Последните няколко седмици минаваха под знака на самотата за Рен.Дерек постоянно учеше , а когато не го правеше се натискаше с Анабел.Вече бе станало нормално да ги гледаш как точат лиги по дългите коридори и да отлепят устни , чак когато часовете започнеха.Е , имаше и позитивна страна , защото поне Анабел бе станала по спокойна и бе доказала , че е най-добрата в повечето предмети.За Дерек...ами той се конкурираше с нея , но за голяма негова депресия беше добър по всичко без летенето.Ако видеше метла той скачаше и призоваваше метлата да лети , но тя просто си седеше.
А пък Рен учеше денонощно сам , но нещо го тревожеше .Ядеше го от вътре.Но какво ?Една негова тайна не на път да промени целия му живот , но към какво?
***
-Целият съм в слух-заговори отекчено Рен.Вече знаеше какво го мъчи , но явно още беше стресиран от това.Изглеждаше болнав с изпито лице , но все още се виждаха големите му сини очи.
-Аз сънувах нещо...сънувам нещо странно напоследък...-започна Анабел , но Рен я прекъсна.
-Виж , Ан , нямам време за такива работи!Ще ме оставите ли на мира!-кресна той и се завъртя в обратна
посока и тръгна по дългия коридор с доста бързо темпо.
Анабел му пресече пътя и го дръпна , за да му разкаже съня си , но той отново възрази.В същия момент Анабел разбра неговите сънища, неговите страхове.неговите тайни и емоции , но същото се случваше и с Рен.
И двамата пуснаха ръцете си и се погледнаха така сякаш това беше последния миг от живота им.
-Но ти...-Анабел простенна и рязко се сгръмоляса на земята.Рен се доближи до нея прошепна й нещо и се обърна.
-Трябва да отидем в старото училище-казаха и двамата едновременно , като се спогледаха възмутено.
-Няма начин!Само заради тези думи ще ни изключат от училището , а пък да не говорим за зверовете , които обитават това проклето място!Аз си обичам училището!Един сън нищо не променя!-никога не го бяха виждали така разстроен и страхлив.
На Рен не му беше до моментните състояния на Дерек затова кресна:
-Голям смелчага си!Няма що!Хари щеше да се гордее с теб.
Дори Анабел намираше поведенията му за леко страхливо.
Той ги погледна и една голяма сълза се стече по порозовялата буза на момчето.
-Приемам , но ще ни трябва една книга от забранената част на училището.Анабел ще я направи,Рей , ти,ще откраднеш съставките , а аз ще завайеам стражите на Хогуартс.
Ето това беше истинския Дерек.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Стражите са защитници на Хогуартс след войната с Волдемор.Същества направени от всяка частица от замка.Те са буквално всичко в двореца.
Художествена измислица
KAMU SEDANG MEMBACA
Дерек Стилтън и миналия прах
Fiksi PenggemarХогуартс.Минали са 300 години откакто Рон,Хърмаяни и Хари победиха Волдемор.Хогуартс отново приема ученици , но училището се е променило доста , както и магията , която се учи.За разлика от нашия свят , който си е същия. Дерек Стилтън е дете което...