12

485 12 6
                                    

Drogi tato i cała rodzino pisze ten list żeby wam opisać coś czego nie zdołam powiedzieć.Byłam uwięziona trzy tygodnie przez cały czas byłam bita posiniaczona i połamana do tego kazali mi zarabiać ciałem ale ze tego nie zrobiłam dwanaście razy zostałam zgwałcona przez dwunastu innych potworów.I tak w kółko oni mnie złamali nie zrobiła tego matka porywając mnie i szkoląc na potwora nie zrobiłeś tego ty tato zrobili to obcy ludzie teraz widzę ze to wcale nie najbliżsi mogą nas bardzo zranić na obcych tez trzeba uważać.Wyniosłam z tego bardzo cenną lekcje każdego można złamać nawet lucyfera.Pisze to bo zostałam wrakiem człowieka nie będą już tą samą osobą muszę znaleść na nowo siebie boli mnie ciało boli mnie serce i dusza nawet nie wiecie jak bardzo.Przez Aleksieja straciłam zaufanie do ludzi przykro mi ale i do was do wszystkich.Będę teraz bardziej uważna.Myśle sobie teraz ze dacie sobie radę beze mnie.Dusze się w tym mieście w tym domu w moim pokoju gdzie nie wyjdę czuje się nie bezpiecznie.Nie wiem czy to coś da ale muszę wyjechać na jak długo nie wiem gdzie tez nie wiem ale proszę was nie szukajcie mnie.Muszę pozbierać myśli na nowo muszę odbić się od dna a wszyscy wiemy ze to nie jest łatwe.Kocham was bardzo dlatego pisze wam to a nie odchodzę bez słowa.Obiecuje ze wrócę ale nie obiecuje ze teraz."
L.M 

Napisałam list włożyłam go do koperty i położyłam na blacie kuchennym.Wyszłam przez taras skrupulatnie omijając ochronę.Ostatni raz popatrzyłam się na mój dom.I odeszłam zostawiajac wszystko za sobą.Złapałam taksówkę i poprosiłam o podwózkę na lotnisko.Zapłaciłam podziękowałam i wyszłam.Wyrzuciłam stary telefon i zdeptałam karte.Poszłam kupić bilet na pierwszy lepszy lot gdzie kolwiek okazało się ze jedyny jaki teraz jest jest do stanów.Kupiłam bilet i czekałam na samolot.W końcu mogłam wejść na pokład zajęłam swoje miejsce z myślą ze to nowy etap mojego życia wzięłam głęboki wdech.Startowaliśmy popatrzyłam się na miasto kraj który opuszczałam.Obiecałam ze wrócę kiedyś na pewno to zrobie. 

BRAK KOREKTY

Missing princess - Mafia Legacy | W TRAKCIE KOREKTY|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz