"𝖥𝗎𝖼𝗄 𝗆𝖾" 𝗀𝖾𝗆𝗎 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖽𝗈𝗋𝗇𝗂𝖼 𝖼𝗎 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂 𝗂𝗇𝖼𝗁𝗂𝗌𝗂, 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖺 𝗌𝖺 𝗅𝖺𝗌𝖾 𝖼𝖺𝗍𝖾𝗏𝖺 𝗌𝖺𝗋𝗎𝗍𝗎𝗋𝗂 𝗎𝗆𝖾𝖽𝖾 𝗉𝖾 𝗀𝖺𝗍𝗎𝗅 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅𝗎𝗂. 𝖮𝖽𝖺𝗍𝖺 𝖼𝖾 𝗌𝗂-𝖺 𝗉𝗎𝗌 𝗆𝖺𝗂𝗇𝗂𝗅𝖾 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋𝗎𝗅 𝖼𝗈𝗋𝗉𝗎𝗅𝗎𝗂 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇, 𝖺 𝗉𝗎𝗍𝗎𝗍 𝗌𝖺-𝗌𝗂 𝗌𝗂𝗆𝗍𝖺 𝖻𝖺𝗍𝖺𝗂𝗅𝖾 𝗂𝗇𝗂𝗆𝗂𝗂 𝖼𝗋𝖾𝗌𝖼𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝖽𝖾𝗀𝖾𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗂𝗂 𝗆𝖺𝗇𝗀𝖺𝗂𝖺𝗎 𝖼𝗈𝖺𝗉𝗌𝖾𝗅𝖾 𝖻𝖺𝗂𝖺𝗍𝗎𝗅𝗎𝗂 𝖺 𝖼𝖺𝗋𝗎𝗂 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗂𝗋𝖺𝗍𝗂𝖾 𝖽𝖾𝗏𝖾𝗇𝗂 𝗇𝖾𝗋𝖾𝗀𝗎𝗅𝖺𝗍𝖺.𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖺 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖺𝗍 𝗌𝖺 𝗀𝖾𝗆𝖾 𝖼𝖺𝗇𝖽 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗌-𝖺 𝗎𝗋𝖼𝖺𝗍 𝗉𝖾𝗌𝗍𝖾 𝖾𝗅 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝗂𝗅 𝗍𝗂𝗇𝖾𝖺 𝖽𝖾 𝖼𝖺𝗇𝖺𝗉𝖾𝖺. 𝖢𝖾𝗅 𝗆𝖺𝗂 𝗍𝖺𝗇𝖺𝗋 𝗌𝗂-𝖺 𝗂𝗇𝖿𝖺𝗌𝗎𝗋𝖺𝗍 𝗉𝗂𝖼𝗂𝗈𝖺𝗋𝖾𝗅𝖾 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗋𝗎𝗅 𝗍𝗋𝗎𝗇𝗀𝗁𝗂𝗎𝗅𝗎𝗂 𝗅𝗎𝗂 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂, 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝖼𝖾𝗂 𝖽𝗈𝗂 𝗌-𝖺𝗎 𝖼𝗈𝗇𝖾𝖼𝗍𝖺𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗋-𝗎𝗇 𝗌𝖺𝗋𝗎𝗍 𝖿𝗅𝖺𝗆𝖺𝗇𝖽, 𝖼𝖾𝗅 𝗆𝖺𝗋𝖾 𝗋𝗈𝗌𝗍𝗈𝗀𝗈𝗅𝗂𝗇𝖽𝗎-𝗌𝗂 𝗌𝗈𝗅𝖽𝗎𝗋𝗂𝗅𝖾 𝗉𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇, 𝖺𝗆𝖺𝗇𝖽𝗈𝗂 𝗇𝖾𝗏𝗈𝗂𝖺𝗌𝗂 𝗌𝗂 𝗇𝖾𝗋𝖺𝖻𝖽𝖺𝗍𝗈𝗋𝗂, 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝗅𝗂𝗆𝖻𝗂𝗅𝖾 𝗅𝗈𝗋 𝗋𝖺𝗍𝖺𝖼𝖾𝖺𝗎 𝗎𝗇𝗎𝗅 𝗅𝖺𝗇𝗀𝖺 𝖼𝖾𝗅𝖺𝗅𝖺𝗅𝗍. 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗂𝗋𝖺 𝗀𝗋𝖾𝗎 𝗌𝗎𝖻 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂, 𝗍𝗋𝖾𝖼𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝗂 𝗆𝖺𝗇𝖺 𝗉𝗋𝗂𝗇 𝗉𝖺𝗋𝗎𝗅 𝖼𝖾𝗅𝗎𝗂 𝗆𝖺𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝖼𝖾 𝗂𝗅 𝗍𝗋𝖺𝗀𝖾𝖺 𝗎𝗌𝗈𝗋.
𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗌𝗂-𝖺 𝗅𝖺𝗌𝖺𝗍 𝖽𝖾𝗀𝖾𝗍𝖾𝗅𝖾 𝗌𝖺 𝗌𝖾 𝗉𝗅𝗂𝗆𝖻𝖾 𝗅𝗂𝖻𝖾𝗋𝖾 𝖽𝖾-𝖺 𝗅𝗎𝗇𝗀𝗎𝗅 𝗉𝗂𝖾𝗅𝗂𝗂 𝗌𝖾𝗇𝗌𝗂𝖻𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗌𝖼𝗎𝗇𝗌𝖾 𝗌𝗎𝖻 𝗉𝗎𝗅𝗈𝗏𝖾𝗋𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇, 𝗀𝖺𝗌𝗂𝗇𝖽𝗎-𝗂 𝗆𝖺𝗆𝖾𝗅𝗈𝗇𝗎𝗅 𝗂𝗇 𝖺𝖼𝖾𝗌𝗍 𝗉𝗋𝗈𝖼𝖾𝗌 𝗌𝗂 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗉𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺-𝗅 𝗓𝗏𝖺𝗋𝖼𝗈𝗅𝖾𝖺𝗌𝖼𝖺 𝗌𝗂 𝗌𝖺-𝗅 𝗋𝗈𝗌𝗍𝗈𝗀𝗈𝗅𝖾𝖺𝗌𝖼𝖺 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾 𝖽𝖾𝗀𝖾𝗍𝖾, 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉 𝗉𝖾 𝗍𝗈𝗍 𝖼𝗈𝗋𝗉𝗎𝗅 𝗅𝗎𝗂 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗌𝖾 𝗓𝗏𝖺𝗋𝖼𝖾𝖺 𝖽𝖾 𝖿𝖾𝗋𝗂𝖼𝗂𝗋𝖾.
𝖣𝖺𝗋 𝖻𝗋𝗎𝗌𝖼, 𝗍𝗈𝗍𝗎𝗅 𝗌-𝖺 𝗍𝖾𝗋𝗆𝗂𝗇𝖺𝗍.
"𝖢-𝖢𝖾..." 𝗋𝖾𝗎𝗌𝗂 𝗌𝖺 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾𝖻𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝗉.𝖼𝖾 𝖽𝖾𝗌𝖼𝗁𝗂𝖽𝖾𝖺 𝗈𝖼𝗁𝗂𝗂, 𝗏𝖺𝗓𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗅 𝗉𝖾 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝗋𝖾𝗍𝗋𝖺𝗀𝖺𝗇𝖽𝗎-𝗌𝖾 𝖼𝗎 𝗈 𝗉𝗋𝗂𝗏𝗂𝗋𝖾 𝖿𝗈𝖺𝗋𝗍𝖾 𝖾𝗇𝖾𝗋𝗏𝖺𝗍𝖺 𝗉𝖾 𝖿𝖺𝗍𝖺, 𝗎𝗇 𝗈𝖿𝗍𝖺𝗍 𝖿𝗋𝗎𝗌𝗍𝗋𝖺𝗍 𝗉𝖺𝗋𝖺𝗌𝗂𝗇𝖽𝗎-𝗂 𝖻𝗎𝗓𝖾𝗅𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾𝖽𝖾𝗌𝖼𝗁𝗂𝗌𝖾.
CITEȘTI
𝗪𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗡𝘂𝗺𝗯𝗲𝗿 | 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘮𝘪𝘯
Fanfiction𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙪𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙖𝙡𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙪𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙧𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙖𝙩𝙖 𝙡𝙪𝙢𝙚𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙥𝙚 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙡𝙩𝙧𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙚𝙡. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ 𝘿𝙖𝙧 𝙘𝙚 𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙖𝙢𝙥𝙡...