"𝗇𝗎 𝗍𝖾-𝖺𝗂 𝗎𝗂𝗍𝖺𝗍 𝗂𝗇𝖼𝖺 𝗅𝖺 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈𝖼𝗅𝗂𝗉𝗎𝗋𝗂𝗅𝖾 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇!?" 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝗂𝖼𝗇𝗂, 𝖺𝗉𝗋𝗈𝖺𝗉𝖾 𝖼𝖺 𝗌𝗂 𝖼𝗎𝗆 𝖺𝗋 𝖿𝗂 𝖿𝗈𝗌𝗍 𝗃𝗂𝗀𝗇𝗂𝗍.
𝖢𝖾𝗅𝖾 𝖽𝗈𝗎𝖺 𝖼𝗎𝗉𝗅𝗎𝗋𝗂 𝖾𝗋𝖺𝗎 𝗂𝗇 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗍𝖺𝗆𝖾𝗇𝗍𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝗈 '𝗂𝗇𝗍𝖺𝗅𝗇𝗂𝗋𝖾 𝖽𝗎𝖻𝗅𝖺', 𝖺𝗌𝖺 𝖼𝗎𝗆 𝖺𝗋 𝖽𝗈𝗋𝗂 𝗌𝖺 𝗈 𝗇𝗎𝗆𝖾𝖺𝗌𝖼𝖺. 𝖠𝗎 𝖼𝗈𝗆𝖺𝗇𝖽𝖺𝗍 𝗇𝗂𝗌𝗍𝖾 𝗉𝗂𝗓𝗓𝖺 𝗌𝗂 𝖼𝖺𝗎𝗍𝖺𝗎 𝗎𝗇 𝖿𝗂𝗅𝗆 𝖻𝗎𝗇 𝖽𝖾 𝗏𝗂𝗓𝗂𝗈𝗇𝖺𝗍 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗎𝗍 𝗌𝗎𝖻𝗂𝖾𝖼𝗍𝗎𝗅 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈𝖼𝗅𝗂𝗉𝗎𝗋𝗂𝗅𝗈𝗋 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖺 𝗋𝖾𝖿𝗎𝗓𝖺𝗍 𝗌𝖺 𝗏𝗈𝗋𝖻𝖾𝖺𝗌𝖼𝖺 𝖽𝖾𝗌𝗉𝗋𝖾 𝖺𝗌𝗍𝖺. 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖼𝗁𝗂𝖼𝗈𝗍𝖾𝖺 𝗂𝗇 𝗆𝖺𝗋𝖾 𝗉𝖺𝗋𝗍𝖾, 𝗀𝖺𝗌𝗂𝗇𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈𝗍𝖽𝖾𝖺𝗎𝗇𝖺 𝖿𝗈𝖺𝗋𝗍𝖾 𝖺𝗆𝗎𝗓𝖺𝗇𝗍 𝖿𝖾𝗅𝗎𝗅 𝗂𝗇 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗂𝗎𝖻𝗂𝗍𝗎𝗅 𝗌𝖺𝗎 𝖺𝗋 𝖿𝗂 𝗍𝗎𝗅𝖻𝗎𝗋𝖺𝗍 𝖽𝖾 𝗌𝗎𝖻𝗂𝖾𝖼𝗍.
𝘐𝘶𝘣𝘪𝘵...
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗇𝗎 𝗌-𝖺 𝗀𝖺𝗇𝖽𝗂𝗍 𝗇𝗂𝖼𝗂𝗈𝖽𝖺𝗍𝖺 𝖼𝖺 𝗏𝖺 𝗋𝗈𝗌𝗍𝗂 𝖽𝗂𝗇 𝗇𝗈𝗎 𝖺𝖼𝖾𝗌𝗍 𝖼𝗎𝗏𝖺𝗇𝗍 𝖼𝗎 𝗌𝖾𝗇𝗍𝗂𝗆𝖾𝗇𝗍𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝖾. 𝖭𝗎 𝗌-𝖺 𝗀𝖺𝗇𝖽𝗂𝗍 𝗇𝗂𝖼𝗂𝗈𝖽𝖺𝗍𝖺 𝖼𝖺 𝗏𝖺 𝗀𝖺𝗌𝗂 𝗈 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝖺𝗇𝖺 𝗌𝗎𝖿𝗂𝖼𝖾𝗇𝗍 𝖽𝖾 𝖽𝖾𝗆𝗇𝖺 𝖽𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗌𝖺 𝗌𝖾 𝗂𝗇𝖽𝗋𝖺𝗀𝗈𝗌𝗍𝖾𝖺𝗌𝖼𝖺. 𝖣𝖺𝗋 𝖺𝗎 𝗍𝗋𝖾𝖼𝗎𝗍 𝖽𝖾𝗃𝖺 𝗌𝖺𝗉𝗍𝖾 𝗅𝗎𝗇𝗂 𝗌𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗂-𝖺 𝖽𝖺𝗍 𝗍𝗈𝖺𝗍𝖾 𝗆𝗈𝗍𝗂𝗏𝖾𝗅𝖾 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖺 𝗆𝖾𝗋𝗂𝗍𝖺𝗍 𝗌𝗂 𝗈𝗋𝗂𝖼𝖺𝗍 𝖽𝖾 𝗆𝗎𝗅𝗍 𝖺𝗋 𝗏𝗋𝖾𝖺 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝖺 𝗇𝖾𝗀𝖾, 𝖺𝖽𝖾𝗏𝖺𝗋𝗎𝗅 𝖾𝗋𝖺 𝖼𝗁𝗂𝖺𝗋 𝗂𝗇 𝖿𝖺𝗍𝖺 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂𝗅𝗈𝗋 𝗅𝗎𝗂.
𝖠 𝖿𝗈𝗌𝗍 𝖼𝖺𝗉 𝗉𝖾𝗌𝗍𝖾 𝗍𝗈𝖼𝗎𝗋𝗂 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂.
"𝖲𝗍𝗂𝗎, 𝗇𝗎? 𝖨𝗂 𝗌𝗉𝗎𝗇 𝗆𝖾𝗋𝖾𝗎 𝗌𝖺 𝗌𝖾 𝗎𝗂𝗍𝖾 𝗅𝖺 𝖾𝗅𝖾, 𝖼𝗁𝗂𝖺𝗋 𝗇𝗎 𝖾 𝗆𝖺𝗋𝖾 𝗅𝗎𝖼𝗋𝗎." 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗌𝗂 𝖽𝖺 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂 𝗉𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖼𝖺𝗉 𝗂𝗇 𝗀𝗅𝗎𝗆𝖺, 𝖽𝖾𝖼𝗁𝗂𝗓𝖺𝗇𝖽 𝗈 𝖼𝗎𝗍𝗂𝖾 𝖽𝖾 𝖻𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗂 𝗍𝖺𝖼𝗁𝗂𝗇𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝗂 𝗂𝗎𝖻𝗂𝗍𝗎𝗅 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖺 𝖽𝖾𝖼𝗂𝗌 𝗌𝖺 𝗌𝖾 𝗂𝗆𝖻𝗎𝖿𝗇𝖾𝗓𝖾 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝗍𝗈𝗍 𝗋𝖾𝗌𝗍𝗎𝗅 𝗇𝗈𝗉𝗍𝗂𝗂.
"𝖤𝗂 𝖻𝗂𝗇𝖾, 𝗌𝖼𝗎𝗓𝖺-𝗆𝖺 𝖼𝖺 𝗇𝗎-𝗆𝗂 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝗂𝖽𝖾𝖾𝖺 𝖽𝖾 𝖺-𝗅 𝗏𝖾𝖽𝖾𝖺 𝗉𝖾 𝗂𝗎𝖻𝗂𝗍𝗎𝗅 𝗆𝖾𝗎 𝖿𝖺𝖼𝖺𝗇𝖽 𝗇𝖺𝗎𝖿𝗋𝖺𝗀𝗂𝖺 𝖽𝖾 𝖺𝗅𝗍𝖼𝗂𝗇𝖾𝗏𝖺." 𝖢𝖾𝗅 𝗆𝖺𝗋𝖾 𝗌𝗎𝗂𝖾𝗋𝖺, 𝗅𝖺𝗌𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝖾 𝗉𝖾 𝗌𝗉𝖺𝗍𝖾 𝗉𝖾 𝖼𝖺𝗇𝖺𝗉𝖾𝖺 𝗌𝗂 𝗂𝗇𝖼𝗋𝗎𝗇𝗍𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝖾, 𝖼𝗁𝗂𝖺𝗋 𝗌𝗂 𝖺𝗍𝗎𝗇𝖼𝗂 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗅 𝗀𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺 𝗌𝗂 𝗂𝗂 𝖼𝗂𝗎𝗉𝗂 𝗈𝖻𝗋𝖺𝗃𝗂𝗂. 𝖨𝗇𝖼𝖾𝖺𝗋𝖼𝖺 𝗌𝖺 𝖿𝖺𝖼𝖺 𝗎𝗇 𝗉𝗎𝗇𝖼𝗍 𝗌𝗂 𝗌𝖺-𝗌𝗂 𝗉𝖺𝗌𝗍𝗋𝖾𝗓𝖾 𝖼𝖺𝗅𝗆𝗎𝗅 𝗌𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗇𝗎 𝗅-𝖺 𝖺𝗃𝗎𝗍𝖺𝗍 𝖽𝖾𝗅𝗈𝖼, 𝗍𝖺𝗋𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗅 𝖼𝖺 𝗉𝖾 𝗎𝗇 𝖻𝖾𝖻𝖾𝗅𝗎𝗌.
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
Fanfiction𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...