Yağmur'un ağzından,
Kandırıldım.Ve bunu asla gururuma yediremem.Kimseye güvenim kalmadı artık. Lanet olası varlıklar ah şu erkekler ne zaman kestiniz ki karşı cinsi aldatmayı?
Batu bey burada benimle gönül eğlendirsin, Buse denilen sürtük de İstanbul'da Batu'yla ,sevgilisiyle, ilgili hayaller kursun. HEY sanırım bu olaydaki sürtük Buse değil. Bir daha yüz verirsem iki olsun! Hatta üç, dört, beş lanet olasıca devam ediyor bu miktar!
Hiçbir dediğine inanmak istemiyorum şu dakikadan sonra. Bir sürü şey anlatsa da sinek vızıltısı gibiydi. Yıllar sonra ilk kez birinden hoşlanmışım ve böyle muamele görüyorum öyle mi?
Hah! Ben kandırılacak bir kız değilim! Beni aldatacaklara bunun bedelini ödetirim.
Benim adım Yağmur Özdeniz ise ben bunu ona ödetirim!
Batu'nun ağzından,
Ne desem ne yapsam inanmıyordu.Bu durum çok canımı sıkıyor moralimi bozuyordu. Ah şu kadınlar! Neden hep aynı cins olmak zorundalar? Yargısız infaz yapmak için yaratılmış kadınlar sanki!
Ondan hoşlanıyordum. Buse'den ise hiç. Buse güzel değildi. En azından Yağmur'a kıyasla. Yağmur akıllıydı.Buse ise aptalın teki.Yağmur'un dostluğu bile çok iyiydi.Buse ise sadece çatlak ve katlanılmaz bir sevgili. Yağmur daha hoşgörülüydü, Buse ise acımasız, merhametsiz salağın teki!
Bu şartlarda nasıl Yağmur değil de Buse derdim? Ne yapsam inanırdı? Ne yapsam güvenini kazanabilirdim tekrar? Onu sevdiğimi nasıl ispatlayacaktım ya?
***
Bugün TeenBar* da konserimiz vardı. Can, ben ve baterist bir arkadaşımız. Halk arasında Melih olarak adlandırılan varlık. Ve ben her zamanki uğurlu gitarımla çıkacaktım. Can ise hem gitaristlik hem solistlik yapıyordu.
Yatağın yanındaki duvara dayalı duran gitarıma doğru yürüdüm. Onu bana babam 11 yaşında hediye etmişti. 2 sene önce onu trafik kazasında kaybettim. Dayım, kuzenim, annem ve ben yaşıyorduk. Her neyse. Bu gitar benim için her şey demekti. Yeni değildi. Gıcır gıcır değildi. Eskimiş, telleri şimdiye kadar en az 6 kez yenilenmişti. Canım sıkıldığında bir kenara geçip çalardım o gitarı.
Elime bir mendil alıp tozunu almaya başladım. Çalmayalı 2 hafta olmuştu ve haliyle duran yerde tozlanmıştı. Sahneye 2 saat vardı ve ısınma turları yapmaya başladım.
***
Yağmur'un ağzından,
Bu gece TeenBar* da Can'ların performansı vardı. Ve ben hala Batu'dan intikam alma konusunda kafa patlatıyordum.
"Ne düşünüyorsun öyle kara kara?" Omzumun üstünden gelen sesle irkildim.
"Korkuttun Ezgi!"
"Ay em veriy soriy may lav ama hazırlanman lazım artık beyb"
"Ah Ezgi! İnsana düşünürken bile rahat yok. Hazırlanıyorum tamam."
"Sahneden yarım saat önce Can bizi kulise alabilirmiş. Düşünsene kızım! Kulis ortamı! Ne havalı ama!"
"Aman ne iyi."
"Hadi kalk kalk kalk."
Kolumdan tutmuş beni odanın diğer tarafına fırlatarak hazırlanmama yardımcı olmaa çalışan Ezgi'nin ısrarlarına dayanamayıp popomu yerinden kaldırarak harekete geçtim.
***
"Ayyyyyy ne havalııı!" Fare ciyaklaması gibi bir ses duydum ve bu Ezgi'ydi.
Alt tarafı bir kulis be!
Gözlerim Batu'yu ararken öğrendim ki sadece enstrümanını (gitarı) bırakıp gitmiş. Koltuğa oturdum ve içinde Batu geçtiğini farkettiğim anda Can'ın konuşmalarına dikkat kesildim."Ezgi'm ben beş dakikaya geliyorum.Aman ha bu gitara dikkat edin. Bu gitar olmadan Batu sahneye çıkamaz. Bu gitar onun uğurlu gitarı tamam mı canım?"
"Peki, sen nereye?"
"Geliyorum bekleyin işte."
O ANDA BEYNİMDE IŞIKLAR YANIP SÖNDÜ.
"EVREKAĞĞĞĞ"
Ezgi'nin tuhaf bakışlarını hisseder hissetmez sustum.
"Ezgi, sen git gelenlerle ilgilen bitanem. Bak solistin sevgilisi olmak kolay mı? Hadi bebeğim, hadi tatlişkom, bir salın da insanlar endamını görsün. Hadi güzelim benim."
"Haklısın ya. Sen bu gitara göz kulak ol ben kaçtım bay."
"tabİKİ DE göz kulak olurum burun ağız olacak halim yok."
"Yağmur?!"
"Wow üzgünüm sadece heyecanlandım biraz böyle şeyler yapmam ben normalde."
"Ben bunu duymamış kabul ediyorum hadi gittim ben."
Az önce n'aptım ben be? Kendimden tiksindim.
Neyse gelelim bu parlak ışıkların nedenine...
Tabiki bunu yapacaktım. Ondan hırsımı almalıydım. Bunu yapacaktım. Cesaretli olmalıyım.
Elime gitarı alıp bulduğum ilk sert yere tam 4 kez vurdum.
Gözlerim kararmıştı. Sinirlendim, aklıma geldi her şey gözümün önünden geçti. Nasıl bir güç geldiyse demek 4 kerede gitar un ufak oldu...
"YAĞMUUUUUUUUUUUUUR"
Suratımda zafer gülümsemesi vardı ve mutluydum.
En azından 1 dakika kadar...
-BÖLÜM SONU-
YAZARDAN :
Selamm! Bu bölüm geçiş bölümü oldu. Heyecanlı yerde kesmek istedim sadece pislik olsun diye wjsjdj Batu'nun tepkisi ne olacak acaba? Sinirden deliye mi dönecek yoksa Yağmur'a aşkından tepkisiz mi kalacak? Haftaya artıkın 😂😂 iki kez geçen TeenBar 3. Bölümde kızların gittiği o çok meşhur dans klübü...
Açıklama için * koymuştum.
Neyse umarım begenmişsinizdir kendinize iyi bakın 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel Yaz (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilEN GÜZEL YAZ Tanıtım ; Bu yaz ben ve artık kardeşim saydığım 3 yakın arkadaş. 4 Çılgın kız bir tatili ne kadar müthiş hale getirebilir? Peki bu tatilde sadece arkadaşlık mı ön planda olacak? Yoksa başka duygular da bulunacak mı? Öğrenmek istiyorsanı...