-Е , значи ще ми дадеш зеленичкото-попита я с такава чаровна усмивка , че дори Дерек му повярва , че не знае какво е стълб от гордонска роза.
Тя беше като обикновеното цвете само дето хапеше и плюеше сок , който имаше силата да лекува проблеми причинени от магия за задушаване.
-Не мога да ти дам нищо без да ми кажеш защо ти е -отговори с подозрение в гласа петокурсничката , която явно бе доста раздразнителна днес.Дерек се усети , ме тя нямаше да им даде нищичко затова пое всичко в свои ръце.Приближи се до една огромна саксия с мандрагори и я бутна с все сила.Растението се разписка,момичето погледна Дерек укорително и отиде до кабинета на госпожа Ливандър , която работеше с мягическите растенията и продукти.Рен още не схващаше плана , но Дерек го бутна и двете момчета започнаха да тършуват из различните шкафове на голямата куполна стая.Рен видя розата , но за жалост тя се намираше на най-горния рафт на голямата секция , но като погледна Дерек в очите , осъзна ,че той има план и се поуспокои .
-Акцио-бурканчето хвръкна и се понесе към Дерек с такава лекота , че момчето се учуди на добрите си умения.За разлика от съучениците си , той познаваше добре старите заклинания , въпреки че бяха забранени за използване .Другото момче наблюдаваше как Дерек изваждаше малко от розата я пъхаше в висящата му чанта.Рен разбра намеренията му и реши да не бездейства.
-Лилгардиум левиоса-момчето внимаваше да не изпусне тежкия буркан , но беше спокоен , защото пръчката не му бе изневерявала .
След като момичето се върна с нова саксия момчетата вече бяха напуснали голяма оранжерия .
Така цял ден момчетата крадяха различните продукти за трудната отвара , но по-нататък всичко бе по-добре и въпреки това децата нямаше да забравят тази случка , защото щеше да бъде повтаряна от разказвачи още години наред.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Акцио-Тази магия призовава предмет до този, който изрича магията.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Уингардиум Левиоза - магия за левитация. Изпълнява се с хубав замах на китката с магическата пръчка и накрая се казва "цък"; от англ. wing - крило и levis - лек
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Дерек Стилтън и миналия прах
Hayran KurguХогуартс.Минали са 300 години откакто Рон,Хърмаяни и Хари победиха Волдемор.Хогуартс отново приема ученици , но училището се е променило доста , както и магията , която се учи.За разлика от нашия свят , който си е същия. Дерек Стилтън е дете което...