Luku 14

43 2 2
                                    

Remus

Olin juuri palannut poikien makuuhuoneeseen, kun James nousi yhtäkkiä sängyltään ylös ja meni Peterin luo. "Kenen puuskupuhin tytön kanssa olet suudellut tuolla oleskeluhuoneessa joskus yöllä" James kysyi Peteriltä. Hän katsoi minua erittäin murhaavasti. "Fred minä tapan sinut" Peter sanoi Fredille sen sijaan, että olisi vastannut minun kysymykseeni. "En suosittele, vaikka teit sen sinäänsä jo Harryn vanhemmille" Fred vastasi tuhahtaen. Nyt järkytyin. Miksi ihmeessä Peter oli tappanut Lilyn ja Jamesin. Päätin lähteä ulos. Matkalla ulos törmäsin Ginnyyn ja Harryyn, jotka katsoivat minua ihmeissään. Juoksin suoraan rannassa olevan puun juurelle ja aloin katsomaan järvelle.

"Rem, onko kaikki hyvin?" Kuulin Lilyn äänen takanani. "No ihan normipäiväistä on kuulla miten yksi parhaista kavereistani tappaa kaksi parasta kaveriani" Sanoin hänelle hiljaa surullisena. "Että mitä" Lily huudahti. "Niin että sain tietää miten sinä ja Sarvihaara kuolette" Sanoin surullisena. "No miten" Lily kysyi. "En voi kertoa, Lils se muuttaisi tulevaisuutta erittäin paljon" vastasin hänelle. Hän näytti surulliselta.

Hetken päästä lähdimme sisälle, koska ulkonaliikkumiskielto. Lily meni suoraan tyttöjen makuusaliin ja minä menin poikien makuusaliin. "Kuutamo tiesitkö että Matohäntä on tapaillut Puuskupuhin Nymphadora Tonksia!" James huudahti. Katsoin Peteriä yllättyneenä. Hänellä oli kieltämättä ihan hyvä naismaku.

A/n: Joo tiedän että Tonks on syntynyt 1974 ja nyt puhutaan vuodesta 1977 eli oikeasti Tonks olisi 3-vuotias, mutta en keksinyt ketään muutakaan Puuskupuhia, joten Tonks sai nyt käydä.

Myöhemmin kun Sirius oli myös tullut paikalle, jostain nuoleskelemasta jotain tyttöä, pidimme pienet "juhlat" Peterin kunniaksi. Se ei ollut minun vaan Siriuksen ja Jamesin idea.

Juhliimme osallistui Kelmien ja minun lisäkseni Harry, Colin ja Fred.

Aamulla heräsin ensinmäisenä. Se ei kyllä yllättänyt yhtään. Päätin kumminkin pränkätä Siriuksen. Hain mahdollisimman hiljaa suihkusta jääkylmää vettä ämpäriin. Sitten hiivin pois suihkusta ja menin Siriuksen sängyn luo. Hän nukkua tuhisi vain. Sitten kaadoin jääkylmää vettä ämpäristä hänen päälleen ja menin itse kauemmas.

"Mitä helvettiä" Sirius huusi vihaisena. "Kiitos vain herätyksestä Anturajalka" James mutisi omasta sängystään. Hän oli herännyt. Vilkaisin Peterin sänkyyn. Hän oli herännyt myös.

"No en voi mitään että tämä Kuutamo tässä heittää päälleni ämpärillisen jääkylmää vettä aamuherätykseksi" Sirius vastasi Jamesille. "Ei olisi uskonut Kuutamosta" James sanoi ihmeissään. Virnistin hänelle.

"Mitä täällä tapahtuu, kello on ehkä just ja just seitsemän aamulla" kuulin Harryn sanovan omasta sängystään. "Tämä yksi idiootti Kuutamo herätti minut todella ärsyttävällä tavalla" Sirius sanoi tuskallisesti. "Oisin halunnut nukkua vielä ainakin tunnin" Sirius jatkoi.

Lähdin aamupalalle. Oleskeluhuoneessa näin Lilyn ja Lavenderin. "Moi" Sanoin heille ja virnistin. "Mikäs sinua naurattaa" Lily kysyi minulta. "No tälleen aamusta kaadoin ämpärillisen jääkylmää Siriuksen päälle hetken mielijohteesta" vastasin Lilylle naurahtaen. "Teit mitä" Lily huudahti. "Ja en siinä samalla herättänyt koko makuusalia" lisäsin. Lily rupesi nauramaan kuten minäkin. Myös Lavender alkoi nauramaan.

Lily

Lavender ja Remus menivät edellä aamupalalle, mutta minä jäin odottamaan Jamesia. Vihdoin James saapui seuranaan Sirius. "Oliko mukava aamuherätys" kysyin Siriukselta virnistäen. "Miten sinä siitä tiedät" James kysyi minulta. "Sattumoisin yksi henkilö nimeltä Remus kulki tästä ja kertoi siitä" vastasin naurahtaen. "Niinpä tietysti Kuutamo kertoi siitä. Varmaan tämän päivän aikana puolet koulusta saa tietää" Sirius tuhahti.

Saavuin Suuren saliin Jamesin ja Siriuksen kanssa. Remus virnisti meille erittäin kelmimäisesti ja minä vastasin hänelle virnistäen. Siitä oli pikkuhiljaa alkanut tulla paha tapa. Sirius sen sijaan näytti happamalta. "Miksi olet muuten edelleen pikkaisen märkä Anturajalka" Remus kysyi kiusatakseen Siriusta. "Sinähän olisit voinut loitsia itsesi kuivaksi" jatkoin. "Miksi minua kiusataan" Sirius sanoi surullisena. No ei nyt sentään oikeesti surullisena.

Tää Luku ny jäi aika kesken. Huomenna alkais koulu en tykkää.

Sanat: 562

Tunarointia Menneisyydessä || Marauders/Harry Potter FanfictTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon