Ep_5(Zawgyi)

240 7 0
                                    

   ring..ring..ring

   "Helloကို'

   "ထက္ကို႔ကိုဖုန္းေခၚထားလို႔။sorryေနာ္ကိုMeetingမွာရွိေနလို႔။ဘာေျပာမလို႔လဲထက္''

   "ကိုေမ့ေနမွာစိုးလို႔ဒီေန႕လည္ထက္ညီေလးနဲ႕မိတ္ဆက္ေပးမယ္လို႔ေျပာထားတယ္ေနာ္''

   "အင္းပါထက္ရဲ႕ကို႔မေမ့ပါဘူး။ကိုေန႕လည္က်ရင္ဆိုင္ကိုတန္းဝင္ခဲ့မယ္။''

   "ဟုတ္ကိုဆိုင္နာမည္ကHappyေနာ္။မွားေနမွာဆိုးလို႔''

   "ဟုတ္ပါၿပီး။ဒါဘဲေနာ္ကိုအလုပ္ရွိေသးလို႔ထက္''

   "ဟုတ္ကို။ကိုနဲ႕ဖုန္းေျပာၿပီးေတာ့ၿပဳံးမိတယ္။ထက္ကို႔ကိုသိမ့္ခ်စ္တာ။မိန္းကေလးသာမာကေယာက်ာ္းေလးေရာေမွ်ာ္လင့္​ေနက်တဲ့ကို႔ ကိုထက္ရတာသိမ့္ကံေကာင္းတယ္။အဲ့ေၾကာင့္ကို႔ကိုဘယ္လိုအေၾကာင္းျပခ်က္ဘဲျဖစ္ျဖစ္လက္မလႊတ္နိုင္ဘူး။''

  "ကြၽန္မနာမည္ကထက္ရတနာ။အသက္က24ႏွစ္ၿပီး။ထက္မွာေမာင္ေလးတစ္ေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္။ေမာင္ေလးကလည္းအ႐ုပ္ေလးလိုဘဲေခ်ာတာ။ထက္ေမာင္ေလးကိုလည္းခ်စ္တယ္။ထက္မွာႏွလုံးအားနည္းတဲ့ေရာဂါရွိတယ္။ဒါေပမဲ့အဲ့ေရာဂါကရွိေသးရဲ႕လားေတာင္မသိေတာ့။ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ထက္ကိုအၿမဲတမ္းေပ်ာ္႐ႊင္ေအာင္Daddyတို႔ကလုပ္ေပးတယ္ေလ။ထက္ကိုစိတ္ဆင္းရဲေအာင္လုပ္မဲ့သူလည္းမရွိဘူးေလ။ရွိခဲ့ရင္ေတာင္daddyတို႔ကဒီတိုင္းထားမွာမဟုတ္ဘူးေလ။''

  တစ္ဖက္ကေက်ာင္းမွာေတာ့

  "ပန္းအိတစ္ေယာက္အေရွ႕ကရဲရင့္နဲ႕ဝဏၰကိုၾကည့္ရင္းအေတြးေတြမ်ားေနတယ္။''

  "ဟဲ့ပန္းအိနင္ရဲရင့္တို႔ကိုဘာလို႔ဒီေလာက္ၾကည့္ေနတာလဲ။ဘာလဲရဲရင့္ကိုေႂကြသြားလို႔လား။ေႂကြရင္လည္းေျပာေနာ္ငါသေဘာတူတယ္ၾကားလား''

  "ပန္းအိရဲရင့္ကိုၾကည့္မိတယ္။19ႏွစ္သာေျပာတယ္gymေဆာ့တာမ်ားလို႔ဗလေတြကေတာင့္တင္းေနေရာ။အသားနည္းနည္းညိုေပမဲ့ေတာ္ေတာ္ေခ်ာတာ။အဲ့ေၾကာင့္လည္းKingရတာေပါ့။ဝဏၰကိုၾကည့္ေတာ့ပုပုေလးနဲ႕ေသးေသးေလး။ဝဏၰကအသားျဖဴေနေရာ။မ်က္လုံးကအညိုေရာင္ေလး။ဝဏၰကိုၾကည့္ရင္လည္းခ်စ္စရာေလးလို႔ေတြးရင္ၿပဳံးေနမိတယ္။''

ကျွန်တော့်ရဲ့အရှင်သခင်(Complete)Kde žijí příběhy. Začni objevovat