Ep-1(Zawgyi)

1.6K 20 2
                                    

    မနက္ခင္းရဲ႕ေနေရာင္ျခည္ကမ်က္ႏွာေပၚက်ေရာက္လာေသာေၾကာင့္မိမိကိုနိုးထေစတယ္။ေရာင္စဥ္ေရခ်ိဳးခန္းကမိမိပုံရိပ္ကိုအခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ၾကည့္ေနမိတယ္။ၾကည့္ေနတဲ့အခ်ိန္အတြင္းမွာဘဲ

"သခင္ေလးမနက္စာစားဖို႔သခင္ႀကီးေခၚခိုင္းလိုက္ပါတယ္''

"ခနေနဆင္းခဲ့မယ္''

ျပင္ဆင္ၿပီးေတာ့ေအာက္ဆင္းေတာ့မိသားစုအစုံအလင္ကိုေတြ႕လိုက္ရတယ္။

"ဒယ္ဒီကေနၿပီးေတာ့ေရာင္စဥ္မင္းအခ်ိန္ကိုအေလးထားသင့္တယ္။ငါေနာက္က်တာမႀကိဳက္ဘူး။မင္းအမကိုၾကည့္စမ္းအၿမဲတမ္းတက္ႂကြေနတယ္။မင္းကေယာက်ာ္းေလးျဖစ္ၿပီးေတာ့၊မင္းအမကိုအတုခိုးသင့္တယ္ေဏာင့စဥ္။ၾကားလား။''

"ဟုတ္ကဲ့ပါဒယ္ဒီ''

ဒီအသံေတြကေတာ့မနက္ခင္းတိုင္းၾကားေနရတဲ့အသံေတြဘဲ။

"ကြၽန္ေတာ့္အေၾကာင္းကိုမိတ္ဆက္ေပးရဉီးမယ္။ကြၽန္ေတာ့္နာမည္ကလင္းေရာင္စဥ္။အသက္က၁၉ႏွစ္။အရပ္က၅'၃''။ထူးျခားတာတစ္ခုရွိတယ္ကြၽန္ေတာ့္မ်က္လုံးရဲ႕အေရာင္ကအျပာေရာင္ႏုႏုျဖစ္ေနတယ္။အသားကျဖဴလြန္းေတာ့အေၾကာေလးေတြေတာင္ျမင္ရတယ္။ကြၽန္ေတာ္နိုင္ငံျခားဘာသာတကၠသိုလ္မွာchines Language ယူထားတယ္။Daddyကေတာ့အဲ့ေမဂ်ာယူလို႔စိတ္ဆိုးသြားေသးတယ္။''

"Daddyကေနၿပီးေတာ့မင္းအဲ့ေမဂ်ာယူၿပီးေတာ့ဘာလုပ္မွာလဲတဲ့။ကိုယ့္ဖေအကCompanyေထာင္ထားၿပီးေတာ့မင္းယူတဲ့ဘာသာရပ္ကCompanyအတြက္ဘာအသုံးဝင္မွာတဲ့။''

"မင္းအမလိုမ်ိဳးBusiness majorယူတာမဟုတ္ဘူး။Daddyနဲ႕ေတာ္ေတာ္ေျပာခံထိလိုက္တယ္။''

"အမဆိုလို႔မိတ္ဆက္ေပးရဉီးမယ္။မမနာမည္ကရတနာတဲ့၊လွတယ္ဟုတ္၊မမကအရမ္းလွတာ။မိန္းမတစ္ေယာက္မွာရွိသင့္တဲ့အရည္အခ်င္းေတြအကုန္ရွိတယ္ေလ။မိန္းကေလးျဖစ္ေပမဲ့လည္းCompanyကိုအဆေပါင္းမ်ားစြာေအာင္ျမင္ေအာင္လုပ္နိုင္တယ္ေလ။ကြၽန္ေတာ့္ကိုလည္းမမကအရမ္းခ်စ္တယ္။ကြၽန္ေတာ္ကလည္းမမကိုအရမ္းခ်စ္တယ္။Daddyနဲ႕Mommyဆူရင္မမကဘဲဝင္ေျပာေပးတါ။Daddyနဲ႕Mommyကလည္းမမကိုအရမ္းခ်စ္တာ။''
မမနဲ႕ကြၽန္ေတာ္ကအႀကိဳက္ခ်င္းလည္းတူတယ္ေလ။အစားအစာ၊အသုံးအေဆာင္ပစၥည္းကအစတူတာ။ကြၽန္ေတာ္တို႔ေမာင္ႏွမကအရမ္းခ်စ္တာ။ဘယ္သူထင္မလဲလူတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘဝမွာမုန္တိုင္းေတြရွိလာမယ္လို႔။

ကျွန်တော့်ရဲ့အရှင်သခင်(Complete)Kde žijí příběhy. Začni objevovat