girl crush

81 20 6
                                    

سلام بچه ها⁦:,-)⁩

اول از همه اینکه من واااقعا از اونایی که ریدینگ لیست اد کردن استوریو،اونایی که ووت دادن و اونایی که کامنت گذاشتن ممنونم.
خواستم بگم که من همه محبتاتون رو دیدم و خیلی خوشحال شدم⁦❤️⁩
از همین تریبون از اونایی که تا حالا حمایت کردن و اونایی که از این به بعد حمایت میکنن کتابو تشکر میکنم⁦( ◜‿◝ )♡⁩

امیدوارم داستان رو دوست داشته باشید،و اینکه اگر غلط املایی یا ایرادی در کار دیدید حتما بهم بگید من از نظرات قشنگتون استقبال میکنم.

اینم پارت جدید،لذت ببرید⁦❤️⁩

پ.ن:عکس کاور صرفا جنبه زیبایی دارد و هیچ گونه ارزش قانونی دیگری ندارد!

*
*
*
عقربه های ساعتِ روی دیوار ساعتِ نه و بیست دقیقه شب رو نشون میدادن.

لویی طبق عادتی که از وقتی اومده بود لندن بهش دست داده بود خیلی زود تر از معمول به رختخواب رفته بود و درحال آماده شدن برای خواب بود.

زین گوشه تخت لویی نشسته بود و لپتاپ لویی رو روی پاهاش گرفته بود و البته که حتی لویی هم نمیدونست زین داره با لپتاپش چیکار می‌کنه.

لویی تیشترت گشادش رو از تنش دراوورد و زیر بالشتش گذاشت.
پتو رو روی تن داغش تا زیر فکش بالا کشید و کنار پای زین دراز کشید و چشماش رو روی هم گذاشت.

نایل مثل همیشه سرش تو کار خودش بود و پایین تخت لویی زیر پای زین دراز کشیده بود و کتاب جدیدی که از حراجی خریده بود رو میخوند.

ن_زین میدونستی زرافه ها تار صوتی ندارن؟

زین بدون گرفتن نگاهش از مانیتور رو به روش 'اوهوم'ی زیر لب گفت.

ن_اینو چی؟میدونستی بعضی پستاندارا تخم گذارن؟ مثلا اینجا اسم یکیشو زده!پالتیپوس!

زین باز هم بدون گرفتن نگاهش از مانیتور رو به روش جواب داد:

ز_پلاتیپوس درسته،نه پالتیپوس.

نایل یه بار دیگه کتاب رو به روش نگاه کرد تا این دفعه با دقت بیشتری اسم اون حیوون رو بخونه.

ن_شت!آره اشتباه خوندم!

چند دقیقه بینشون سکوت به جریان افتاد و زین دوباره کاملا متمرکز روی کارش شد؛ولی به لطف نایل دوباره سکوت فضا شکسته شد.

ن_زیییینننن! میدونستی تند تند راه رفتن از آروم دویدن انرژی بیشتری میبرهههههه؟

زین واقعا دوست داشت اون کتاب اطلاعات عمومی کوچیک رو از دست نایل بگیره و پاره کنه،اما قبل از اینکه حرفی بزنه این صدای لویی بود که برخلاف اینکه تصور میشد خوابیده جواب نایل رو داد:

Favorite sin [z.m] [L.s]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang