<<16>> THE END

197 15 2
                                    

Бомгю: Яа!Би чамд ууралчихсан байсан шдэ Кан Тэхён!

Тэхён: Өө чааваас даа.Би чамд хэлэх гэж байсан юм.Тэр дээр тэвэрсэн охин чинь Тэхи шдээ.

Бомгю: Чи битгий худлаа ярь!Шар өнгийн богинохон үстэй өндөр охин байсан шд.Манай Тэхи чинь хав хар урт үстэй жижкээн хөөрхөн охин байдаг юм.

Тэхён: цаадах чинь хүнд хаягдцан гээд над дээр ирж уйлж унжиж байгаад явсан юмаа.Хаягдцан болохоор өөрийгөө шинчилнэ эдр гээд үсээ засуулсан гэсэн.

Бомгю: Худраад бай!Тэхи ах эгч хоёртой аялалд явсан шд.

Тэхён: Ирчихсэн шдээ тэнэгээ.Итгэхгүй байвал одоо манайх руу орж уулзах юмуу?

Бомгю: Тэгье!

_
-

Тэхи: Ахаа та яагаад миний зайрмагыг идчихсэн юм бэ!

Тэхён: Өө чинийх байсан юмуу?Ах нь жоохон байж байгаад дэлгүүр ороод бүр гоё амттайг аваад ирье за.

Бомгю: Хүүш ээ!Миний эгдүү нь яагаад ийм өндөр болчихоо вэ!?

Тэхи: Хаягдаад эморсон чинь гэнэт аймар өсцөн шд...

Бомгю: Боминыг ч гэсэн нэг хүнд хаягдуулж эморуулах юмсан...Гишгэчих гээд хэцүү байнаа.

Тэхён: за тэгэхээр хартай залуу минь одоо уур нь гарсан уу?

Бомгю: Үхсэний чинь хартай залуу.Би ерөөсөө хардаагүй за!

Тэхён: За бологээ болог.

Бомгю: Ингэхэд хэн манай Тэхиг хаяж зүрхлэв?Ах нь очоод алаад өгөх үү?

Тэхи: Та зүгээр ганц Жина эгчийг ч аргалж чадахгүй байж.

Бомгю: Жинагын асуудал болчихсөөн.

Тэхи: Таны бие одоо зүгээр биз дээ?

Тэхёны ээж: Нээрээ тийм.Чамайг хагалгаанд чинь орсоны маргааш бид хэд дахиад аялалд явчихсан болохоор санаа зовж байлаа.

Бомгю: Зүгээр дээ.Ах та хоёр ажлын шаардлагаар л аялалд явсан шүү дээ.

Тэхи: Бомгю убба,би уучлалт гуйгаад нэг бэлэг өгье.

Бомгю: Юу?

Тэхи: Кан Тэхён гэх ахыгаа бэлэглье!

Бомгю: Би энэнээр яах юм?

Тэхи: Та зүгээр болчихсон юм чинь сайхан болз л доо.

Бомгю: Энэнтэй юу?Болих уу даа...

Тэхён: хөөе би яачихаад байгаа юм!?

Бомгю: За тоглосон юмаа.

LOVE ZONE ||Completed||Where stories live. Discover now