-1- Začátek všeho

87 5 0
                                    

Stojím před novou budovou kde bude začínat můj nový život. Možná že to znělo směšně.
Nastupuji na vysokou. Na místo kde jsem vždy chtěla. A taky se tam pracně dostala. Možná jsem taky doufala že zažiju i něco bláznivého. Možná.

Navíc se přiznám že jsem panna. Ale nestydím se za to. Přeci jen v této době je to vzácné. Pusu už jsem měla když mi bylo asi šestnáct. Bylo to pro mě něco nového a ucítila jsem v sobě adrenalin. Ale ti vysnění motýlci v břiše nebyli.

Naposledy se ještě obejmu s rodiči. "Budete mi tak chybět" posmutněle jsem jim řekla jak to cítím. "Ty nám taky, ale hlavu vzhůru Vanny" oslovil mě taťka přezdívkou kterou jsem milovala. Pak dodal. "Přeci jen si tady chtěla od deváté třídy základní školy" řekl pyšně a já se uculila. "Tak už běž ty naše vysokolačko" pobídla mě máma a já s úsměvem přikývla.

Vejdu do budovy a zjistím že nemám ponětí kde je moje ubytování. Jediné co mi zbývá je jen hledat. Moje číslo pokoje je 19.
Rozhlédla jsem se po přízemí školy a vydala se do prvního patra kde by se měl nacházet můj pokoj. Všimla jsem si že škola je rozdělena do dvou částí. Ubytování a učebny. Když jsem konečně došla před můj pokoj tak jsem chtěla vejít, ale v ten moment uslyšela hlasy. "Jo ten byl dobrý". Trochu jsem zpanikařila, jenže i přesto jsem vešla.

 Vevnitř byl mladý kudrnatý brunet a blonďatá holčina. Všimla jsem si i jedné pětice. Která jde tedy úplně mimo můj styl. Všichni se na mě otočili a chvíli jsme na sebe jen tak zírali, dokud se do toho nevložil jeden pohledný a nachlup stejný kluk jako ten první brunet z té pětice. "A ty si vole kdo? Jeptiška?" vybuchl smíchy spolu s ostatními z té pětice, jen blonďatá milá holka a kudrnatý taktéž mile vypadají brunet ne.

Když to dořekl krapec  jsem zrudla a divila jsem se že jsem ze sebe vůbec něco vydala. "Já jsem Vannesa" řekla jsem tichým hláskem, a stále zaskočená jeho výrazy.
"Aha, to je mi u prdele" odfrkl si ten co si mě jako první pořádně všiml.

"Ahoj Vanneso já jsem Daniel." představil se mile slušný kudrnatý brunet. Nejspíš budou s tím druhým bratři. Měli nachlup stejné obličeje.  Ale jak vidím povahou byli zcela jiní. Daniel vypadal roztomilý a milý to se mi líbilo. Najednou jsem měla chuť ho poznat líp a víc. A ten druhý? Bez komentáře.

Když konečně ta potetovaná pětice odešla tak jsme se my tři představili. Ta blonďatá milá holka se jmenuje Jessica a je nejlepší kamarádka s Danielem. Taky to bude moje nová spolubydlící. Odpověděla mi že jak už vím tak Harry a Daniel jsou dvojčata, a tak proto údajně přišel Harry za  Danielem, ale kam jde Harry tam jde celá parta řekněme že Harry je takový ten vůdce a ostatní jsou s ním, protože jsou spolu naprosto všude.

Celá pětice si říká firer five a tady na škole jsou rozděleny skupiny lidí. Třeba main barbies , šprti , athelets, a nakonec normalis . A já patřím do normalis  jako Jess a Daniel. prý je tato skupina v pohodě a jsou v ní normální lidi s kterými se dá mluvit. Zato firer five jsou nevychovaní kluci kteří jsou potomci zbohatlíků a nemají žádnou úctu. Taky že ani pro jednoho neexistuje význam láska, pro ně je jenom pohlavní styk, párty,alkohol a návykové látky. 

 "Vanneso? můžu ti věřit?" zeptala se mě Jessica a já ji v upřímném souhlasu kývla. "Když si teď má nová spolubydlící, tak bych se ti chtěla s něčím svěřit." pobídla jsem ji ať pokračuje. Ona se ještě smutně podívala na Daniela. "Jednou se mi stala nehezká věc se Zaynem. Prostě jsem se sním vyspala. A věřila jsem mu, ale on mě jen hrozně využíval. Od té doby jsem s ním nepromluvila." dořekla a já se na ní soucitně podívala.

→ → →

 Daniel odešel a my si s Jess ještě dlouho do večera povídaly a seznamovaly se. Zjistila jsem že máme podobný vkus na filmy. Ale taky že máme úplně jiný společenský život. V tom zjištění jak se rády obě bavíme jsme navzájem vybuchly smíchem a nad sebou kroutily hlavou. Řekla mi že to musíme napravit, ale já ji odpověděla jen přes mou mrtvolu. 

Pak jsme obě zkoukly film který máme rády, a šokovaně jsem zase zjistila že tady je na pokoji jen jedna koupelna. Po téhle informaci přišel další záchvat smíchu. 

Pak jsem si vybalila a zalehla do mé nové postele. Za chvíli jsem už byla v říši snů.

Doufám že můj první školní den na téhle vysoké bude bezchybný.

Dayexxx

School of dreams [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat