Part 10 - Mimpi

3.5K 73 4
                                    

AMARAN, PART INI MEMPUNYAI SCENE 18+. PEMBACA DIBAWAH 17 TAHUN JGN BCE, KALAU KORG BCE JUGK, TU HAL KORG. BUKN MSLH AUTHOR YE.


Izhan dan Kimi berciuman dgn agak rakus. Bibir Kimi digigit manja. Lelangit Kimi dijilat Izhan. Memang permainan mulut mereka amat ganas malam itu.

Kimi membaringkan Izhan, dan terus meniarap di atas badan lelaki itu. Kimi menyambung kerjanya dgn mencium leher Izhan sambil itu tangannya meraba kemaluan Izhan yg berada dalam seluar. Izhan semakin terangsang.

"Boleh Kimi bukak?" Tny Kimi.

"Sure sayang. I'm yours" Izhan tersenyum nakal.

Kimi menarik seluar track Izhan. Izhan dgn lajunya membuka boxer yg dipakainya. Kini Izhan turut berbogel. Batang Izhan semakin lama semakin menegak. Kimi mengusap lembut batang lelaki itu. Izhan menutup mata. Dia kini merasa sesuatu nikmat yg tidak pernah dilalui selama ini. Dia terasa geli. Rupanya batang dia elok berada dalam mulut Kimi.

Kimi bermain senjata Izhan dgn kasar sekali. Dijilatnya kepala takuk berwarna pink itu, air mazi yg meleleh juga dijlat dan ditelan. Izhan semakin merasa kesedapan dgn 'aktiviti' Kimi.

"Aahh syg, hisap lgi please" Izhan merengek manja. Kimi tersenyum lalu terus menghisap batang Izhan. Mula² perlahan sebab batang Izhan agak panjang sikit berbanding dia, tapi makin lama makin laju. Izhan memegang rambut Kimi, menolak kepala budak itu ke atas dan ke bawah, tanda mahu Kimi menghisap kepunyaan dia.

"Aaah sayanggg moreee" Izhan belum puas. Kimi melajukan hisapan. Kepala batang Izhan dijilat berkali-kali, dihisap. Kimi meludahkan air liurnya pada batang Izhan dan mula menghisapnya lagi. 10 minit dia menghisap, Izhan mula bergerak-gerak.

"Aahh nak pancut nak pancut" Izhan seperti sesak nafas akibat perbuatan Kimi yg memang laju, dh mcm pro bj.

"Jgn pancut lgi, Kimi belum puas" Kalini Kimi pulak baring. Izhan seperti keliru. Nk buat apa pulak?

"Fuck me abang" Kimi menghalakan lubang bontotnya. Kaki Kimi diangkat pada bahu Izhan. Izhan meludah pada batangnya agar mudah dimasukkan pada bontot Kimi. Perlahan-lahan, Izhan memasukkan batang jantannya pada lurah teruna Kimi.

"Tahan ye syg" Kata Izhan lembut. Kimi mengangguk. Saat Izhan mahu mula mendayung, Dia merasakan sesuatu dibelakangnya. Dia menoleh..

"Iz buat apa ni?" Soal Puan Mariam. Izhan terkejut. Mata ibunya seakan-akan menyala seperti mahu menbunuhnya.

"Ib... ib.. ibu... Iz... Iz..." Izhan terasa seperti dikepung. Dia diperangkap. Dia menjerit, "TIDAK!!"

"Iz! bangun nak! solat subuh! Dh pukul berapa ni" Puan Mariam mengoncang tubuh milik anaknya. Izhan masih lagi menjerit 'tidak'.

"Ya Allah dia ni. Iz! Bangun! Ibu jirus kau dgn air panas baru thu!" Puan Mariam mula meninggikan suara. Akhirnya Izhan tersedar dari tidur.

"Ha tahu pun bangun. Igtkan dh kne sampuk subuh² ni" Sindir ibunya.

"Pukul berapa dh ibu?" Tny Izhan.

"6.43. Pergi bangun solat subuh skrg. Dh lewat ni. Ibu kejut dri tdi x bangun²" Marah Puan Mariam. Izhan terus bangun lalu ke tandas. Ibunya hny menggeleng kepala. Pening dgn anak terunanya yg sorg tu.

Selesai solat, Izhan termenung di meja belajarnya. Harini hari jumaat, jdi dia memanfaatkan masa utk belajar memandangkan SPM dh nk dkt. Tiba² dia terigtkan mimpi tdi.

"Mimpi apa sia aku tdi" Dia hny menunduk. Pelik semacam dgn mimpi dia. Persoalan yg dia fikir skrg:

1) Kenapa dia mimpi dia buat seks?
2) And kenapa seks dgn lelaki?
3) And paling penting, knp lelaki tu Kimi?

Ruin My LifeWhere stories live. Discover now