Extra 2

497 58 18
                                    

Unicode

"ဒီဇယားကတော့ တစ်နှစ်တာ တိုးတက်မှုရဲ့ အကျဥ်းချုပ်ဖြစ်ပြီး Profit နဲ့ lossတွေပါ ထည့်ပေးထားပါတယ်။ အခု Gong Trading Company Groupရဲ့ Companyအခွဲတွေမှာ Electronicအပိုင်းမှာ သိသိသာသာ 250%+ ရောင်းအားတိုးလာပြီး Fashion/အဝတ်အထည်အပိုင်းမှာ 40%ထိ ဝယ်လိုအား လျော့သွားပါတယ်။ အခု Covidကပ်ရောဂါကြောင့် Work from Homeလုပ်ရတာကြောင့်လို့ မြင်ပါတယ်။"

"ဟုတ်ပြီ။ Electronicအပိုင်းက ထုတ်ကုန်အသစ်တွေကရော?"

"ညွှန်ကြားထားတဲ့အတိုင်း ဖုန်းModelအသစ်နဲ့ Tabletအသစ် နောက်လထဲ ထွက်ဖို့ရှိပါတယ်။ နှစ်ခုလုံးက Online meetingတွေ supportပေးနိုင်အောင် အဓိကဖန်တီးထားတဲ့အပြင် ဖုန်းကိုလည်း screenခပ်ကြီးကြီးနဲ့ video callအတွက်ပါ အဆင်ပြေနိုင်အောင် ကြိုးစားထားတာမို့ Preorderတင်နေကြတာ limitပြည့်လုနီးပါးဖြစ်နေပါပြီ။"

"ကောင်းပါပြီ။ ကျွန်တော် ဖုန်းနဲ့tabletအတွက် ကြော်ငြာbudgetကို Approveလုပ်ပေးပါ့မယ်။"

"အဟမ်း၊ ကြော်ငြာခ သက်သာအောင် သူဌေးက မင်းသားနေရာ ဝင်ရိုက်လိုက်ပါလား?"

"ဗျာ!"

ရွှတ်နောက်နောက်နှင့် Department Managerအသံထွက်လာ၍ CEOကုန်းကျွင်းတစ်ယောက် ကြောင်သွားသည်။

"တစ်မျိုးမမှတ်ပါနဲ့၊ သူဌေး။ ကျွန်တော့် Departmentက အကုန်လုံးက သူဌေးကို ကြော်ငြာရိုက်စေချင်ပါတယ်။ ဝန်ထမ်းတွေသာမက Customerတွေကလည်း မျှော်ကြပါတယ်။ ကျွန်တော့ကို ဝိုင်းပူဆာကြလွန်းလို့ ကျွန်တော်ပြောပေးရတာပါ။"

"အဟင်း.... မလုပ်ပါနဲ့ဗျာ။ အရောင်းတက်နေတာလေး ကျွန်တော့်ကြောင့် ပျက်သွားပါဦးမယ်။"

ကုန်းကျွင်းက ရယ်ရယ်မောမောနှင့် Budgetစာရွက်ကို လက်မှတ်ထိုးပေးရင်း ပြောလိုက်သည်။

"နှစ်လအတွင်း ရောင်းအားသာ 500%ထိ တက်လာမယ်ဆိုရင်တော့ စဥ်းစားမယ်လို့ သတင်းလွှင့်လိုက်ပါ။"

စာရွက်ကို ကမ်းပေးရင်း မျက်လုံးကအရောင်တလက်လက်နှင့် ကျီစယ်သည့်အလား ကုန်းကျွင်းက ပြောလိုက်စဥ်မှာတော့ အခန်းထဲရှိ လူအများ သူဌေး၏ အပြုံးထဲတွင် ငေးမိကာ ငြိမ်ကြသွားသည်။ သေချာပါတယ်၊ သတင်းထွက်သွားသည်နှင့် ဒီလ ရောင်းအားကတော့ တကယ်တက်ပြီပဲ။ စီးပွားရေးလမ်းကြောင်း မြင်တတ်ပ့၊ Bossရယ်။

Memories Bring Back YouWhere stories live. Discover now