𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖽𝖾𝖼𝗁𝗂𝖽𝖾 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗍 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂 𝗂𝗇 𝖼𝖺𝗆𝖾𝗋𝖺 𝗌𝗅𝖺𝖻 𝗅𝗎𝗆𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺. 𝖤𝗋𝖺 𝖽𝖾𝗃𝖺 𝗓𝗂, 𝖽𝖺𝗋 𝖽𝗂𝗇 𝖿𝖾𝗋𝗂𝖼𝗂𝗋𝖾 𝖽𝗋𝖺𝗉𝖾𝗋𝗂𝗂𝗅𝖾 𝖾𝗋𝖺 𝗂𝗇𝖼𝗁𝗂𝗌𝖾. 𝖢𝗎 𝗍𝗈𝖺𝗍𝖾 𝖺𝖼𝖾𝗌𝗍𝖾𝖺, 𝖺𝗌𝗍𝖺 𝗇𝗎 𝗅-𝖺 𝗂𝗆𝗉𝗂𝖾𝖽𝗂𝖼𝖺𝗍 𝗉𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝖺 𝗌𝗂𝗆𝗍𝖺 𝖼𝖺 𝗎𝗇 𝖻𝖺𝗅𝗈𝗇 𝗂 𝗌𝖾 𝗂𝗆𝖿𝗅𝖺 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗍 𝗌𝗎𝖻 𝖼𝗋𝖺𝗇𝗂𝗎.𝘈𝘩. 𝘋𝘶𝘭𝘤𝘦 𝘮𝘶𝘩𝘮𝘶𝘳𝘦𝘢𝘭𝘢. 𝘕𝘶 𝘮𝘢 𝘱𝘶𝘵𝘦𝘢𝘮 𝘴𝘢𝘵𝘶𝘳𝘢.
𝖲-𝖺 𝗋𝗂𝖽𝗂𝖼𝖺𝗍 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗍 𝖽𝗂𝗇 𝗉𝖺𝗍, 𝗎𝗂𝗍𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝖾 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋 𝗌𝗂 𝗏𝖺𝗓𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗂 𝗉𝖾 𝖼𝖾𝗅 𝗆𝖺𝗂 𝖻𝗎𝗇 𝗉𝗋𝗂𝖾𝗍𝖾𝗇 𝗌𝗂 𝗉𝖾 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝗉𝖾 𝗉𝗈𝖽𝖾𝖺, 𝖽𝗈𝗋𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗎𝗅 𝗂𝗇 𝖻𝗋𝖺𝗍𝖾𝗅𝖾 𝖼𝖾𝗅𝗎𝗂𝗅𝖺𝗅𝖺𝗍. 𝖭𝗎-𝗌𝗂 𝖺𝗆𝗂𝗇𝗍𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖼𝗎 𝖺𝖽𝖾𝗏𝖺𝗋𝖺𝗍 𝖼𝖾 𝗌-𝖺 𝗂𝗇𝗍𝖺𝗆𝗉𝗅𝖺𝗍 𝖺𝗌𝖾𝖺𝗋𝖺, 𝗂𝗌𝗂 𝖺𝗆𝗂𝗇𝗍𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖽𝗈𝗋 𝖼𝖺 𝖺 𝖻𝖺𝗎𝗍. 𝖬𝗎𝗅𝗍.
𝖳𝖾𝗅𝖾𝖿𝗈𝗇𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖺 𝗌𝗎𝗇𝖺𝗍 𝗆𝖾𝗌𝖺𝗃𝖾 𝖽𝗎𝗉𝖺 𝗆𝖾𝗌𝖺𝗃𝖾 𝗌𝗂 𝗌𝗎𝗇𝗍𝗎𝗅 𝗅-𝖺 𝖿𝖺𝖼𝗎𝗍 𝗉𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝖺 𝖺𝗂𝖻𝖺 𝖼𝖺𝗍𝖾𝗏𝖺 𝖿𝗅𝖺𝗌𝗁𝖻𝖺𝖼𝗄-𝗎𝗋𝗂 𝖽𝗂𝗇 𝗇𝗈𝖺𝗉𝗍𝖾𝖺 𝗍𝗋𝖾𝖼𝗎𝗍𝖺.
" 𝘌𝘭 𝘮𝘪-𝘢 𝘵𝘳𝘪𝘮𝘪𝘴 𝘶𝘯 𝘮𝘦𝘴𝘢𝘫!" 𝘑𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘢 𝘵𝘪𝘱𝘢𝘵 𝘴𝘪 𝘴-𝘢 𝘳𝘰𝘴𝘵𝘰𝘨𝘰𝘭𝘪𝘵 𝘱𝘦 𝘱𝘰𝘥𝘦𝘢 𝘪𝘯 𝘵𝘪𝘮𝘱 𝘤𝘦 𝘪𝘴𝘪 𝘵𝘪𝘯𝘦𝘢 𝘵𝘦𝘭𝘦𝘧𝘰𝘯𝘶𝘭 𝘪𝘯𝘵𝘳𝘦 𝘮𝘢𝘪𝘯𝘪.
" 𝘊𝘪𝘯𝘦? " 𝘛𝘢𝘦𝘩𝘺𝘶𝘮𝘨 𝘢 𝘪𝘯𝘤𝘦𝘵𝘢𝘵 𝘴𝘢-𝘭 𝘴𝘢𝘳𝘶𝘵𝘦 𝘱𝘦 𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘤𝘢𝘵𝘦𝘷𝘢 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘦, 𝘳𝘪𝘥𝘪𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘮𝘣𝘦𝘭𝘦 𝘴𝘱𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦𝘯𝘦 𝘭𝘢 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶𝘭 𝘱𝘳𝘰𝘴𝘵𝘦𝘴𝘤 𝘢 𝘭𝘶𝘪 𝘑𝘪𝘮𝘪𝘯.
" 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘨𝘪! 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘨𝘪... " 𝘑𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘢 𝘻𝘨𝘢𝘳𝘤𝘪𝘵 𝘤𝘶𝘷𝘪𝘯𝘵𝘦𝘭𝘦, 𝘤𝘶 𝘶𝘯 𝘻𝘢𝘮𝘣𝘦𝘵 𝘵𝘦𝘯𝘤𝘶𝘪𝘵 𝘱𝘦 𝘤𝘩𝘪𝘱𝘶𝘭 𝘴𝘢𝘶.
" 𝖭𝗎, 𝗇𝗎, 𝗇𝗎... 𝖳𝖾 𝗋𝗈𝗀 𝗌𝗉𝗎𝗇𝖾-𝗆𝗂 𝖼𝖺 𝗇𝗎 𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖺𝖽𝖾𝗏𝖺𝗋𝖺𝗍! " 𝗌𝗍𝗋𝗂𝗀𝖺 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗇 𝗌𝗈𝖺𝗉𝗍𝖺, 𝖺𝗉𝗎𝖼𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝗂 𝗋𝖾𝗉𝖾𝖽𝖾 𝗍𝖾𝗅𝖾𝖿𝗈𝗇𝗎𝗅 𝗉𝖾𝗇𝗍𝗋𝗎 𝖺-𝗌𝗂 𝖼𝖺𝗎𝗍𝖺 𝗆𝖾𝗌𝖺𝗃𝖾𝗅𝖾. 𝖮𝖼𝗁𝗂𝗂 𝗂 𝗌-𝖺𝗎 𝗆𝖺𝗋𝗂𝗍 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗂-𝖺 𝖽𝖺𝗍 𝗌𝖾𝖺𝗆𝖺 𝖼𝖺 𝖺 𝗏𝗈𝗋𝖻𝗂𝗍 𝖼𝗎 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖺𝗌𝖾𝖺𝗋𝖺, 𝗂𝖺𝗋 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅 𝖺 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖺𝗍 𝗌𝖺 𝗂𝗇𝖼𝗋𝖾𝗆𝖾𝗇𝖾𝖺𝗌𝖼𝖺 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝖼𝗂𝗍𝖾𝖺 𝗆𝖾𝗌𝖺𝗃𝖾𝗅𝖾.
𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻: 𝖬𝗂-𝖾 𝖽𝗈𝗋 𝖽𝖾 𝗍𝗇𝗇𝖾... 𝖨𝗆𝗂 𝖾𝖽𝗍𝖾 𝖽𝗈𝗋 𝗌𝖺 𝗏𝗈𝗏𝖾𝗌𝖼 𝖼𝗎 𝗍𝗇𝗇𝖾... 𝖬𝗂-𝖾 𝖽𝗈𝗋 𝖽𝖾 𝖽𝗂𝗑𝗎𝗍𝗂𝗂𝗅𝖾 𝗇𝗈𝗌𝗍𝗋𝖾 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝗂𝗉𝖺𝗅𝖾 𝗌𝗂 𝗌𝗂 𝗌𝖺-𝗍𝗂 𝖺𝗎𝖿 𝗏𝗈𝖼𝖾... 𝖬𝗂-𝖾 𝖽𝗈𝖿 𝖽𝖾 𝗍𝗈𝗍𝗈 𝖼𝖾 𝖾𝖽𝗍𝖾 𝖽𝖾𝗉𝗋𝖾 𝗍𝗂𝗇𝗇𝖾
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
Fanfiction𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...