𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖺 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖺𝗍 𝗌𝖺 𝗀𝖺𝖿𝖺𝗂𝖾, 𝗏𝖺𝗅𝗎𝗋𝗂𝗅𝖾 𝖽𝖾 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝗋𝖾 𝗅𝗈𝗏𝗂𝗇𝖽𝗎-𝗅, 𝖿𝖺𝖼𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗂 𝗍𝗈𝗍 𝖼𝗈𝗋𝗉𝗎𝗅 𝗌𝖺 𝗍𝗋𝖾𝗆𝗎𝗋𝖾 𝗌𝗎𝖻 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂."𝖫𝖺 𝗇𝖺𝗂𝖻𝖺." 𝗀𝖾𝗆𝗎 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝗂𝗌𝗂 𝖾𝗅𝗂𝖻𝖾𝗋𝖾𝖺𝗓𝖺 𝗂𝗇𝖼𝖺𝗋𝖼𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺 𝗂𝗇 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝗂𝗈𝗋𝗎𝗅 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅𝗎𝗂 𝗆𝖺𝗂 𝗆𝗂𝖼, 𝗉𝗂𝖼𝖺𝗍𝗎𝗋𝗂 𝖽𝖾 𝗌𝗎𝖽𝗈𝖺𝗋𝖾 𝖼𝗎𝗋𝗀𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗂 𝗉𝖾 𝖿𝗋𝗎𝗇𝗍𝖾. 𝖵𝗈𝗂𝖺 𝗌𝖺 𝗅𝖾 𝗌𝗍𝖾𝖺𝗋𝗀𝖺, 𝖽𝖺𝗋 𝗉𝗂𝖼𝗂𝗈𝖺𝗋𝖾𝗅𝖾 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗅-𝖺𝗎 𝗂𝗆𝗉𝗂𝖾𝖽𝗂𝖼𝖺𝗍 𝗌𝖺 𝖿𝖺𝖼𝖺 𝖺𝖼𝖾𝗌𝗍 𝗅𝗎𝖼𝗋𝗎, 𝗍𝗋𝖺𝗀𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗅 𝗌𝗂 𝗆𝖺𝗂 𝖺𝗉𝗋𝗈𝖺𝗉𝖾 𝗌𝗂 𝗆𝖺𝗂 𝖺𝖽𝖺𝗇𝖼.
"𝖭𝗎 𝗉𝗅𝖾𝖼𝖺, 𝗂𝗆𝗂 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝗌𝖺 𝖿𝗂𝗎 𝗉𝗅𝗂𝗇 𝖺𝗌𝖺." 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖺 𝗓𝖺𝗆𝖻𝗂𝗍 𝗌𝗂 𝗌𝗂-𝖺 𝗂𝗇𝖿𝖺𝗌𝗎𝗋𝖺𝗍 𝖻𝗋𝖺𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋𝗎𝗅 𝗀𝖺𝗍𝗎𝗅𝗎𝗂 𝗅𝗎𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂, 𝖼𝖾𝗅 𝗆𝖺𝗋𝖾 𝖼𝗁𝗂𝖼𝗈𝗍𝗂 𝗌𝗂 𝗌𝖺𝗋𝗎𝗍𝖺 𝖻𝗎𝗓𝖾𝗅𝖾 𝗉𝗅𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾 𝖺𝗅𝖾 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇.
"𝖲𝗍𝗂𝗎 𝖼𝖺 𝗈 𝖿𝖺𝖼𝗂, 𝗄𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇, 𝖽𝖺𝗋 𝗍𝗈𝗍 𝗍𝗋𝖾𝖻𝗎𝗂𝖾 𝗌𝖺 𝖺𝗋𝗎𝗇𝖼 𝗉𝗋𝖾𝗓𝖾𝗋𝗏𝖺𝗍𝗂𝗏𝗎𝗅." 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖺 𝗈𝖿𝗍𝖺𝗍 𝗌𝗂 𝗌-𝖺 𝗍𝗋𝖺𝗌 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗍, 𝗅𝖺𝗌𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗅 𝗉𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝖺 𝗌𝖾 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗇𝗀𝖺 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋𝗎𝗅 𝗇𝗂𝗆𝗂𝖼𝗎𝗅𝗎𝗂, 𝖻𝗎𝗓𝖾𝗅𝖾 𝗅𝗎𝗂 𝖿𝗈𝗋𝗆𝖺𝗇𝖽 𝗈 𝗆𝗎𝖿𝖺 𝖽𝖾𝗓𝖺𝗆𝖺𝗀𝗂𝗍𝖺.
"𝖬𝖺 𝗂𝗇𝖼𝗈𝗋𝖼 𝗂𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍 𝗌𝗂 𝗇𝖾 𝗉𝗎𝗍𝖾𝗆 𝗂𝗆𝖻𝗋𝖺𝗍𝗂𝗌𝖺." 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖺 𝗓𝖺𝗆𝖻𝗂𝗍 𝗌𝗂 𝖺 𝗉𝗎𝗌 𝗎𝗇 𝗌𝖺𝗋𝗎𝗍 𝖽𝖾𝖺𝗌𝗎𝗉𝗋𝖺 𝖼𝖺𝗉𝗎𝗅𝗎𝗂 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇, 𝗉𝗅𝖾𝖼𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗂𝗇 𝖽𝗈𝗋𝗆𝗂𝗍𝗈𝗋 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅 𝗆𝖺𝗂 𝗆𝗂𝖼 𝗂𝗌𝗂 𝗂𝗇𝗍𝗂𝗇𝖽𝖾𝖺 𝖻𝗋𝖺𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗌𝗂 𝗌𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾𝖺 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗈𝗋𝗍𝖺𝖻𝗂𝗅.
𝖨𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝗍𝖾𝗇𝗌𝗂𝗎𝗇𝖾𝖺 𝗌𝖾𝗑𝗎𝖺𝗅𝖺 𝖽𝗂𝗌𝗉𝖺𝗋𝗎𝗌𝖾, 𝗆𝖺𝗂 𝖾𝗑𝗂𝗌𝗍𝖺𝗎 𝖼𝖺𝗍𝖾𝗏𝖺 𝗀𝖺𝗇𝖽𝗎𝗋𝗂 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖻𝖺𝗇𝗎𝗂𝖺𝗎 𝗆𝗂𝗇𝗍𝖾𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇. 𝖢𝗁𝗂𝖺𝗋 𝖽𝖺𝖼𝖺 𝗇𝗎 𝖺𝗎 𝗏𝗈𝗋𝖻𝗂𝗍 𝖽𝖾𝗉𝗋𝖾 𝖺𝗌𝗍𝖺, 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖺 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖺𝗍 𝗌𝖺 𝖺𝗂𝖻𝖺 𝗈 𝗌𝖾𝗇𝗓𝖺𝗍𝗂𝖾 𝖽𝖾 𝗇𝖾𝗅𝗂𝗇𝗂𝗌𝗍𝖾 𝗂𝗇 𝗌𝗍𝗈𝗆𝖺𝖼 𝖽𝖾 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗎𝗏𝖺𝗇𝗍𝗎𝗅 "𝖨" 𝖺 𝗌𝖺𝖼𝖺𝗉𝖺𝗍 𝖽𝗂𝗇 𝗀𝗎𝗋𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂.
"𝖬-𝖺𝗆 𝗂𝗇𝗍𝗈𝗋𝗌." 𝖺 𝗌𝗉𝗎𝗌 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖽𝗎𝗉𝖺 𝖼𝖾 𝖺 𝗂𝗇𝖼𝗁𝗂𝗌 𝗎𝗌𝖺 𝗂𝗇 𝗎𝗋𝗆𝖺 𝗅𝗎𝗂 𝗌𝗂 𝗌-𝖺 𝖺𝗋𝗎𝗇𝖼𝖺𝗍 𝗂𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍 𝗂𝗇𝖺𝗉𝗈𝗂 𝗉𝖾 𝗉𝖺𝗍, 𝗍𝗋𝖺𝗀𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗅 𝗉𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗇 𝖻𝗋𝖺𝗍𝖾.
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
Fanfiction𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...