten sonra.
Tualete koşup elini yüzünü yıkadın, peçeteyle burnunu temizledin ve odana geri döndün.
Günlük kıyafetler giydin ve Tokyo'yu gezmek için dışarı çıktın.
Siyah kartın cebinde etrafı heyecanla geziyor beğendiğin her şeyi fiyatına bakmadan alıyordun.
(Siyah kartımızda limit yok para sınırımız yok, rich girl😎)Başardığın günden bugüne bir hafta geçmişti bile aldıkların şeylere yer yetmediği için büyük bir eve taşınmıştın.
Açıkçası bir hafta içinde bunları nası yaptığını bilmiyordun kendini fazla kaptırmıştın.
Ama artık kendine gelmen ve olay akışını değiştirmen gerekiyordu.
(17 yaşında olmamız gerekiyor hatırladığım kadarıyla)
Shin abiyi kurtaramamıştın ama Mikey için çok uğraşmıtın.
Üzerini değiştirdin altına rahat bir şeyler giyip dışarı çıktın ve Senju'yu bulmaya gittin.
Aklında çok fazla fikir vardı ve özellikle bugün onun yanına gitmen gerekiyordu.
Lunaparkın bulunduğu alana gittin ve Senju ile Takemichi'yi aramaya başladın.
Takemichi ile Senju hızlı trendeydiler, senin müdahale etmen gereken zamana yaklaşıyordunuz.
Bir süre daha onları gizlice takip ettin. Kendini belli etmeme sebebin seni hedef almadıklarından emin olmaktı, hedeflerden biri haline gelirsen bu senin de sonun olurdu.
(Zaman atlaması)(bu kısımları çok hatırlamıyorum o yüzden olaya gelicem)
Takemichi, Senju'nun önüne atlayıp korumuştu ve onlara silah doğrultan adamı da sen devirmiştin.
+💭Draken kurtuldu..
Karşında Draken, Senju ve Takemichi vardı. Kısa bir süre sonra Mikey ve yeni çetesi de olay yerine gelmişti.
Yürüyerek Mikey'e yaklaştın. Önüne gelince durdun ve gözlerine baktın, boyunuz nerdeyse eşitti.
+Yardıma ihtiyacın var. Aptallık ediyorsun.
Sessiz söylediğin için Mikey ve Mikey'in yanındaki bir iki adam dışında kimse duymamıştı.
Etraftaki gözleri üzerinde hissediyordun, duyan adamlar kısa bir şaşırmıştı geçirmişlerdi.
Bir adım geri atarak ikinizden de uzaklaştılar.
-Sen ne anlarsın? (Mikey)
Bakışları rahatsız ediyordu ama bu sana engel olamazdı.
+Seni kurtarıcam.
Mikey bıkkınlıkla baktı.
-istemez. (Mikey)
+Seni kurtarma sebebim Shin abiye verdiğim söz ve arkadaşım hatta abim olarak görmem.
İkinizde gözlerinizi birbirinden çekmeden konuşuyordunuz.
-shinichiro abiyi tanıyor muydun? (Mikey)
+Evet, önceden anlatmadığım için üzgünüm ama seni kurtarmam gerek gerçeğini değiştirmiyor.
Yaşadığın şeyleri anlatmaya başladın.
+Shinichiro istedi bunu, biliyorum biraz tuhaf ama Shin abi bana yardımcı olmuştu. Zorbalık veya başka şeylerden beni hep korurdu, dayak yesede, öldüğü gece ona bana verdiği ceketini geri götürüyordum..
Kendi evrenimdeyken bunları bilgisayardan izlemek senin canını çok yakmasa da olanları yaşayınca acı veriyordu.
Göz yaşların akıyordu ama sesindeki ciddiyeti ve kendinden emin davranışlarını bozmadan devam ettin.
+Onu kanlar içindeyken gördüm, yanına gittiğimde sana göz kulak olmamı istemişti. Bu yüzden hep yanındaydım.
Senju yanıma yaklaştı, benim için endişelendiği yüzünden anlaşılıyordu. Sakince konuşmaya devam ettin.
+Biz aileyiz Mikey, kan bağımız olmasada hep beraberdik. Öyle de olucaz değil mi?
Senju, Mikey'e hiç güvenmiyordu, sana zarar vermeye kalkışırsa diye tetikte beklemişti bunca zaman.
Senju elini tuttu, hareketleri sana güven verici şekilde olmasına özen gösteriyordu.
Mikey'in gözlerine bakmaya devam ediyordun, etrafı rahatsız edici bir sessizlik kapladı, bir elini omzuna koydu.
-Teşekkürler -ismin-. (Mikey)
Gülümsedin, artık göz yaşların akmıyordu.
Mikey arkasını döndü.
-Bu anlamsız çeteyi dağıtıyorum! (Mikey)
Kısa süreli küçük fısıltılar oluştu. Ardından yanına geldi ve saçlarını karıştırdı.
-sana düzgün abilik yapamadım, artık yapacağım. (Mikey)
Gülümsedi, gülümsemesi içini ısıtmıştı. Draken ve Emma zafer kazanmışçasına sırıtıyorlardı.
Etraftaki insanlar dağıldığında, Senju'nun yanağını öptün.
+Endişelendirdiğim için üzgünüm.
Senju orta sertlikte karnına yumruk attı.
-Endişelendim tabii ki aptal! (Senju)
-Hep kendi bildiğini yapıyorsun! Az yerinde dur! (Senju)
Karnını tutarak gülmeye başladın.
Acıtmıştı.Sen gülünce Senju'nun ciddiyeti gitti ve beraber gülüştünüz. Neye güldüğünüzü bilmiyordunuz, bu anı güzel yapanda buydu zaten.
Gülmek için gülünecek bir espri veya olaya gerek yoktu, yürürken, hiçbir şey yapmıyorken bile gülebilirsiniz. Sahte olsa bile.
Sonunda Senju ile yalnız kalabilmiştiniz. Kısa bir sessizlik oldu.
Senju'ya yaklaştın ve dudaklarını dudaklarına bastırıp küçük bir öpücük verdin.
+Saat geç oldu, eve gidelim.
Elinden tuttun ve yavaşça gecenin karanlığında eve yürümeye başladınız.
______________
669 kelime
Biraz yandereye kaymış y/n yapıyım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senju Akashi x Reader
AléatoireHer bölüm farklı hikaye ile yaşanılacağını düşündüğüm olaylar. Kendim yazıyorum.