𝖲𝗉𝗋𝖾 𝖽𝖾𝗈𝗌𝖾𝖻𝗂𝗋𝖾 𝖽𝖾 𝖺𝗅𝗍𝖾 𝗈𝗋𝗂, 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖾𝗌𝗍𝖾 𝗉𝗋𝗂𝗆𝗎𝗅 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗌𝖾 𝗍𝗋𝖾𝗓𝖾𝗌𝗍𝖾, 𝖼𝗎 𝖼𝖾𝖺𝗋𝖼𝖾𝖿𝗎𝗋𝗂𝗅𝖾 𝗂𝗇𝖼𝗎𝗋𝖼𝖺𝗍𝖾 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋𝗎𝗅 𝗉𝗂𝖼𝗂𝗈𝖺𝗋𝖾𝗅𝗈𝗋 𝗅𝗎𝗂. 𝖭𝗎 𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖿𝗈𝖺𝗋𝗍𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗎𝗋 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖾𝗌𝗍𝖾 𝗈𝗋𝖺 𝖽𝖾 𝗓𝗂, 𝖽𝖾𝗈𝖺𝗋𝖾𝖼𝖾 𝗉𝖾𝗋𝖽𝖾𝗅𝖾𝗅𝖾 𝗌𝗎𝗇𝗍 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍 𝗂𝗇𝖼𝗁𝗂𝗌𝖾, 𝗇𝖾𝗉𝖾𝗋𝗆𝗂𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗂𝖼𝗂 𝗆𝖺𝖼𝖺𝗋 𝗈 𝗋𝖺𝗓𝖺 𝖽𝖾 𝗌𝗈𝖺𝗋𝖾 𝗌𝖺-𝗂 𝗂𝗇𝗎𝗇𝖽𝖾 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗍𝖺𝗆𝖾𝗇𝗍𝗎𝗅. 𝖣𝗂𝗇 𝖿𝖾𝗅𝗎𝗅 𝗂𝗇 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗉𝗅𝖾𝗈𝖺𝗉𝖾𝗅𝖾 𝗂𝗂 𝖽𝗈𝗋𝖾𝖺𝗎 𝖼𝗎 𝖽𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝖺𝗋𝖾 𝗌𝖾 𝗌𝖾 𝗂𝗇𝖼𝗁𝗂𝖽𝖺, 𝗂𝗌𝗂 𝖽𝖺𝖽𝖾𝖺 𝗌𝖾𝖺𝗆𝖺 𝖼𝖺 𝖾𝗋𝖺 𝗉𝗋𝖾𝖺 𝖽𝖾𝗏𝗋𝖾𝗆𝖾 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖼𝖺 𝖾𝗅 𝗌𝖺 𝖿𝗂𝖾 𝗍𝗋𝖾𝖺𝗓𝖺.𝖯𝗋𝗂𝗏𝗂𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂, 𝗅-𝖺 𝗈𝖻𝗌𝖾𝗋𝗏𝖺𝗍 𝗉𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗀𝗁𝖾𝗆𝗎𝗂𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗋-𝗈 𝗉𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺 𝗉𝗎𝖿𝗈𝖺𝗌𝖺, 𝖼𝗎 𝖿𝖺𝗍𝖺 𝗅𝗂𝗉𝗂𝗍𝖺 𝖽𝖾 𝗉𝖾𝗋𝗇𝖺 𝗌𝗂 𝖻𝗎𝗓𝖾𝗅𝖾 𝗉𝗅𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾 𝗎𝗌𝗈𝗋 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾𝖽𝖾𝖼𝗁𝗂𝗌𝖾. 𝖨𝗇𝗍𝗋𝖾𝖺𝗀𝖺 𝗉𝗋𝗂𝗏𝖾𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾 𝖺 𝖿𝗈𝗌𝗍 𝖺𝗍𝖺𝗍 𝖽𝖾 𝖽𝗋𝖺𝗀𝗎𝗍𝖺, 𝗂𝗇𝖼𝖺𝗍 𝗅-𝖺 𝖿𝖺𝖼𝗎𝗍 𝗉𝖾 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗌𝖺 𝗋𝖺𝗍𝖺𝖼𝖾𝖺𝗌𝖼𝖺 𝗅𝖺 𝖽𝗋𝖺𝗀𝖺𝗅𝖺𝗌𝖾𝗇𝗂𝖺 𝖼𝖾𝗅𝗎𝗂 𝗆𝖺𝗂 𝗍𝖺𝗇𝖺𝗋. 𝖲𝗂-𝖺 𝗋𝗂𝖽𝗂𝖼𝖺𝗍 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗍 𝗎𝗇𝖺 𝖽𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾 𝗆𝖺𝗂𝗇𝗂 𝗌𝗂 𝗌𝗂-𝖺 𝖼𝗎𝗍𝗋𝖾𝗂𝖾𝗋𝖺𝗍 𝖽𝖾𝗀𝖾𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗉𝗋𝗂𝗇 𝗉𝖺𝗋𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇, 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅 𝖺𝖽𝗈𝗋𝗆𝗂𝗍 𝗉𝖺𝗋𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺 𝗌𝖾 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗑𝖾𝗓𝖾 𝗌𝗎𝖻 𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋𝖾𝖺 𝖻𝗅𝖺𝗇𝖽𝖺 𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂.
𝖠𝗆𝖺𝗇𝖽𝗈𝗂 𝖾𝗋𝖺𝗎 𝗂𝗇𝖼𝖺 𝗀𝗈𝗂 𝖽𝗈𝖺𝗋 𝖼𝖾𝖺𝗋𝖼𝖾𝖺𝖿𝗎𝗋𝗂𝗅𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗅𝖾 𝖺𝖼𝗈𝗉𝖾𝗋𝖾𝖺𝗎 𝗉𝗂𝖾𝗅𝖾𝖺, 𝗂𝖺𝗋 𝖺𝗌𝗍𝖺 𝗂𝖺 𝖺𝗆𝗂𝗇𝗍𝗂𝗍 𝗅𝗎𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖽𝖾𝗌𝗉𝗋𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗇𝗂𝗆𝖾𝗇𝗍𝖾𝗅𝖾 𝖽𝖾 𝖺𝗌𝖾𝖺𝗋𝖺 𝗌𝗂 𝖽𝖾 𝖿𝖾𝗅𝗎𝗅 𝗂𝗇 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖺 𝖼𝖺𝗇𝗍𝖺𝗍 𝖽𝗈𝖺𝗋 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖾𝗅.
𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗌-𝖺 𝖺𝗉𝗅𝖾𝖼𝖺𝗍 𝗆𝖺𝗂 𝖺𝗉𝗋𝗈𝖺𝗉𝖾 𝖽𝖾 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍 𝗌𝗂 𝗂-𝖺 𝖺𝗉𝖺𝗌𝗍𝖺 𝗎𝗇 𝗌𝖺𝗋𝗎𝗍 𝖽𝖾𝖺𝗌𝗎𝗉𝗋𝖺 𝖼𝖺𝗉𝗎𝗅𝗎𝗂, 𝗉𝖺𝗋𝖿𝗎𝗆𝗎𝗅 𝖽𝗎𝗅𝖼𝖾 𝖺𝗅 𝗌𝖺𝗆𝗉𝗈𝗇𝗎𝗅𝗎𝗂 𝖼𝗎 𝗅𝖺𝗏𝖺𝗇𝖽𝖺 𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗇𝖼𝖺 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝖺𝖾𝗋.
"𝖳𝖾 𝗂𝗎𝖻𝖾𝗌𝖼." 𝗌𝗈𝗉𝗍𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖼𝗎 𝗎𝗇 𝗓𝖺𝗆𝖻𝖾𝗍 𝗉𝖾 𝖻𝗎𝗓𝖾 𝗌𝗂 𝗌𝖾 𝗂𝗇𝖽𝖾𝗉𝖺𝗋𝗍𝖾𝖺𝗓𝖺 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗍 𝖽𝖾 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅 𝖺𝖽𝗈𝗋𝗆𝗂𝗍.
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
Fanfiction𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...