Jsem zpět..

298 13 2
                                    

Kdysi dávno jsem se zamilovala do krásného okouzlujícího modrookého muže. Je to už 100 let ale nikdy jsem na něj nezapomněla a nezapomenu. Jeho oči byli modré jemně do zelena nic krásnějšího jsem nikdy neviděla. Chtěla jsem se do nich dívat několik hodin člověk hned ztratí pojem o čase, vše se zdálo tak nepodstatné když  jsem viděla v mlze jeho nádherné oči jeho hlas, tak jemný tak dominantní. Jeho jméno bylo stejně dokonalé jako on.. 

Klaus.Ale spět do přítomnosti! Jmenuji se Abigail ale říkají mi Abi i když Klaus mi říkal Slunečnice.
Ta přezdívka vznikla tak tmě jsem nenáviděla když všem holkám děvkám říkal lásko.. nechtěla jsem aby mi tak říkal.

Jsem Bohyně jsem bohyně magie původní čarodějka všech čarodějek matka přírody a nadpřirozena to díky mě jsou upíři vlkodlaci čarodějky. Ale před 50 lety se Klaus trochu zbláznil za každou cenu chtěl být hybrid. Nedovolila jsem hybridy a ani dvojnice!

A tak se rozhodl se mě prostě zbavit. Milovala jsem ho a on mi probodl srdce ohnivou dýkou jediná která dokáže zabít... Mě.

Jenže nedomyslel že já ho přechytračím, a tak jsem tu v New Orleans a jdu mu ukázat kdo jsem. A že s city ženy se má zacházet slušně.
Jsem v lese na místě kde mě zabil a na našem místě kde jsme se seznámili. Klaus nikdy nevěděl že jsem bohyně a matka přírody. Jen to že jsem čarodějka.

Dokonalá jako slunečniceKde žijí příběhy. Začni objevovat