" 𝖠𝗆 𝗀𝖺𝗌𝗂𝗍 𝗎𝗇 𝖪𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖿𝖺𝗋𝖺 𝗌𝗍𝖺𝗉𝖺𝗇, 𝗂𝗅 𝗏𝗋𝖾𝖺 𝖼𝗂𝗇𝖾𝗏𝖺?" 𝗌𝗍𝗋𝗂𝗀𝖺 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝖽𝖾𝗌𝖼𝗁𝗂𝖽𝖾 𝗎𝗌𝖺 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗍𝖺𝗆𝖾𝗇𝗍𝗎𝗅𝗎𝗂 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄, 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗎𝗋𝗆𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗅 𝖽𝗂𝗇 𝗌𝗉𝖺𝗍𝖾.
𝖢𝖾𝗂𝗅𝖺𝗅𝗍𝗂 𝗌𝗂-𝖺𝗎 𝗂𝗇𝗍𝗈𝗋𝗌 𝖼𝖺𝗉𝗎𝗅 𝗌𝗂𝗆𝗎𝗅𝗍𝖺𝗇, 𝗍𝗈𝗍𝗂 𝗂𝗇𝖼𝖺𝗇𝗍𝖺𝗍𝗂 𝗌𝖺-𝗅 𝗂𝗇𝗍𝖺𝗅𝗇𝖾𝖺𝗌𝖺𝖼𝖺 𝗉𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝗉𝗋𝗂𝗆𝖺 𝖽𝖺𝗍𝖺. 𝖢𝗎 𝖾𝗑𝖼𝖾𝗉𝗍𝗂𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀, 𝗌-𝖺𝗎 𝗂𝗇𝗍𝖺𝗅𝗇𝗂𝗍 𝖽𝖾𝗃𝖺 𝖽𝖾 𝖼𝖺𝗍𝖾𝗏𝖺 𝗈𝗋𝗂, 𝖽𝖺𝗋 𝖾𝗅 𝖾𝗋𝖺 𝗂𝗇𝖼𝖺 𝖾𝗇𝗍𝗎𝗓𝗂𝖺𝗌𝗆𝖺𝗍 𝗌𝖺-𝗌𝗂 𝗏𝖺𝖽𝖺 𝗉𝗋𝗂𝖾𝗍𝖾𝗇𝗎𝗅
" 𝖮𝗁, 𝗂𝗅 𝗏𝗋𝖾𝖺𝗎 ", 𝗋𝖺𝗇𝗃𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄, 𝗎𝗂𝗍𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝖾 𝗅𝖺 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖽𝗂𝗇 𝖼𝖺𝗉 𝗉𝖺𝗇𝖺 𝗂𝗇 𝗉𝗂𝖼𝗂𝗈𝖺𝗋𝖾.
" 𝖯𝗋𝖾𝖺 𝗍𝖺𝗋𝗓𝗂𝗎, 𝗅-𝖺𝗆 𝖺𝖽𝗈𝗉𝗍𝖺𝗍 𝖽𝖾𝗃𝖺. " 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗂𝗌𝗂 𝗂𝗇𝖼𝗋𝗎𝗇𝗍𝖺 𝗌𝗉𝗋𝖺𝗇𝖼𝖾𝗅𝖾 𝗌𝗂 𝗉𝗎𝗇𝖾 𝗎𝗇 𝖻𝗋𝖺𝗍 𝗉𝖾𝗌𝗍𝖾 𝗎𝗆𝖺𝗋𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗉𝗋𝗈𝗍𝖾𝖼𝗍𝗈𝗋, 𝗍𝗋𝖺𝗀𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗅 𝗆𝖺𝗂 𝖺𝗉𝗋𝗈𝖺𝗉𝖾.
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗇𝗎 𝖾𝗋𝖺 𝗈 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝖺𝗇𝖺 𝗍𝗂𝗆𝗂𝖽𝖺, 𝗂𝗂 𝖾𝗋𝖺 𝗎𝗌𝗈𝗋 𝗌𝖺-𝗌𝗂 𝖿𝖺𝖼𝖺 𝗉𝗋𝗂𝖾𝗍𝖾𝗇𝗂, 𝖽𝖺𝗋 𝖻𝗋𝖺𝗍𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝗅-𝖺 𝖿𝖺𝖼𝗎𝗍 𝗌𝖺 𝖽𝖾𝗏𝗂𝗇𝖺 𝖺𝗍𝖺𝗍 𝖽𝖾 𝖺𝗀𝗂𝗍𝖺𝗍 𝗂𝗇𝖼𝖺𝗍 𝖺𝖻𝗂𝖺 𝗉𝗎𝗍𝖾𝖺 𝗌𝖺 𝗌𝗉𝗎𝗇𝖺 𝗎𝗇 𝖼𝗎𝗏𝖺𝗇𝗍.
" 𝖡𝗎𝗇𝖺, 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇. 𝖬𝖺 𝖻𝗎𝖼𝗎𝗋 𝗌𝖺 𝗍𝖾 𝖼𝗎𝗇𝗈𝗌𝖼. " 𝖩𝗂𝗇 𝗂𝗂 𝗓𝖺𝗆𝖻𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅𝗎𝗂 𝗆𝖺𝗂 𝗆𝗂𝖼 𝗌𝗂 𝗂𝗅 𝗍𝗋𝖺𝗀𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗋-𝗈 𝗂𝗆𝖻𝗋𝖺𝗍𝗂𝗌𝖺𝗋𝖾 𝗉𝗋𝗂𝖾𝗍𝖾𝗇𝗈𝖺𝗌𝖺. 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗂 𝗓𝖺𝗆𝖻𝖾𝗌𝗍𝖾 𝗂𝗇𝖺𝗉𝗈𝗂 𝖼𝖾𝗅𝗎𝗂 𝗆𝖺𝗂 𝖻𝖺𝗍𝗋𝖺𝗇 𝗌𝗂, 𝗅𝖺 𝗌𝖼𝗎𝗋𝗍 𝗍𝗂𝗆𝗉, 𝖭𝖺𝗆𝗃𝗈𝗈𝗇 𝗌𝖾 𝖺𝗉𝗋𝗈𝗉𝗂𝖾 𝖽𝖾 𝖾𝗅, 𝖿𝖺𝖼𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖼𝖾𝗅𝖺𝗌𝗂 𝗅𝗎𝖼𝗋𝗎.
" 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇𝗂𝖾! " 𝖾𝗑𝗅𝖺𝗆𝖺 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀, 𝗂𝗇𝖿𝖺𝗌𝖺𝗋𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝗂 𝖻𝗋𝖺𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋𝗎𝗅 𝖼𝗈𝖺𝗉𝗌𝖾𝗅𝗈𝗋 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝗂 𝗍𝗋𝖺𝗀𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗅 𝗂𝗇 𝗌𝗎𝗌.
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖺 𝗍𝗂𝗉𝖺𝗍 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗂𝖼𝗂𝗈𝖺𝗋𝖾𝗅𝖾 𝗅𝗎𝗂 𝖺𝗎 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗍𝖺𝗍 𝗌𝖺 𝗂𝖺 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝖼𝗍 𝖼𝗎 𝗌𝗈𝗅𝗎𝗅, 𝖽𝖾𝗀𝖾𝗍𝖾𝗅 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗇𝗀𝖺𝗇𝖿𝗎-𝗌𝖾 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗇𝗌 𝖽𝖾 𝗎𝗆𝖾𝗋𝗂𝗂 𝗅𝗎𝗂 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝗌𝗉𝗋𝗂𝗃𝗂𝗇.
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
أدب الهواة𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...