𝖨𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖾𝗋𝖺 𝗂𝗇𝖼𝖺 𝗈𝖼𝗎𝗉𝖺𝗍 𝗂𝗇 𝖻𝖺𝗂𝖾, 𝗂𝗇𝖿𝗋𝗎𝗇𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗏𝖺𝗅𝗎𝗅 𝖽𝖾 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍𝖺 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗅-𝖺 𝗅𝗈𝗏𝗂𝗍 𝖽𝖾 𝗇𝗂𝖼𝖺𝗂𝖾𝗋𝗂, 𝖼𝖾𝗂𝗅𝖺𝗅𝗍𝗂 𝖾𝗋𝖺𝗎 𝗂𝗇𝖼𝖺 𝗂𝗇 𝗌𝗎𝖿𝗋𝖺𝗀𝖾𝗋𝗂𝖾, 𝖽𝗈𝗋𝗇𝗂𝖼𝗂 𝗌𝖺 𝖺𝖿𝗅𝖾 𝗆𝖺𝗂 𝗆𝗎𝗅𝗍𝖾 𝖽𝖾𝗉𝗋𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇.
" 𝖣𝖾𝖼𝗂, 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗎𝗇𝖽𝖾 𝖺𝗂 𝖿𝗈𝗌𝗍 𝗅𝖺 𝗅𝗂𝖼𝖾𝗎?" 𝖨𝗇𝗍𝗋𝖾𝖺𝖻𝖺 𝖩𝗂𝗇, 𝖼𝗎 𝗌𝗉𝖺𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗌𝗉𝗋𝗂𝗃𝗂𝗇𝗂𝗍 𝖽𝖾 𝗉𝗂𝖾𝗉𝗍𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖭𝖺𝗆𝗃𝗈𝗈𝗇, 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝗍𝗈𝗍𝗂 𝖾𝗋𝖺𝗎 𝖺𝗌𝖾𝗓𝖺𝗍𝗂 𝗉𝖾 𝗉𝗈𝖽𝖾𝖺.
" 𝖤𝗂 𝖻𝗂𝗇𝖾, 𝖼𝗋𝖾𝖽 𝖼𝖺 𝖡𝗎𝗌𝖺𝗇 𝖠𝗋𝗍𝗌 𝖲𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝖽𝖺𝗋 𝗇𝗎 𝗉𝗋𝖾𝖺 𝗂𝗆𝗂 𝖺𝗆𝗂𝗇𝗍𝖾𝗌𝖼, 𝗈𝗋𝗂𝖼𝗎𝗆 𝖺𝗏𝖾𝖺𝗆 𝖿𝖺𝗍𝖺 𝗂𝗇𝖽𝗋𝖾𝗌𝖺𝗍𝖺 𝗂𝗇𝗍𝗋-𝗈 𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺 𝗍𝗈𝗍 𝗍𝗂𝗆𝗉𝗎𝗅," 𝖺 𝗌𝗉𝗎𝗌 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖼𝗎 𝗈 𝖾𝗑𝗉𝗋𝖾𝗌𝗂𝖾 𝗌𝗈𝗅𝖾𝗆𝗇𝖺 𝗌𝗂 𝗍𝗈𝖺𝗍𝖺 𝗅𝗎𝗇𝖾𝖺 𝗂𝗅 𝗉𝗋𝗂𝗏𝖾𝖺 𝖼𝗎 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂 𝗆𝖺𝗋𝗂.
" 𝖡𝖺𝗂𝖾𝗍𝗂𝗍, 𝗀𝗅𝗎𝗆𝖾𝗌𝖼! " 𝖡𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅 𝖼𝗁𝗂𝖼𝗈𝗍𝗂 𝗌𝗂 𝗂𝗂 𝗉𝗎𝗍𝖾𝖺𝗂 𝖺𝗎𝗓𝗂 𝗉𝖾 𝖼𝖾𝗂𝗅𝖺𝗅𝗍𝗂 𝖾𝗑𝗉𝗂𝗋𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗌𝗎𝗋𝖺𝗍𝗂. "𝖵𝗋𝖾𝖺𝗎 𝗌𝖺 𝗌𝗉𝗎𝗇, 𝗇𝗎 𝖼𝗁𝗂𝖺𝗋, 𝖽𝖺𝗋 𝗈𝗋𝗂𝖼𝖾..." 𝖺 𝗆𝗈𝗋𝗆𝖺𝗂𝗍 𝖺𝗉𝗈𝗂 𝗉𝖾 𝗌𝗎𝖻 𝗋𝖺𝗌𝗎𝖿𝗅𝖺𝗋𝖾.
"𝖧𝖾𝗂, 𝗎𝗇𝖽𝖾 𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖺𝗉𝗋𝗈𝗉𝗈?" 𝖺 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾𝖻𝖺𝗍 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝗌𝖾 𝗋𝗂𝖽𝗂𝖼𝖺 𝖽𝖾 𝗉𝖾 𝗉𝗈𝖽𝖾𝖺 𝗌𝖺 𝗆𝖺𝗂 𝗂𝖺 𝗈 𝖻𝖾𝗋𝖾.
" 𝖯𝗂𝖾𝗋𝗓𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗉𝗋𝗈𝗉𝗋𝗂𝖺 𝗅𝗎𝗉𝗍𝖺 𝖼𝗎 𝖺𝗅𝖼𝗈𝗈𝗅𝗎𝗅. " 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝖺 𝗈𝖿𝗍𝖺𝗍 𝖽𝗂 𝗌𝖺 𝗋𝗂𝖽𝗂𝖼𝖺𝗍 𝗌𝗂 𝖾𝗅. "𝖠𝗋 𝗍𝗋𝖾𝖻𝗎𝗂 𝗌𝖺 𝗆𝖺 𝖽𝗎𝖼 𝗌𝖺 𝗏𝖺𝖽 𝖽𝖺𝖼𝖺 𝖾 𝖻𝗂𝗇𝖾."
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝗂-𝖺 𝗈𝗉𝗋𝗂𝗍 𝗉𝗋𝗂𝖾𝗍𝖾𝗇𝗎𝗅 𝗌𝖺 𝗉𝗅𝖾𝖼𝖾 𝗉𝗋𝗂𝗇𝗓𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗅 𝖽𝖾 𝗂𝗇𝖼𝗁𝖾𝗂𝖾𝗍𝗎𝗋𝖺 𝗆𝖺𝗂𝗇𝗂𝗂 𝗌𝗂 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝗌𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗈𝖺𝗋𝖼𝖾 𝗌𝗂 𝗏𝖾𝖽𝖾 𝗉𝗋𝗂𝗏𝗂𝗋𝖾𝖺 𝖽𝗂𝗇 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇, 𝗉𝗈𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗍𝗂𝖼𝗂𝗉𝖺 𝖽𝖾𝗃𝖺 𝖼𝖾 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅 𝗏𝗋𝖾𝖺 𝗌𝖺 𝗌𝗉𝗎𝗇𝖺.
" 𝖫𝖺𝗌𝖺-𝗆𝖺 𝗌𝖺 𝗆𝖺 𝗎𝗂𝗍 𝖾𝗎 𝗅𝖺 𝖾𝗅," 𝗌𝗉𝗎𝗇𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝗂 𝖳𝖺𝖾 𝗇𝗎 𝗌𝖾 𝗉𝗈𝖺𝗍𝖾 𝗈𝗉𝗋𝗂 𝖽𝗂𝗇 𝗈𝖿𝗍𝖺𝗍. 𝖲𝗂𝗀𝗎𝗋, 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖾𝗋𝖺 𝗉𝗋𝗂𝖾𝗍𝖾𝗇𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂, 𝖽𝖺𝗋 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖾𝗋𝖺 𝗌𝗂 𝗎𝗇 𝗉𝗋𝗂𝖾𝗍𝖾𝗇 𝖿𝗈𝖺𝗋𝗍𝖾 𝖺𝗉𝗋𝗈𝗉𝗋𝗂𝖺𝗍 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖾𝗅. 𝖭𝗎 𝗌𝗂-𝖺𝗋 𝖽𝗈𝗋𝗂 𝖼𝖺 𝗇𝗂𝖼𝗂𝗎𝗇𝗎𝗅 𝖽𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾 𝖾𝗂 𝗌𝖺 𝖿𝗂𝗋 𝗋𝖺𝗇𝗂𝗍 𝗌𝗂 𝖽𝗎𝗉𝖺 𝖼𝗈𝗇𝗏𝖾𝗋𝗌𝖺𝗍𝗂𝖺 𝗌𝖺 𝖼𝗎 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖽𝖾 𝗆𝖺𝗂 𝖽𝖾𝗏𝗋𝖾𝗆𝖾, 𝗌𝗂-𝖺 𝖽𝖺𝗍 𝗌𝖾𝖺𝗆𝖺 𝖼𝖺 𝗌𝗎𝗇𝗍 𝗌𝖺𝗇𝗌𝖾 𝗆𝖺𝗋𝗂 𝖼𝖺 𝗎𝗇𝗎𝗅 𝖽𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾 𝖾𝗂 𝗌𝖺 𝖿𝗂𝖾 𝗋𝖺𝗇𝗂𝗍.
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
Fanfiction𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...