Анабел Рей

481 43 1
                                    

Слънцето огряваше италианския бряг , а вълните се разбиваха в скалистите заливи.Красивата синеока Анабел пишеше нещо в своята малък и красива дневник с истински цветя залепени на нея.Такава си беше Анабел.Отметна един кичур от кестеняво русата й коса и се загледа към залеза.Скоро щеше да има прилив и тя трябваше да се прибира.Но нещо я караше да чака , да седи тук докато учите й блуждаеха някъде в далечината.Тя очакваше нещо.Днес беше денят.Тя получи съобщение от баща си да купи течен шоколад за палачинките.Тя въздъхна тежко , изправи се и погледна за последно отблясъците на морската вода.Знаеше защо баща й имаше нужда от течен шоколад.Или щяха да го ядат за приемането и в Хогуартс или за отеха , че не са я приели.Тя се отправи към най-близкия супермаркет.Корема й се сви от глад.Макар и нервна апетита й още не си бе отишъл.Влезе през отварящата се врата и си избра най-големия боркан на Nutella след като го плати тя забърса към дома си.Тичаше , но поне това я успокояваше в този момент.Тя стигна у тях и подаде боркана на майка си.Анабел я погледна въпросително , но майка й само кимна тъжно.Поседна на верандата и заплака.Кога щеше да получи писмото?Или днес или никога.Една сова прелетя над къщата и изпусна малко писмо с печат от Хогуартс.Беше на седмото небе.Цяла нощ празнува заедно с родителите й.
---------------------------------------------
Nutella (на български: Нутела) е името на регистрирана търговска марка течен шоколад. Произвежда се от италианската компания Ferrero S.p.A., като излиза на пазара през 1964 г. „Нутела" се продава в 75 държави по света.

Дерек Стилтън и миналия прахTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang