<<6>> COUPLE STREET

140 20 2
                                    

Pov's Beomgyu
Үнэхээр их айж байсан ч сая Ёнжүн гарнаас минь барих мөчид бүхий л айдас минь хийсээд явчих шиг боллоо.Яг одоо би үнэхээр хачин юм бодож байна...

"Би үнэхээр Сүбинд сайн гэж үү?"

Энэ долоо хоног үнэхээр л сонин байна...Сүбинээс болж нэг ч догдолсонгүй,өмнө нь харах болгонд л зүрх минь дэлбэрэх шахам цохилдог байсан байтал.Харин энэ долоо хоногт Чүэ Ёнжүн,Кан Тэхён хоёроос болж зүрхээр явах нь байна шүү...
Сүбин ч яахав жил гаруйн хугацаанд найз гэх хил хязгаарыг нэг ч даваагүй болохоор хайр минь хөрсөн байж болно.
Харин яаж хоёр хүнээс болж зэрэг догдлоно вэ?зүрх минь...За одоо харин өнөөдөр яаж амьд үлдэхээн бодъё доо.
Хэдий тэнэг би ч гэсэн өнөөдөр Тэхён бид хоёр хоёулханаа болзоно гэдгийг ойлгосон шүү!

"Хөөе,Бом явцгаая"

"Зааа...Хайчих юм?"

"Ммм чи хайчмаар байна?"

"Өчигдөр парк явчихсан,ойрд кино театрт олигтой кино гарахгүй байна лээ,Далай харахаар явъя гэхээр намар болоод хүйтэрчихсэн байдаг..."

"Номын сан орж хичээл хийх үү"

"Тэгвэл би зүгээр харилаа!"

"Хаха тоглосон юмаа.Жинхнээсээ хайчдаг юм билээ...Аан,саяхан нээлтээ хийсэн хосын гудамж руу явах уу"

"Хоёулаа юу?хосын гудамж уу?"

"Яасан,дургүй байнуу?"

"Үгүй л дээ,за тэгвэл явцгаая"

Time skip
Зүгээр гэж бодсон ч...Энэ одоо юу вэ?!Хаа сайгүй хосууд,уур амьсгал нь ч тэр!Ер нь би юугаа бодож энэнтэй энд ирсэн юм бээ?!Ядаж байхад энэ нэг юм юу ч дуугарахгүй юм...Би л юм ярихаас.

"Хөөе ер нь явцгаах уу?"

"Яагаад энэ газар гоё л юм байна шд.Хоо тэр хараа аймар гоё цэцэгнүүд байна"

"Вуа тийм байна!Тэхёнаа зураг дараад өг дөө"

"За,тэнд зогсчих.1...2..3. за болцон"

"Чи ямар мэдрэмжгүй дардаг юм бэ өөе"

"Гоё л гарсан байна шд"

"За болио боль ярьшиг зураг дарахаа больчихъя.Явцгаая тэнд жижигхэн амьтны хүрээлэн байдаг гэсэн"

"Хоо тиү?Лама,хэрэм хоёр байгаа болуу?"

"Би яаж мэддин,өөрөө очоод харахгүй юу дөө"

"Хөөе,Бом энэ хараа!чи байна"

"Аль?"

"Тэнд байгааздээ хараа!"

LOVE ZONE ||Completed||Where stories live. Discover now