Älkää kysykö
Okei mitä ihmettä oon tehny viime yönä, no kumminkin mennään nyt siihen luvun pariin.
Remus
Olimme pelanneet jotain kaksi tuntia totuutta ja tehtävää, kunnes tytöt päättivät mennä nukkumaan. Kello oli kumminkin jotain yksi yöllä. "En pysty vieläkään kuvittelemaan, että he ovat tulevaisuudesta" James sanoi hiljaa. Peter, Harry ja Colin ainakin nukkuivat jo. Fredistä en ollut varma. "James olen vielä kuule sattumoisin hereillä" Fred sanoi. Eli Fred oli vielä hereillä. "Hah minä tiesin sen jo" vastasin Jamesille. "Miten" Sirius kysyi. "Käyttämällä järkeäni ja lukemalla sukukirjoja Kirjastossa" vastasin Siriukselle huvittuneena. "Häh en ymmärtänyt yhtään" Sirius vastasi. "Niin että luin kirjastossa Weasleyn, Creeveyn ja Brownin sukukirjoja, joissa ei edes lukenut heidän nimiä, joten päättelin että he olisivat tulevaisuudesta. Tai miten muuten ajattelit heidän tietävän meidän kartastamme tai Jamesin näkymättömyysviitasta" vastasin hänelle. Sen jälkeen koitin saada unta. James ja Sirius juttelivat jostain vielä ja Fred koitti varmaan myös nukkua.
"Kuutamoo herätyyyss" kuulin Siriuksen äänen melkein korvassani. Avasin silmäni ja näin toisella puolella sänkyä Jamesin ja toisella puolella Siriuksen. "Mitä vittua Sarvihaara ja Anturajalka" mutisin heille. Olisin halunnut nukkua pitkään sunnuntaiaamuna, mutta Sirius ja James selvästi halusivat minut mukaan pelaamaan huispausta. Päätin kumminkin nousta ja vaihtaa yöpuvun pois. Kun olimme lähdössä huispauskentälle keksin jotain. "Kutsutaan Fred, Harry ja tytötkin niin saadaan enemmän pelaajia!" Sanoin aika äänekkäästi, koska Colin heräsi ja katsoi minua murhaavasti. "Colin, herätä Fred ja Harry ja tulkaa huispauskentälle mahdollisimman nopeasti" James sanoi pojalle. Sitten lähdimme kohti huispauskenttää. Oleskelu huoneessa lähetin lentävän paperilinnun lähettämään tytöille viestin.
Tytöt ja tulevaisuuden pojat saapuivat huispauskentälle puoli tuntia myöhemmin kuin me kelmit. Minä, Colin, Lily, Alice ja Lavender päätimme olla pelaamatta, koska emme oikeen osaa, joten menimme katsomoon katsomaan muiden pelaamista. Fred ja Marlene pelasi lyöjänä, Harry etsijänä, Sirius, Ginny ja James jahtaajina ja Mary pitäjänä. Tiesin että Mary ei ollut mikään paras huispauspelaaja, mutta hän pelasi silti tosi hyvin. Ginny, Fred ja Harry olivat aivan mahtavia pelaamaan huispausta. He varmasti kuuluvat Rohkelikon huispausjoukkueeseen omassa ajassaan.
"Ensimmäinen kerta varmaan ikinä, kun James ei tehnyt eniten maaleja" Sirius totesi, kun olimme matkalla lounaalle. Olimme olleet koko aamun huispauskentällä. "Gin onkin sattumoisin jo alle viisivuotiaana lainannut isoveljiensä luutia ja lennellyt niillä. Muun muassa minun luutaani." Fred kertoi. "Mistä sinä tuon tiesit" Ginny kysyi. "Mione kertoi joskus" Fred sanoi.
Olin käynyt juuri lounaalla ystävieni kanssa ja nyt vietin aikaa kirjastossa tyttöystäväni eli Lavenderin kanssa. Tutkin kuukarttoja, että tietäisin milloin olisi seuraava täysikuu. Sitten huomasin että se sattui juuri joulun kohdalle. "No voihan vittu" Sanoin ääneen vahingossa. Lavender katsoi minua ihmeissään, joten näytin hänelle kuukarttaa. Hän näytti huolestuneelta. "Aiotko jäädä muuten jouluksi Tylypahkaan" Lavender kysyi. "En tiedä vielä, James ja Sirius ainakin menevät Pottereille, Peteristä en tiedä" vastasin hänelle. "Minä, Colin, Fred, Harry ja Gin jäädään tänne" Lavender sanoi minulle. "Tehän voisitte tulla Pottereille, siellä on paljon tilaa" Sanoin hänelle. "Mieti mitä Jamesin vanhemmat miettisivät, kun heille ilmestyisi heidän lapsenlapsi tulevaisuudesta" Lavender naurahti. "Jään varmaan tänne, täällä on kivemmat olot olla ihmissutena" Sanoin hiljaa ettei kukaan muu kuulisi kuin Lavender. Hän hymyili minulle. Sitten suutelin häntä.
Lily
"Ömm.. Lily haluatko sinä, Alice, Marlene ja Mary tulla jouluna meille" James kysyi minulta oleskeluhuoneessa. Olimme siellä kahdestaan, koska muut paitsi Lav ja Remus olivat jääneet vielä syömään. "Minä voin tulla ja tiedän että Alice aikoo jäädä Tylypahkaan jouluksi" vastasin hänelle. Hän hymyili. Sitten tunsin hänen huulensa huulillani. "Anteeksi keskeytys, mutta miksi aina kun Minä astun yksin oleskeluhuoneeseen siellä suutelee pareja, joita ei uskoisi" kuulin Fredin sarkastisen äänen muotokuvalta. Irtouduin Jamesista. Punastuin taas kuten viimeksikin kun joku oli nähnyt meidän suutelevan. Sentään Tylyahossa kukaan kavereistamme ei ollut sattunut paikalle kesken meidän suutelun. "Fred hyvä en tiedä, keitä muita olet muka nähnyt" James vastasi Fredin kysymykseen. "No olen nähnyt Remuksen ja Lavenderin keskellä aamuyötä, Peterin ja jonkun puuskupuhin myös keskellä yötä, Siriuksen ja Marlenen ja nyt teidät" Fred luetteli tylsistyneenä. "Eli toisin sanoen kelmit joidenkin kanssa" Sanoin huvittuneena. "Sori Lily, mutta menen nytten poikien makuusaliin vähän kiusaamaan Peteriä siitä tytöstä" James sanoi ja lähti poikien makuusaliin. Fred lähti Jamesin perään melkein heti.
Jaahas on kirjoittanut tätä lukua kaksi päivää ja nyt meni vähä motivaatio ja alotin lukee uudelleen Pakkaskukkia😍 Mutta koitan jossain vaiheessa aloittaa uuden luvun. Hih😅
Sanat: 688
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tunarointia Menneisyydessä || Marauders/Harry Potter Fanfict
Hayran KurguTässä Fanfictissä Fred Weasley, Lavender Brown ja Colin Creevey seikkailevat menneisyydessä, Kelmien Kouluajoissa. !!En omista yhtäkään hahmoa. Kaikki hahmot kuuluvat JK.Rowlingille!! Idean sain suomalaisesta Fanfictissä ( En nyt muista sen nimeä...