<<3>> COMPETITOR?

168 17 10
                                    

Pov's Beomgyu
Ор маань цонхны яг хажууд байдаг болохоор өглөө болсоон бос гэж байгаа юм шиг нар яг миний нүүрэн дээр тусна,утасаа аван цаг харавал дөнгөж 04:20 болж байв.Угхх дахиад жоохон унтмаар байна...гэж бодсоор хөнжилөөр нүүрээ бүтээн хажуу тийшээ харан дэр тэврэн хэвтэв.Жоохон унтаж байгаад нойр арай гайгүй сэргэж эхлэн дэр минь нэг л том санагдана...юу билээ?ийм урт дэртэй билүү?ийн бодсоор хэвтэж бaйтал гэнэт л дэр маань хөдлөн эргэнэ,гайхан нэг нүдээ хальт нээгээд харвал...Өө бурхан минь би Тэхёныг тэвэрчихэж тэр ч тэвэрсэнийг минь мэдвэл намайг ална даа...Тэхён наашаа эргэн харж байхыг хараад сандарсандаа унтаж байгаа мэт дүр үзүүллээ.Би тэрнийг хурдхан л надаас холдох байх гэж бодтол,юу вэ?тэр намайн ширтэж байгаад уруул дээр маань зөөлөн үнсчихлээ!Бурхан минь миний дотор шатаж байгаа юм шиг санагдаж байна!
толгой дотор минь хэдэн зуун бодол эргэлдэж байна!Магадгүй Тэхён зүгээр л зүүдэндээ намайг гэж бодолгүй тэгсэн байх!тиймээ яг тийм!Ашгүй Тэхён буцаад унтчих шиг боллоо...Энэ өнөөдөр чинь ямар сонин эхлэж байнаа!

Өглөө болгон л 7:50 гэж босон хичээлээсээ хоцордог би 5:30 болж байхад л босон хувцасаа сольж элий балай юм бодон буйдан дээр тааз гөлрөн хэвтэнэ...6:00 болж байна,гэнэт ямар нэгэн чимээ сонсогдох шиг боллоо...
эргэн хартал Тэхён байв.Өглөөний үнсэлтээс болоод би тэрний царайг харж чадахгүй байна,Одоо яах ёстой вэ...
Тэхён намайг гөлрөж байснаа нүдээ нэг нухан

"Юу вэ?Би хий юм хараад байна уу даа?Чүэ Бомгю ийм эрт боссон байна гэж үү дээ!Түүхэнд үлдээх хэрэгтэй зүйл болж байна даа!"

"Тэрри чи чинь эсрэг хүйстнээ сонирхдог тэ?"

гэсэнд Тэхён жоохон балмагдаж байгаад нэг хөмсгөө өргөн

"Тийн,яасан?"

гэв,тийм шүү дээ тэр чинь straight.Өглөөнийх бол зүүдэндээ л тэгсэн байх...Би тэгтэл их сонин зүйл бодчихлоо.Ийм тэнэг зүйл бодож явахаар Сүбинийгээ л бодох минь...Ойрд уулзаагүй болохоор ямар ч эрч хүч алга аа...Ахх санаж байна!Чүэ Сүбин!

Time skip

Ахлах сургуульд орсноос хойш анх удаа л хичээлийн цагаас эрт ирж байна...
Ёнжүн ч бас эрт ирсэн байв.Тэр над руу ширтэж байснаа гэнэт

"Бомгю,чи хайртай хүн байгаа гэсэндээ,тэр хүн чинь зүгээр л чиний сайн хүн юм уу эсвэл бүр үерхдэг юмуу"

"Аан Сүбин үү,тэр бол миний зүгээр л хайртай хүн үерхдэггүй ээ,гэхдээ зөвхөн одоохондоо л"

"Одоохондоо?"

"Тиймээ,би тэрэнд удахгүй сэтгэлээ илчилдэг юм бил үү гэж бодож байгаа"

LOVE ZONE ||Completed||Where stories live. Discover now