𝖣𝗎𝗉𝖺 𝖼𝖾 𝖺 𝗂𝗇𝗍𝗂𝗇𝗌 𝗉𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺, 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌-𝖺 𝖺𝗅𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗍 𝗅𝗎𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗉𝖾 𝗉𝖺𝗆𝖺𝗇𝖺𝗍, 𝖼𝖾𝗂 𝖽𝗈𝗂 𝖽𝖾𝗌𝖿𝖺𝖼𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗇𝖺𝗋𝖾𝖺 𝗉𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗌𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗇𝗎𝗂𝖺 𝗌𝖺 𝗈 𝗀𝖺𝗍𝖾𝖺𝗌𝖼𝖺 𝖽𝗈𝖺𝗋 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖪𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖺𝗅 𝗌𝖺𝗎."𝖢𝖾 𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖺𝗌𝗍𝖺? 𝖢𝖾 𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖺𝗌𝗍𝖺?" 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾𝖺𝖻𝖺 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖾𝗇𝗍𝗎𝗓𝗂𝖺𝗌𝗆𝖺𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝖽𝖾𝖼𝗁𝗂𝖽𝖾𝖺 𝗈 𝖼𝖺𝗋𝗌𝗈𝗅𝖾𝗍𝖺.
"𝖮𝗎𝖺 𝖽𝖾 𝖽𝗂𝖺𝗏𝗈𝗅. 𝖣𝖺𝗋 𝗌𝗎𝗇𝗍 𝗂𝗆𝗉𝗅𝗎𝗍𝖾 𝖼𝗎 𝖺𝗏𝗈𝖼𝖺𝖽𝗈 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝖼 𝖽𝖾 𝗆𝖺𝗂𝗈𝗇𝖾𝗓𝖺, 𝗉𝗎𝗋 𝗌𝗂 𝗌𝗂𝗆𝗉𝗅𝗎 𝗎𝗋𝖺𝗌𝖼 𝗆𝖺𝗂𝗈𝗇𝖾𝗓𝖺. " 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗌𝗂-𝖺 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗇𝗌 𝗇𝖺𝗌𝗎𝗅 𝗅𝖺 𝖺𝗆𝗂𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾𝖺 𝗏𝖺𝗀𝖺 𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗏𝗈𝗆𝗂𝗍𝖺𝗍 𝗈 𝗓𝗂 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾𝖺𝗀𝖺, 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗋𝖺 𝗎𝗇 𝖻𝖺𝗂𝖾𝗍𝖾𝗅 𝖽𝖾 5 𝖺𝗇𝗂 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖺 𝗆𝖺𝗇𝖼𝖺𝗍 𝗉𝗋𝖾𝖺 𝗆𝗎𝗅𝗍𝖺 𝗆𝖺𝗂𝗈𝗇𝖾𝗓𝖺. 𝖣𝖾 𝖺𝗍𝗎𝗇𝖼𝗂, 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗇𝗎 𝖺 𝗌𝗎𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗍 𝗇𝗂𝖼𝗂 𝗆𝖺𝖼𝖺𝗋 𝗆𝗂𝗋𝗈𝗌𝗎𝗅 𝖽𝖾 𝗆𝖺𝗂𝗈𝗇𝖾𝗓𝖺.
"𝖮𝗈𝗈𝗁... 𝖲𝗍𝖺𝗂, 𝖺𝗂 𝖿𝖺𝖼𝗎𝗍 𝗍𝗈𝖺𝗍𝖾 𝖺𝗌𝗍𝖾𝖺?" 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾𝖺𝖻𝖺 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇, 𝖿𝖺𝖼𝖺𝗇𝖽 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂 𝗆𝖺𝗋𝗂 𝗅𝖺 𝗏𝖺𝗋𝗂𝖾𝗍𝖺𝗍𝖾𝖺 𝖽𝖾 𝗆𝖺𝗇𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗍𝖾𝖺 𝗂𝗇 𝖿𝖺𝗍𝖺 𝗅𝗎𝗂.
"𝖣𝖺. 𝖭𝗎 𝖾𝗋𝖺𝗆 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗎𝗋 𝖼𝖾-𝗍𝗂 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾, 𝖺𝗌𝖺 𝖼𝖺 𝖺𝗆 𝖿𝖺𝖼𝗎𝗍 𝗇𝗂𝗌𝗍𝖾 𝗍𝖺𝖼𝗈𝗌, 𝗈 𝗌𝖺𝗅𝖺𝗍𝖺 𝖽𝖾 𝗉𝗎𝗂 𝗌𝗂 𝗈𝗎𝖺 𝖽𝖾 𝖽𝗂𝖺𝗏𝗈𝗅. 𝖭𝗎 𝖾𝗋𝖺𝗆 𝗌𝗂𝗀𝗎𝗋 𝖽𝖺𝖼𝖺 𝗍𝖺𝖼𝗈-𝗎𝗋𝗂𝗅𝖾 𝗌𝗎𝗇𝗍 𝖺𝗅𝖾𝗀𝖾𝗋𝖾𝖺 𝗉𝗈𝗍𝗋𝗂𝗏𝗂𝗍𝖺, 𝗆𝖺 𝗀𝖺𝗇𝖽𝖾𝖺𝗆 𝗌𝖺 𝖿𝖺𝖼 𝗇𝗂𝗌𝗍𝖾 𝗌𝖺𝗇𝖽𝗏𝗂𝗌𝗎𝗋𝗂..." 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗈𝖿𝗍𝖺, 𝖽𝖾𝗌𝖼𝗁𝗂𝗓𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗂𝖾𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖼𝖺𝗌𝖾𝗋𝗈𝗅𝖺.
"𝖤𝗌𝗍𝖾... 𝖣𝖾 𝖺𝗌𝗍𝖺 𝗍𝖾-𝖺𝗂 𝗍𝗋𝖾𝗓𝗂𝗍 𝖺𝗍𝖺𝗍 𝖽𝖾 𝖽𝖾𝗏𝗋𝖾𝗆𝖾?" 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾𝖺𝖻𝖺 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇, 𝖼𝗎 𝗏𝗈𝖼𝖾𝖺 𝗎𝗌𝗈𝗋 𝗍𝗋𝗈𝗌𝗇𝗂𝗇𝖽. 𝖠 𝗌𝗂𝗆𝗍𝗂𝗍 𝖼𝖺 𝗇𝗂𝗌𝗍𝖾 𝗅𝖺𝖼𝗋𝗂𝗆𝗂 𝗂𝗂 𝖼𝗎𝗋𝗀𝖾𝖺𝗎 𝗉𝖾 𝗈𝖻𝗋𝖺𝗃𝗂, 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖼𝖺 𝗇𝗂𝗆𝖾𝗇𝗂 𝗇𝗎 𝖺 𝖿𝖺𝖼𝗎𝗍 𝗏𝗋𝖾𝗈𝖽𝖺𝗍𝖺 𝖺𝗌𝖺 𝖼𝖾𝗏𝖺 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖾𝗅.
"𝖣𝗈𝖺𝗆𝗇𝖾, 𝖽𝖾 𝖼𝖾 𝗉𝗅𝖺𝗇𝗀𝗂?" 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖺 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗉𝗎𝗍 𝗎𝗌𝗈𝗋 𝗌𝖺 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝗉𝖺𝗇𝗂𝖼𝖺, 𝗏𝖺𝗓𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖺𝖼𝗋𝗂𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖼𝗎𝗋𝗀𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗉𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇.
𝖲-𝖺 𝗋𝖾𝗉𝖾𝗓𝗂𝗍 𝗌𝖺 𝗅𝖾 𝗌𝗍𝖾𝖺𝗋𝗀𝖺 𝖼𝗎 𝖽𝖾𝗀𝖾𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗆𝖺𝗋𝗂 𝗌𝗂 𝖺 𝗈𝖿𝗍𝖺𝗍 𝖺𝖽𝖺𝗇𝖼, 𝗏𝖺𝗓𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗑𝗉𝗋𝖾𝗌𝗂𝖺 𝗍𝗋𝗂𝗌𝗍𝖺 𝖽𝖾 𝗉𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗉𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇.
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
Fanfiction𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...