<<5>> HAUNTED HOUSE

133 17 1
                                    

Pov's Taehyun
Боминтой цуг парк дээр ирчихсэн байна.Найзууд нь тэнд харагдаж байгаа бололтой...Биднийг очтол тэдний нүд орой дээрээ гарав,их гайхсан бололтой нэг найз нь

"Өөрөө үнэхээр Чүэ Бомины найз залуу юмуу"

Би:
"Тийм ээ"

Өөр нэг найз нь:
"Ээе Бомин ахыгаа л аваад ирсэн юм биш үү,үнэхээр царайлаг юм байна"

Бомин:
"Үгүй ээ биш,тэглээч манай ах шиг юм иймэрхүү юм зөвшөөрж харагдаач"

Уг нь Гю өчигдөр зөвшөөрсөн л юм сан...Тэрний хэлсэнээр Бомины найзууд гадарлахдаа сайн бололтой...Тэдэнд итгүүлэх хэрэгтэй байх.

Би:
"Сайн байцгаануу?Кан Тэхён гэдэг.Ханил ахлах сургуулийн 3р анги. Бомины найз залуу,танилцахад таатай байна"

Найз нар нь овоо итгэж эхлэх шиг боллоо бүгд л юм хэлж байна

"Юу вэ овог нь өөр юм байна.Бас төгсөх анги,аргагүй л Чүэ Бомин!Үнэхээр царайлаг!Дээрээс нь эелдэг найз залуу!idol-уудын араас гүйдэг чамайг найз залуутай болно гэж бодсонгүй шүү"

"Өөрөөсөө хоёроор ах найз залуу Чүэ Бомин азтай юмаа"

"Хэзээдээ үерхчихдэг байна аа"

"Үнэхээр царайлаг юмаа"

"Ээе аргагүй л Чүэ Бомин,Сануг ахлах сургуулийн залуу охин тэнгэр!"

Гэх мэтчилэн найзууд нь юм хэлээд л байна.Бомин Гютай хэрэлдэхдээ охин тэнгэрийн өөдөөс юм хэллээ гээд байсан ийм учиртай байжээ.Бомгю ч бас цэцэрлэг,бага,дунд,ахлах ангид дандаа л Үзэсгэлэн гоо гэдэг хочтой байсан шүү,эрэгтэй хүнийг доромжилж байна эдр гээд уурлаад л байгаа...Сайн харвал Бомгю Бомин хоёр үнэхээр төстэй царайтай эгчийн царайг дуйрайсан нь яамай даа,ахын царайг дуурайсан бол ч ИЙ!энэ хоёрын ааш зан бол бүр ч ижилхэн!аа нээрэн Бомгю,Сүбин эдр ч бас паркд ирнэ гэж байсан таараасай...

Pov's Beomgyu
Би түрүүлээд парк дээр ирчихжээ...Энэ нэг хэдэн юм одоо цаг барьж сураасай!Тэхён Бом хоёр юу болж байгаа бол...
Би найзуудтай нь уулзаж байгаагүй болохоор санаа зовж л байна шүү...Баригдчихсан дүүг минь шившиг болгоогүй байгаа Кан Тэхён.За тэр ч яахав манай Сүбин уг нь цаг их сайн баридаг даа,яачихав...Өө!Тэндээс нөгөө дөрөв ирж байна!

Би:
"хөөе ямар уддаг юм бээ!"

Сүбин:
"Энэ хажууд нялуураад байгаа хоёроос л болсон,ёстой нэг... Уучлаарай Бомгю"

Би:
"За зүгээр зүгээр бүгд цугалцан юм чинь гялс тасалбараа аваад шууд галзуу хулгана луу!"

LOVE ZONE ||Completed||Where stories live. Discover now