𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖺 𝗉𝖺𝗋𝖺𝗌𝗂𝗍 𝗌𝗎𝖿𝗋𝖺𝗀𝖾𝗋𝗂𝖺 𝗅𝖺 𝗌𝖼𝗎𝗋𝗍 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖽𝗎𝗉𝖺 𝗉𝗅𝖾𝖼𝖺𝗋𝖾𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝖧𝗈𝗌𝖾𝗈𝗄 𝗌𝗂 𝖺 𝖽𝖾𝗌𝖼𝗂𝗌 𝗌𝖺-𝗌𝗂 𝗉𝖾𝗍𝗋𝖾𝖼𝖺 𝗋𝖾𝗌𝗍𝗎𝗅 𝗇𝗈𝗉𝗂𝗍𝗂𝗂 𝗂𝗇 𝖻𝗎𝖼𝖺𝗍𝖺𝗋𝗂𝖾, 𝖽𝗈𝖺𝗋 𝖾𝗅 𝗌𝗂 𝖩𝖺𝖼𝗄, 𝖼𝖾𝗅 𝗆𝖺𝗂 𝖻𝗎𝗇 𝗉𝗋𝗂𝖾𝗍𝖾𝗇 𝖺𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗇𝗎 𝗅-𝖺𝗋 𝖿𝗂 𝗍𝗋𝖺𝖽𝖺𝗍 𝗇𝗂𝖼𝗂𝗈𝖽𝖺𝗍𝖺, 𝗇𝗎 𝗏-𝖺 𝗏𝗈𝗋𝖻𝗂 𝗇𝗂𝖼𝗂𝗈𝖽𝖺𝗍𝖺 𝗉𝗋𝗈𝗌𝗍𝗂 𝖽𝖾𝗌𝗉𝗋𝖾 𝖾𝗅 𝗌𝗂, 𝖼𝖾𝗅 𝗆𝖺𝗂 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗇𝗍, 𝗇𝗎 𝗂-𝖺𝗋 𝗋𝖺𝗇𝗂 𝗇𝗂𝖼𝗂𝗈𝖽𝖺𝗍𝖺 𝗌𝖾𝗇𝗍𝗂𝗆𝖾𝗇𝗍𝖾𝗅𝖾.
" 𝖠𝗁, 𝖩𝖺𝖼𝗄 𝖣𝖺𝗇𝗂𝖾𝗅𝗌, 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗎𝗋𝗎𝗅 𝗆𝖾𝗎 𝗂𝗎𝖻𝗂𝗍..." 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗂𝗌𝗂 𝗆𝖺𝗇𝗀𝖺𝗂𝖾 𝖼𝗎𝗏𝗂𝗇𝗍𝖾𝗅𝖾, 𝗅𝗎𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇𝗀𝗁𝗂𝗍𝗂𝗍𝗎𝗋𝗂 𝗌𝖼𝗎𝗋𝗍𝖾 𝖽𝗂𝗇 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗄𝗒-𝗎𝗅 𝗌𝖺𝗎 𝗌𝗂 𝗌𝖺𝗏𝗎𝗋𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗆𝖺.
𝖠𝖽𝖾𝗏𝖺𝗋𝖺𝗍𝗎𝗅 𝗆𝗈𝗍𝗂𝗏 𝖽𝗂𝗇 𝗌𝗉𝖺𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗅𝗎𝗂 𝖺 𝗆𝗎𝗍𝖺𝗍 𝗉𝖾𝗍𝗋𝖾𝖼𝖾𝗋𝖾𝖺 𝗂𝗇 𝖻𝗎𝖼𝖺𝗍𝗋𝗂𝖾 𝖺 𝖿𝗈𝗌𝗍 𝖼𝖺 𝗇𝗎 𝗌𝗎𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺 𝗌𝖺 𝗌𝗍𝖾𝖺 𝗅𝖺𝗇𝗀𝖺 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗇𝖼𝖺 𝗈 𝗌𝖾𝖼𝗎𝗇𝖽𝖺. 𝖲𝗍𝗂𝖺 𝖼𝖺 𝗏𝖺 𝗋𝖾𝗇𝗎𝗇𝗍𝖺 𝗅𝖺 𝗎𝗇 𝗆𝗈𝗇𝖾𝗇𝗍 𝖽𝖺𝗍 𝗌𝗂 𝗏𝖺 𝗎𝗂𝗍𝖺 𝗍𝗈𝗍 𝖼𝖾 𝗌-𝖺 𝗂𝗇𝗍𝖺𝗆𝗉𝗅𝖺𝗍 𝗌𝗂 𝗇𝗎 𝖺 𝗏𝗋𝗎𝗍. 𝖣𝖺𝖼𝖺 𝖺 𝖽𝖾𝖼𝗂𝗌 𝗌𝖺 𝗎𝗂𝗍𝖾 𝗂𝗇 𝗌𝖾𝖺𝗋𝖺 𝖺𝗌𝗍𝖺, 𝖾𝗋𝖺 𝗈 𝗌𝖺𝗇𝗌𝖺 𝗆𝖺𝗋𝖾 𝖼𝖺 𝖺𝗌𝗍𝖺 𝗌𝖺 𝗌𝖾 𝗂𝗇𝗍𝖺𝗆𝗉𝗅𝖾 𝖽𝗂𝗇 𝗇𝗈𝗎. 𝖵𝗈𝗂𝖺 𝗌𝖺 𝖼𝗅𝖺𝗋𝗂𝖿𝗂𝖼𝖾 𝗅𝗎𝖼𝗋𝗎𝗋𝗂𝗅𝖾 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇. 𝖭𝗎 𝖾𝗋𝖺 𝗇𝗎𝗆𝖺𝗋𝗎𝗅 𝖽𝗈𝗂 𝖺𝗅 𝗇𝗂𝗆𝖺𝗇𝗎𝗂.
𝖲𝗂 𝗇𝗎 𝖾𝗋𝖺 𝗏𝗈𝗋𝖻𝖺 𝖽𝖾𝗌𝗉𝗋𝖾 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗌𝖺 𝖿𝗂𝖾 𝖾𝗀𝗈𝗂𝗌𝗍, 𝗉𝗈𝗌𝖾𝗌𝗂𝗏 𝗌𝖺𝗎 𝗆𝗂𝗇𝗍𝖾𝖺 𝗂𝗇𝗀𝗎𝗌𝗍𝖺. 𝖤𝗋𝖺 𝗏𝗈𝗋𝖻𝖺 𝖽𝖾𝗌𝗉𝗋𝖾 𝗅𝗂𝗉𝗌𝖺 𝖽𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗍 𝖽𝖾 𝖼𝖺𝗍𝗋𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇. 𝖢𝖾𝗏𝖺 𝗉𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗇𝗎 𝗅-𝖺𝗋 𝗍𝗈𝗅𝖾𝗋𝖺.
" 𝖱𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗍... 𝖢𝖾 𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖺𝗌𝗍𝖺? " 𝗆𝗈𝗋𝗆𝖺𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖾𝗅 𝗂𝗇𝗌𝗎𝗌𝗂, 𝖼𝗎 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂 𝗅𝗂𝗉𝗂𝗍𝗂 𝖽𝖾 𝗅𝗂𝖼𝗁𝗂𝖽𝗎𝗅 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗂𝗅 𝖿𝖺𝖼𝖾𝖺 𝖺𝗍𝖺𝗍 𝖽𝖾 𝖻𝖺𝗋𝖻𝖺𝗍 𝗌𝗂 𝖽𝖾 𝖻𝖾𝖺𝗍.
" 𝖢𝗋𝖾𝖽 𝖼𝖺 𝖾 𝗏𝗈𝗋𝖻𝖺 𝖽𝖾 𝖺𝖽𝗆𝗂𝗋𝖺𝗍𝗂𝖾." 𝖵𝗈𝖼𝖾𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝖭𝖺𝗆𝗃𝗈𝗈𝗇 𝗅-𝖺 𝗍𝗋𝖾𝗌𝖺𝗋𝗂𝗍 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗂𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝖽𝖾 𝖾𝖻𝗋𝗂𝖾𝗍𝖺𝗍𝖾.
𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗀𝖾𝗆𝗎, 𝗉𝗋𝖾𝖺 𝖻𝖾𝖺𝗍 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖺 𝗌𝖼𝗋𝗂𝖾 𝖼𝗎𝗏𝗂𝗇𝗍𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝖾, 𝗌𝖺𝗎 𝗉𝗈𝖺𝗍𝖾 𝗉𝗎𝗋 𝗌𝗂 𝗌𝗂𝗆𝗉𝗅𝗎 𝗉𝗋𝖾𝖺 𝗅𝖾𝗇𝖾𝗌. 𝖮𝗋𝗂𝖼𝗎𝗆, 𝖭𝖺𝗆𝗃𝗈𝗈𝗇 𝖺 𝗈𝖿𝗍𝖺𝗍 𝗌𝗂 𝗌-𝖺 𝖺𝗌𝖾𝗓𝖺𝗍 𝗅𝖺𝗇𝗀𝖺 𝗉𝗋𝖾𝗍𝖾𝗇𝗎𝗅 𝗌𝖺𝗎 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗉𝖺𝗋𝖾𝖺 𝗅𝖺𝖿𝖾𝗅 𝖽𝖾 𝖺𝗆𝖺𝗋 𝖼𝖺 𝖻𝖺𝗎𝗍𝗎𝗋𝖺 𝗅𝗎𝗂.
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
Fanfiction𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...