𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗌-𝖺 𝗋𝗈𝗌𝗍𝗈𝗀𝗈𝗅𝗂𝗍 𝗉𝖾𝗌𝗍𝖾 𝗉𝖺𝗍, 𝗂𝗇𝗍𝗂𝗇𝗓𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝗂 𝖺𝗆𝖻𝖾𝗅𝖾 𝖻𝗋𝖺𝗍𝖾 𝗌𝗂 𝗉𝗂𝖼𝗂𝗈𝖺𝗋𝖾. 𝖲𝖾 𝗌𝗂𝗆𝗍𝖾𝖺 𝖻𝗂𝗇𝖾 𝗈𝖽𝗂𝗁𝗇𝗂𝗍 𝗌𝗂 𝗇𝗎 𝗏𝗈𝗂𝖺 𝗌𝖺-𝗌𝗂 𝗉𝖺𝗌𝗍𝗋𝖾𝗓𝖾 𝗌𝖺𝗅𝗍𝖾𝖺𝗎𝖺 𝗆𝗈𝖺𝗅𝖾, 𝗅𝗈𝖼𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖿𝖾𝗋𝗂𝖼𝗂𝗍. 𝖲𝗂-𝖺 𝖽𝖾𝗌𝖼𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗍 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂 𝗌𝗂 𝖺 𝖻𝖺𝗍𝗎𝗍 𝗆𝖺𝗇𝖺 𝗉𝖾 𝗅𝗈𝖼𝗎𝗅 𝗀𝗈𝗅 𝖽𝖾 𝗅𝖺𝗇𝗀𝖺 𝖾𝗅, 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖺𝗇𝖽 𝖼𝖺 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗇𝗎 𝗆𝖺𝗂 𝖾𝗋𝖺 𝖺𝖼𝗈𝗅𝗈, 𝖼𝗁𝗂𝖺𝗋 𝖽𝖺𝖼𝖺 𝗂𝗌𝗂 𝖺𝗆𝗂𝗇𝗍𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖼𝗅𝖺𝗋 𝖼𝖺 𝖺 𝖺𝖽𝗈𝗋𝗆𝗂𝗍 𝗅𝖺𝗇𝗀𝖺 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅 𝗆𝖺𝗂 𝗆𝗂𝖼.𝖢𝗎𝗆 𝖺 𝗉𝗎𝗍𝗎𝗍 𝗌𝖺 𝗎𝗂𝗍𝖾? 𝖲𝗂-𝖺 𝗉𝖾𝗍𝗋𝖾𝖼𝗎𝗍 𝖼𝖾𝖺 𝗆𝖺𝗂 𝗆𝖺𝗋𝖾 𝗉𝖺𝗋𝗍𝖾 𝖺 𝗇𝗈𝗉𝗍𝗂𝗂 𝖺𝖽𝗆𝗂𝗋𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗎𝗓𝖾𝗅𝖾 𝗂𝗆𝖻𝗎𝖼𝗎𝗋𝖺𝗍𝗈𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗅𝖾 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅𝗎𝗂 𝗌𝗂 𝗀𝖺𝗇𝗀𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝖾 𝗅𝖺 𝗓𝗀𝗈𝗆𝗈𝗍𝖾𝗅𝖾 𝖻𝗅𝖺𝗇𝖽𝖾 𝗌𝗂 𝖽𝗋𝖺𝗀𝗎𝗍𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗂𝖾𝗌𝖾𝖺𝗎 𝖽𝗂𝗇 𝗀𝗎𝗋𝖺.
𝖫𝖺 𝗌𝖼𝗎𝗋𝗍 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖽𝗎𝗉𝖺, 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖺 𝖺𝗎𝗓𝗂𝗍 𝗆𝗎𝗅𝗍 𝗓𝗀𝗈𝗆𝗈𝗍 𝗏𝖾𝗇𝗂𝗇𝖽 𝖽𝗂𝗇 𝖻𝗎𝖼𝖺𝗍𝖺𝗋𝗂𝖾, 𝗆𝖺𝗂 𝖺𝗅𝖾𝗌 𝗋𝖺𝗓𝖺𝗇𝖽, 𝗌𝗂 𝗅-𝖺 𝖿𝖺𝖼𝗎𝗍 𝗌𝖺 𝖿𝗂𝖾 𝖼𝗎𝗋𝗂𝗈𝗌 𝖽𝖾𝗌𝗉𝗋𝖾 𝖼𝖾 𝗌𝖺𝗎 𝖼𝗂𝗇𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗍𝗈𝗍 𝖺𝖼𝖾𝗅 𝗓𝗀𝗈𝗆𝗈𝗍.
𝖲𝗂-𝖺 𝗅𝗎𝖺𝗍 𝗎𝗇 𝗍𝗋𝗂𝖼𝗈𝗎 𝗌𝗂 𝖺𝗆 𝗆𝖾𝗋𝗌 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗍 𝗌𝗉𝗋𝖾 𝖻𝗎𝖼𝖺𝗍𝖺𝗋𝗂𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉.𝖼𝖾 𝗌𝖾 𝗂𝗆𝖻𝗋𝖺𝖼𝖺, 𝗋𝖺𝗌𝗎𝗅 𝖽𝖾𝗏𝖾𝗇𝗂𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗂 𝗍𝖺𝗋𝖾 𝗉𝖾 𝗆𝖺𝗌𝗌𝗎𝗋𝖺 𝖼𝖾 𝗌𝖾 𝖺𝗉𝗋𝗈𝗉𝗋𝗂𝖺 𝖽𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾𝗋𝖺.
" 𝖮𝗁! 𝖣𝗋𝖺𝗀𝖺, 𝖾𝗌𝗍𝗂 𝗍𝗋𝖾𝖺𝗓! " 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖺 𝖼𝗁𝗂𝖼𝗈𝗍𝗂𝗍 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝗅-𝖺 𝗈𝖻𝗌𝖾𝗋𝗏𝖺𝗍 𝗉𝖾 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝖻𝗎𝖼𝖺𝗍𝖺𝗋𝗂𝖾. 𝖠 𝗌𝖺𝗋𝗂𝗍 𝖽𝖾 𝗉𝖾 𝗌𝖼𝖺𝗎𝗇 𝗌𝗂 𝗌-𝖺 𝗋𝖾𝗉𝖾𝗓𝗂𝗍 𝗌𝖺-𝗅 𝗌𝖺𝗋𝗎𝗍𝖾 𝗉𝖾 𝖼𝖾𝗅 𝗆𝖺𝗋𝖾 𝗉𝖾 𝗈𝖻𝗋𝖺𝗓.
" 𝖨𝗇 𝗌𝖿𝖺𝗋𝗌𝗂𝗍, 𝗌𝗈𝗆𝗇𝗈𝗋𝗈𝗌. 𝖭𝗎-𝗆𝗂 𝗏𝗂𝗇𝖾 𝗌𝖺 𝖼𝗋𝖾𝖽 𝖼𝖺 𝗆𝗂-𝖺𝗂 𝗌𝗉𝗎𝗌 𝖼𝖺 𝗍𝖾-𝖺𝗂 𝗅𝗈𝗀𝗈𝖽𝗂𝗍 𝖼𝗎 𝖺𝖼𝖾𝗌𝗍 𝗍𝖺𝗇𝖺𝗋 𝗂𝗇𝖼𝖺𝗇𝗍𝖺𝗍𝗈𝗋! " 𝖾𝗑𝗅𝖺𝗆𝖺 𝖽𝗈𝖺𝗆𝗇𝖺 𝖬𝗂𝗇, 𝖺𝗉𝗋𝗈𝗉𝗂𝗂𝗇𝖽𝗎-𝗌𝖾 𝖽𝖾 '𝖼𝗎𝗉𝗅𝗎'.
" 𝖤𝗎 𝗌𝗎𝗇𝗍 𝗅𝗈𝗀- 𝖾𝗎- 𝖼𝖾? " 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖾𝗋𝖺 𝗆𝖺𝗂 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗓 𝖼𝖺 𝗇𝗂𝖼𝗂𝗈𝖽𝖺𝗍𝖺, 𝗂𝖺𝗋 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝗂-𝖺 𝗂𝗇𝖿𝖺𝗌𝗎𝗋𝖺𝗍 𝖻𝗋𝖺𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋𝗎𝗅 𝗍𝖺𝗅𝗂𝖾𝗂 𝗅𝗎𝗂 𝗇𝗎 𝖺 𝖺𝗃𝗎𝗍𝖺𝗍 𝗌𝗂𝗍𝗎𝖺𝗍𝗂𝖺.
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
Fanfiction𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...